Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Martine kommer (som forventet) inn igjen i kveld. Ble lagt ut en videosnutt på paradise omsider av henne nå nettopp

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem hadde sex? Pierre og Martine?



Anonymous poster hash: b6519...bd7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på hva som skjer neste uke..
Ser ut som hu nye jenta kommer inn med fredning og står bak CF.. Så lurer på hvem Sara velger da? Fredrik? Hvem velger han mellom Emilie og henne evt? Håper sistnevnte såfall... Rimelig lei kontrollen til Sara ;)

Endret av Ljhh
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på hva som skjer neste uke..

Ser ut som hu nye jenta kommer inn med fredning og står bak CF.. Så lurer på hvem Sara velger da? Fredrik? Hvem velger han mellom Emilie og henne evt? Håper sistnevnte såfall... Rimelig lei kontrollen til Sara ;)

Tror virkelig at Fredrik velger Sara hvis det står mellom de to :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem hadde sex? Pierre og Martine?

Anonymous poster hash: b6519...bd7

Det var på rommet til Martine og Pierre i allefall. Så bildet av Martine i bakgrunnen

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Emilie godt da. Martine drev å masa om at hun var løs, hore og klinte med alt og alle. Så ligger Martine med Pierre? Dobbelmoralsk.



Anonymous poster hash: b6519...bd7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på rommet til Martine og Pierre i allefall. Så bildet av Martine i bakgrunnen Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Og det var vel en svensk gutt som snakket? Regner med at det er Pierre og Martine

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie ryker neste uke.

Hvis dere husker forrige gang PH viste spoilere fra parseremonien? Da hadde jenta på seg en kort kjole med lange ermer. Emilie har på seg en sånn kjole neste uke. Dessuten får vi jo se at hun pakker kofferten og legger bildet oppi (fra spoileren) og at Emilie går ut av døra. Man kunne jo lett se at det var henne som gikk ut døra forrige gang produksjonen viste klipp.

For å være heeeelt ærlig så gjør det meg ingenting. Kjipt, men har mista respekten for den dama der ass.



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie ryker neste uke. Hvis dere husker forrige gang PH viste spoilere fra parseremonien? Da hadde jenta på seg en kort kjole med lange ermer. Emilie har på seg en sånn kjole neste uke. Dessuten får vi jo se at hun pakker kofferten og legger bildet oppi (fra spoileren) og at Emilie går ut av døra. Man kunne jo lett se at det var henne som gikk ut døra forrige gang produksjonen viste klipp. For å være heeeelt ærlig så gjør det meg ingenting. Kjipt, men har mista respekten for den dama der ass. Anonymous poster hash: 05168...4e1

Enig...likte henne i starten når de andre var slemme mot henne, men syntes hun er alt for dum og lett å manipulere, hun er jo som en pannekake ( ;) )

Virker som om det er Pierre og selveste moralpolitiet som har sex...håper Emilie eller Elin kommenterer det til henne! :fnise: stakkars Mads da, så lei seg over at Martine røk, så kommer hun inn igjen uten en gang å bry seg om at han ikke er der, så har hun sex med en annen fyr. Haha!

Anonymous poster hash: a7df5...3be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...likte henne i starten når de andre var slemme mot henne, men syntes hun er alt for dum og lett å manipulere, hun er jo som en pannekake ( ;) )

Virker som om det er Pierre og selveste moralpolitiet som har sex...håper Emilie eller Elin kommenterer det til henne! :fnise: stakkars Mads da, så lei seg over at Martine røk, så kommer hun inn igjen uten en gang å bry seg om at han ikke er der, så har hun sex med en annen fyr. Haha!

Anonymous poster hash: a7df5...3be

Nå skal det sies at Mads var nok mer betatt av henne, enn hun var betatt av han! Så sånn sett forstår jeg jo at Martine ikke tenker så mye over det. Kan også være at hun har kommentert at han ikke er der, men at det ikke ble vist på tv.

Anonymous poster hash: 05168...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal det sies at Mads var nok mer betatt av henne, enn hun var betatt av han! Så sånn sett forstår jeg jo at Martine ikke tenker så mye over det. Kan også være at hun har kommentert at han ikke er der, men at det ikke ble vist på tv. Anonymous poster hash: 05168...4e1

Men hallo det var jo akkurat det jeg mente da! At Mads var dødelig forelsket i henne og måtte gråte og sove med sutteklut og alt mulig, og hun hadde null følelser for han! Syntes det bare var litt morsomt, siden han Mads var så patetisk og furtete for en person som ikke liker han en gang... Voks noen baller da gutt (og flytt hjemmefra)

Anonymous poster hash: a7df5...3be

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at Mads var nok mer betatt av henne, enn hun var betatt av han! Så sånn sett forstår jeg jo at Martine ikke tenker så mye over det. Kan også være at hun har kommentert at han ikke er der, men at det ikke ble vist på tv.

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Jeg så er klipp hvor hun sa noe om hun hadde en følelse av at hadde røket ut. Hun var jo inne et par ganger å tittet på dem.

Anonymous poster hash: c0b47...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og likte Emilie godt i starten.. Nå er eg bare likegyldig. Hun må gjerne reise hjem for min del.
Eg likte heller ikke Martine og Isabell men nå kan det virke som de endrer seg litt..

SARA derimot. Hun kan godt reise hjem nå. Hun er blitt litt for trygg på seg selv...:P Håper Isabell og Martine går imot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal det sies at Mads var nok mer betatt av henne, enn hun var betatt av han! Så sånn sett forstår jeg jo at Martine ikke tenker så mye over det. Kan også være at hun har kommentert at han ikke er der, men at det ikke ble vist på tv.

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Betatt?? Besatt mener du vel...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...likte henne i starten når de andre var slemme mot henne, men syntes hun er alt for dum og lett å manipulere, hun er jo som en pannekake ( ;) )

Virker som om det er Pierre og selveste moralpolitiet som har sex...håper Emilie eller Elin kommenterer det til henne! :fnise: stakkars Mads da, så lei seg over at Martine røk, så kommer hun inn igjen uten en gang å bry seg om at han ikke er der, så har hun sex med en annen fyr. Haha!

Anonymous poster hash: a7df5...3be

Ser ut som de har sex i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...