Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Frykter det er Emilie som må dra i morgen :( Som noen påpekte så er klærne hun bruker i morgendagens episode brukt tidligere for å illustrere at en deltager røk... Og hun er den som velger sist. Håpet på at det var Sara som måtte pakke kofferten sin.



Anonymous poster hash: d49af...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frykter det er Emilie som må dra i morgen :( Som noen påpekte så er klærne hun bruker i morgendagens episode brukt tidligere for å illustrere at en deltager røk... Og hun er den som velger sist. Håpet på at det var Sara som måtte pakke kofferten sin.

Anonymous poster hash: d49af...ab3

Ååh, jeg syntes hun utgjør en stor del av underholdningen der.. Håper det bare er TV3 som forvirrer

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at hun er den jenta som bidrar desidert mest, og det kommer til å bli tomt uten henne. Likevel er jeg overbevist om at det er hun som må dra, for TV 3 jobba altfor hardt i kveld med å "avsløre" at det er Sara som ryker. Det hadde ikke lagt opp til det på denne måten om det faktisk blir henne, og vi vet jo at det står mellom Sara og Emilie. Kjedelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet folk at det er Emilie som ryker? Tror dere Linn får fredning og går bak CF, og at Fredrik må velge mellom Emilie

Pga at ho ikke er venn med Christer Høybråten som kommer inn som neste deltager ,og at hun var tidlig tilbake i Norge .

Endret av Mayamia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke:

Mandag:

Det er ny uke på hotellet, og tema for de neste fire dagene er «Soria Moria». En ny gutt sjekker inn og gjør et visst førsteinntrykk på jentene. Det viser seg at Martine kjenner den nye gjesten, noe hun ser sitt snitt til å bruke til sin fordel. Mattias elsker den nye gjesten og ler seg ihjel av det medbrakte kostymet til Espen Askeladd.

Tirsdag:

Ingen av jentene er spesielt interesserte i å danne nytt par med Christer, men alle er enige om hva han burde gjøre under parsplitten som er på trappene. Videre er det klart for Trollfest, der alle gjestene får utdelt trollkostymer. Ikke alle synes dette er like kult. På kvelden ytrer en gjest at hun vil hjem, noe som setter andre gjester på prøve.

Onsdag:

Det er onsdag, og en heldig gutt får dra på date med alle jentene. På stevnemøtet må jentene sette opp eventyret Reveenka. På hotellet får en gjest gullegget en makt på kveldens Pandoras eske. På Pandoras må jentene fortelle eventyr til en gutt, som til slutt deler ut en makt til morgendagens parseremoni.

Torsdag:

Det er parseremoni i kveld, noe som preger hele hotellet og spenner bein på idyllen i paradis. Taktikkeriet står i høyspenn, og avtaler hugget i stein gjelder plutselig ikke lenger. Etter en dramatisk affære blir likevel gjestene enige om et fellesmøte der alle hemmeligheter skal frem. Men gjør de egentlig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at Emilie sier at en av guttene hun har fått best kontakt med ikke har kommet inn enda hinter vel til at hun ikke ryker denne uken, eventuelt at hun kommer tilbake? Fra 13:50 og utover.



Anonymous poster hash: 86e69...a49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være Fredrik hun snakker om der?

Men han var jo inne første uka, hun kunne jo bare sagt fredrik da

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han var jo inne første uka, hun kunne jo bare sagt fredrik da

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Da hadde det jo vært veldig avslørende at han skulle komme inn igjen, for den første dagen så hang jo hun kun med Kevin. Vi får bare vente. Jeg håper skikkelig at Emilie blir, for hun er den jenta som bidrar til best TV der, men jeg har en dårlig følelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie ryker... bak Mathias med Elin...

Hvorfor går hun bak Mathias? Så klart kommer han til å velge Elin siden hun reddet han forrige uke.

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilie sendte seg selv ut pga dårlig samvittighet.. WTF! DA kan hun til helvette bare bli ute...
Man sender ikke seg selv ut fordi man har spilt spillet.. Hun er jo ikke verre enn andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva Sara har gjort? Jeg kjenner jeg blir så oppgitt over jentene der inne... For noen fæle mennesker Isabel og Martine er..

Anonymous poster hash: 714a4...088

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Emilie har ikke noe på hotellet å gjøre i alle fall, når hun ikke kan spille spillet engang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...