Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Neste uke omdøpes hotellet til "ondskapens hotel" og en utstemt sjekker inn ;)

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg den eneste som ikke synes så mye om Audun? Han kunne godt holdt seg hjemme denne sesongen for min del.

Enig. Døll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som den eneste i verden som vil ha ut Emilie og Elin, og faktisk liker Martine, Isabel og Sara.

Da er vi to. Heiet på Martine hele veien jeg. #TeamMartine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke omdøpes hotellet til "ondskapens hotel" og en utstemt sjekker inn ;)

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

Fredrik :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke:

Mandag 30.03:
Ny uke i paradiset - eller i helvete? Denne uka er det nemlig «Ondskapens hotell»-tema, der gjestene får et aldri så lite tilbakeblikk på hvilke gjester som har sjekket ut. I dag sjekker også en gammel kjenning inn, og om kvelden er det kostymefest, der ikke alle gjestene er like fornøyde med antrekket sitt...

Tirsdag 31.03:
Gutta på Solo bråvåkner med en relativ skummel skrift på døra. Redselen avtar ganske raskt da det er klart for dagsfylla. Det er imidlertid noen som får hemmelig oppdrag under festivitetene. Lykkes oppdraget vil det kanskje få følger for det fremtidige oppholdet til en hotellgjest. Like før leggetid dukker det også opp et spøkelse.

Onsdag 01.04:
Gjestene våkner opp og reflekterer over gårsdagens utsjekk. Omtrent alle er enige i utfallet, og omtrent alle er vettskremte over alle de rare og merkelige tingene som skjer på hotellet for tiden. To av gutta får dra på utflukt der de blir stilt overfor et vanskelig valg: Skal de vekke en død hotellgjest til live for en fordel, eller skal de la gjesten være igjen i dødsriket? Videre er det klart for dansekonkurranse på hotellet, der vinneren får en forfriskende premie. På kvelden er det duket for Pandoras eske, der to par kan få en lukrativ bonus.

Torsdag 02.04:
Torsdag er parseremonidag, og det bærer stemningen preg av. En av gjestene er veldig vinglete og klarer ikke å bestemme seg for hvilken partner han eller hun skal velge. Et spøkelse sjekker inn på hotellet, og klemmer alle gjestene unntatt én. Under parseremonien må en gjest ta et vanskelig valg, og til alles store overraskelse må en gjest pakke koffertene og sjekke ut av Paradise Hotel.

Så kommer det 3 gamle gutter inn? En ryker på tirsdag hvertfall. Og minst en på torsdag. Kan vi håpe på Pierre og Harald?

Endret av ankara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke:

Mandag 30.03:

Ny uke i paradiset - eller i helvete? Denne uka er det nemlig «Ondskapens hotell»-tema, der gjestene får et aldri så lite tilbakeblikk på hvilke gjester som har sjekket ut. I dag sjekker også en gammel kjenning inn, og om kvelden er det kostymefest, der ikke alle gjestene er like fornøyde med antrekket sitt...

Tirsdag 31.03:

Gutta på Solo bråvåkner med en relativ skummel skrift på døra. Redselen avtar ganske raskt da det er klart for dagsfylla. Det er imidlertid noen som får hemmelig oppdrag under festivitetene. Lykkes oppdraget vil det kanskje få følger for det fremtidige oppholdet til en hotellgjest. Like før leggetid dukker det også opp et spøkelse.

Onsdag 01.04:

Gjestene våkner opp og reflekterer over gårsdagens utsjekk. Omtrent alle er enige i utfallet, og omtrent alle er vettskremte over alle de rare og merkelige tingene som skjer på hotellet for tiden. To av gutta får dra på utflukt der de blir stilt overfor et vanskelig valg: Skal de vekke en død hotellgjest til live for en fordel, eller skal de la gjesten være igjen i dødsriket? Videre er det klart for dansekonkurranse på hotellet, der vinneren får en forfriskende premie. På kvelden er det duket for Pandoras eske, der to par kan få en lukrativ bonus.

Torsdag 02.04:

Torsdag er parseremonidag, og det bærer stemningen preg av. En av gjestene er veldig vinglete og klarer ikke å bestemme seg for hvilken partner han eller hun skal velge. Et spøkelse sjekker inn på hotellet, og klemmer alle gjestene unntatt én. Under parseremonien må en gjest ta et vanskelig valg, og til alles store overraskelse må en gjest pakke koffertene og sjekke ut av Paradise Hotel.

Så kommer det 3 gamle gutter inn? En ryker på tirsdag hvertfall. Og minst en på torsdag. Kan vi håpe på Pierre og Harald?

Flertallet av de som skriver i denne tråden har virkelig fått øynene opp for Harald og Pierre etter at de stod opp mot isdronningene sist uke. Så nei, vi håper ikke at de ryker. Men, samtidig skjønner vi jo at det er den veien det går.

