Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Sara går til Fredrik?
CF går til Elin?
Pierre og Martine (hva betyr krona?)
Audun og Isabelle
Nye jenta og ny gutt..

Mathias ute? :/ Gledesspredern må ikke ut ennå.. Han lager liv og show :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mathias og CF går sikkert til Elin. CF har vel folk her sagt at skal ut uansett før Elin, så tipper Elin velger Mathias?



Anonymous poster hash: 65a9d...919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva krona til Martine betyr?

Tror hun blir miss paradise, siden hun sa "deilig å være dronningen av paradise"

Anonymous poster hash: 242bf...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun blir miss paradise, siden hun sa "deilig å være dronningen av paradise"

Anonymous poster hash: 242bf...bff

Miss Paradise er ikke før uken etter det igjen. Det kommende uka er eventyruka, men den nye gutten kan visst gi en fordel til den jenta som fremfører det beste revenka-eventyret (lol), og da gir han det tydeligvis til Martine. De kjenner jo hverandre fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser på studioparadise.. Emilie er rimelig brun! brunere enn hun er på paradise hotel når hun ryker..
Kan det hende hun kommer inn igjen???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eventyruke neste uke og den nye fyren sjekker inn utkledd som Espen Askeladd. Han kroner sikkert sin prinsesse, som blir Martine (som kjenner hverandre før hotellet).

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nesten Isabell vinner hele greia, for ifølge bloggen hennes så shopper hun helt sinnsykt mye :rodme: Og hun har ikke jobb (annet enn bloggen, men den er jo ikke såå populær).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten Isabell vinner hele greia, for ifølge bloggen hennes så shopper hun helt sinnsykt mye :rodme: Og hun har ikke jobb (annet enn bloggen, men den er jo ikke såå populær).

De får ikke pengene før siste episode er vist. Tror det er på finalefesten de får sjekken.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ikke pengene før siste episode er vist. Tror det er på finalefesten de får sjekken.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Kanskje hun har tatt opp masse kredittgjeld som hun skal betale når hun får pengene :fnise: Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får ikke pengene før siste episode er vist. Tror det er på finalefesten de får sjekken.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

De får den før. Tina droppet jo finalefesten siden hun var nyoperert (silikon som hun kjøpte for premiepengene)

Anonymous poster hash: 51f6c...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får den før. Tina droppet jo finalefesten siden hun var nyoperert (silikon som hun kjøpte for premiepengene)

Anonymous poster hash: 51f6c...c97

Tina var jo på finalefesten hvor hun poserte med sjekken. Kanskje hun ba om en forhånds betaling for å få nye pupper til finalefesten? :fnise:

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nesten Isabell vinner hele greia, for ifølge bloggen hennes så shopper hun helt sinnsykt mye :rodme: Og hun har ikke jobb (annet enn bloggen, men den er jo ikke såå populær).

hva er bloggen hennes?

Anonymous poster hash: 976aa...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er bloggen hennes?

Anonymous poster hash: 976aa...4f4

http://sraad.blogg.no/

Hvis du blar nedover, så ser du så sinnssyke mengder hun shopper. Altså, det der er veldig mye for en uten jobb :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://sraad.blogg.no/

Hvis du blar nedover, så ser du så sinnssyke mengder hun shopper. Altså, det der er veldig mye for en uten jobb :vetikke:

20.03:"Nå stikker jeg på jobb! Jeg har to dager igjen, i dag og i morgen."

Hun har tydligvis hatt jobb frem til påske? Og fra nå av får de jo så mye sponset og lønnede oppdrag som å gå på fest at hun sikkert klarer seg. Og hun flytter inn hos moren i oslo (gratis kost og losji?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara går til Fredrik?

CF går til Elin?

Pierre og Martine (hva betyr krona?)

Audun og Isabelle

Nye jenta og ny gutt..

Mathias ute? :/ Gledesspredern må ikke ut ennå.. Han lager liv og show :D

Åh, håper Mathias ryker! I uken her har han vært helt OK, men jeg er så lei av at han hele tiden later som om han ikke følger med og tror det er sjarmerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia me dere som sier at noen ikke fortjener å være der fordi de bare sklir gjennom? Er ikke det en taktikk da? Hvorfor er det mindre fortjent enn noen som ikke klarer å la være å bli upopulære fordi de tar vanskelige valg osv? Kjenner jeg er så lei av at den kommentaren blir brakt på banen hvert år!

Anonymous poster hash: fd32d...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er egentlig greia me dere som sier at noen ikke fortjener å være der fordi de bare sklir gjennom? Er ikke det en taktikk da? Hvorfor er det mindre fortjent enn noen som ikke klarer å la være å bli upopulære fordi de tar vanskelige valg osv? Kjenner jeg er så lei av at den kommentaren blir brakt på banen hvert år!

Anonymous poster hash: fd32d...663

Dette er jeg enig i! Etter å ha sett en del sesonger har jeg i det minste lært EN ting og det er at som regel vinner de som "slir gjennom", så i mine ører er dette en megabra taktikk.

Anonymous poster hash: 976aa...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Sara går til Fredrik?

CF går til Elin?

Pierre og Martine (hva betyr krona?)

Audun og Isabelle

Nye jenta og ny gutt..

Mathias ute? :/ Gledesspredern må ikke ut ennå.. Han lager liv og show :D

Nei, jeg håper mathias ryker! Han er ekkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg håper mathias ryker! Han er ekkel..

Synes han er morro jeg =) Godt med en som skiller seg litt ut.. Hva er det som gjør at han er ekkel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper Mathias ryker! I uken her har han vært helt OK, men jeg er så lei av at han hele tiden later som om han ikke følger med og tror det er sjarmerende.

Tror ikke han tror noe som helst jeg, egentlig.. Tror han bare er sånn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...