Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Da er det vel han som er spøkelset neste uke? :D :D :D Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Tror spøkelset er en ganske lav person, så sånn ut. Så kanskje en jente? Men har lest om at noen skal komme opp av en kake, det er sikkert ham? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror spøkelset er en ganske lav person, så sånn ut. Så kanskje en jente? Men har lest om at noen skal komme opp av en kake, det er sikkert ham? :)

Da er vel spøkelse Martine. Kan umulig være Tina.

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vel spøkelse Martine. Kan umulig være Tina.Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Kan godt være. Håper egentlig det! Likte Martine bedre enn Tina uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da forstår jeg ikke hvordan de skal gjøre dette?

Det er nå fire jenter på hotellet, og 6 gutter. Så kommer Fredrik inn og det blir 7 gutter??? Og hvorfor i helvete skal de ta inn gamle deltakere SÅ jævla tidlig i programmet?? Altså, det hadde vært mer moro om de kom inn senere, eller ikke kom inn i det hele tatt. Jeg har da ikke behov for å se Fredrik igjen. Han var på PH i hva da? TO DAGER?!

VIL HA FERSKT BLOD INNE PÅ HOTELLET GOD DAMNIT! :(



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da forstår jeg ikke hvordan de skal gjøre dette?

Det er nå fire jenter på hotellet, og 6 gutter. Så kommer Fredrik inn og det blir 7 gutter??? Og hvorfor i helvete skal de ta inn gamle deltakere SÅ jævla tidlig i programmet?? Altså, det hadde vært mer moro om de kom inn senere, eller ikke kom inn i det hele tatt. Jeg har da ikke behov for å se Fredrik igjen. Han var på PH i hva da? TO DAGER?!

VIL HA FERSKT BLOD INNE PÅ HOTELLET GOD DAMNIT! :(

Anonymous poster hash: 05168...4e1

Det kommer hele tre nye/gamle inn neste uke ;) Finn fram inhalatoren.

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vistnok være avslørt på PH-insider en som sjekker inn. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 8b33a...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fu som har en god kilde som jobber i Tv3. Kan ikke du fortelle hvem som ryker denne uken? :)

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine er spøkelset :)

Anonymous poster hash: e7f82...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fu som har en god kilde som jobber i Tv3. Kan ikke du fortelle hvem som ryker denne uken? :)

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Elin og Harald

Anonymous poster hash: 23690...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine er spøkelset :)

Anonymous poster hash: e7f82...894

Noen i den andre tråden skrev det var Fredrik? Hmm

Anonymous poster hash: 50e9f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Martine eller Fredrik som er spøkelset?

Fredrik har allerede kommet inn... men Martine er nok spøkelset. (Ser iallefall ut som en jente)

Og når teksten var "Murder" she said

Anonymous poster hash: 23690...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91

Fredrik har allerede kommet inn... men Martine er nok spøkelset. (Ser iallefall ut som en jente)

Og når teksten var "Murder" she said

Anonymous poster hash: 23690...b6c

Okei. Har ikke sett episoden enda. Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori... og ja, jeg må sitte med inhalatoren resten av uka...

- Martine sjekker inn igjen

Men det er jo sååå åpenbart!!! ALLE deltakerne snakker om det HELE tida. Nå syns jeg de kan nøye seg med Fredrik! NY JENTE, jeg vil ha... :(



Anonymous poster hash: 05168...4e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enten Tina eller Martine, eller ei ny jente. Håper på sistnevnte, for de to førstnevnte var bare jævlig irriterende.



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det er en ny jente. For hvis det er tina eller martine, så kommer Mathias til å bli sendt hjem. Trodde virkelig ikke jeg skulle heie på at Mathias ikke skulle ryke. Mats må gå



Anonymous poster hash: 65a9d...919
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det er en ny jente. For hvis det er tina eller martine, så kommer Mathias til å bli sendt hjem. Trodde virkelig ikke jeg skulle heie på at Mathias ikke skulle ryke. Mats må gå Anonymous poster hash: 65a9d...919

Tror nok ikke Mathias ryker (dessverre ).. Han og Fredrik er på klipp der de er for å velge om de vil vekke en død til en fordel (tror det er kevin som er død og ligger i en kiste).

Men tror gammel deltager som sjekker inn, tipper Tina og at ho sender ut Pierre dessverre.

Jeg vil ut med Mathias...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori... og ja, jeg må sitte med inhalatoren resten av uka... - Martine sjekker inn igjen Men det er jo sååå åpenbart!!! ALLE deltakerne snakker om det HELE tida. Nå syns jeg de kan nøye seg med Fredrik! NY JENTE, jeg vil ha... :(Anonymous poster hash: 05168...4e1

Tror det sjekker inn bare gamle pga bildene på veggen. Men ikke Martine for Mathias ryker ikke i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...