Anonymous poster hash: 7c9d8...f87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, lurer på hvem som sjekker ut på tirsdag siden nesten alle er enige om utfallet? Emilie kanskje? siden Martine, Isabel, Sara og sikkert Mads vil ha henne ut.

lurer også på hvem som sjekker ut på torsdag siden personen sjekker ut til alles store overraskelse? virker som noen ditcher den faste partneren sin for en ny?

de jeg heier på er Elin, CF, Sara, Emilie, Pierre og Audun :-) Harald og Mathias skal få lov til å være der litt til de og.. Martine, Isabel og Mads kan gjerne ryke!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Audun så skjønner jeg ikke hva som er så kult med han. I fjor da han tullet med at noen hadde sex med hundene til Aurora.. Fy... Så kvalm jeg ble, veldig lite morsomt :P dessuten er det ikke noe hot med en arrogant fyr som ikke har jobbet en dag i sitt liv.

Sier også litt om en person som er med på paradise for andre året på rad!

Anonymous poster hash: 714a4...088

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Audun så skjønner jeg ikke hva som er så kult med han. I fjor da han tullet med at noen hadde sex med hundene til Aurora.. Fy... Så kvalm jeg ble, veldig lite morsomt :P dessuten er det ikke noe hot med en arrogant fyr som ikke har jobbet en dag i sitt liv.

Sier også litt om en person som er med på paradise for andre året på rad!

Anonymous poster hash: 714a4...088

Enig!

Anonymous poster hash: 7bce5...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo bare full av ironi. Han mener jo ikke noe av det han sier. Jeg synes han er vanvittig morsom.

Anonymous poster hash: 87bcf...4e5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, lurer på hvem som sjekker ut på tirsdag siden nesten alle er enige om utfallet? Emilie kanskje? siden Martine, Isabel, Sara og sikkert Mads vil ha henne ut.

lurer også på hvem som sjekker ut på torsdag siden personen sjekker ut til alles store overraskelse? virker som noen ditcher den faste partneren sin for en ny?

de jeg heier på er Elin, CF, Sara, Emilie, Pierre og Audun :-) Harald og Mathias skal få lov til å være der litt til de og.. Martine, Isabel og Mads kan gjerne ryke!

Det er gutteuke igjen neste uke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg sånn på Emilie's vegne, som tror hun er guds gave til menn, og ikke greier å forstå at hun driter seg fullstendig ut med Audun sånn hun driver på.

Anonymous poster hash: 4539d...62e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skammer meg sånn på Emilie's vegne, som tror hun er guds gave til menn, og ikke greier å forstå at hun driter seg fullstendig ut med Audun sånn hun driver på.

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Hahaha! SÅ ille er det jo ikke.. Hun har da aldri sagt at hun er Guds gave til menn heller? Syntes hun er morsom, jeg. Er jo bare at hun oppfører seg litt desperat i fylla, er jo bare underholdende det

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skammer meg sånn på Emilie's vegne, som tror hun er guds gave til menn, og ikke greier å forstå at hun driter seg fullstendig ut med Audun sånn hun driver på.

Anonymous poster hash: 4539d...62e

Martine? :fnise:

Anonymous poster hash: d49af...ab3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Mathias er så utrolig lættis! Håper han vinner.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, Mathias er så utrolig lættis! Håper han vinner.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Haha, I know. Holdt på å tisse på meg når han holdt på med hva enn han gjorde i dusjen. Karate? :fnise:

Lurer på om det er skuespill, i så fall spiller han jævlig bra :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, I know. Holdt på å tisse på meg når han holdt på med hva enn han gjorde i dusjen. Karate? :fnise:

Lurer på om det er skuespill, i så fall spiller han jævlig bra :icon_lol:

Haha, jeg vet! Jeg tror kanskje han er litt sånn, men så smører han ekstra tykt på kanskje..?

Hva var det han sa om hvordan han trodde det var å være blind. Ikke så veldig kult, eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg vet! Jeg tror kanskje han er litt sånn, men så smører han ekstra tykt på kanskje..?

Hva var det han sa om hvordan han trodde det var å være blind. Ikke så veldig kult, eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Han sa "følelsen av å være blind er veldig rar... Det er enkli ikke noe jeg kunne tenkt meg å bli". Også sa han noe om at det var ganske forferdelig, men også hyggelig å ha vært i dems situasjon..

:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa "følelsen av å være blind er veldig rar... Det er enkli ikke noe jeg kunne tenkt meg å bli". Også sa han noe om at det var ganske forferdelig, men også hyggelig å ha vært i dems situasjon..

:fnise:

Hahaha, jeg ler så jeg spreller må jo bære tidenes morsomste paradisekar :D

Anonymous poster hash: 4e43e...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...