Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Glem det, jeg tenkte feil! Glemte at det var Elin som dro på date med Mathias



Anonymous poster hash: 65a9d...919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bekrefte fra kilden min i tv3 at det er en kvinne som ryker i dag. ;)Anonymous poster hash: fe58d...ed7

Kvinne? Er da kun en kvinne på det programmet, og det er programlederen.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne? Er da kun en kvinne på det programmet, og det er programlederen.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

På wikipedia står det at en kvinne er et modent hunnkjønn.

http://no.thefreedictionary.com/kvinneHer står det voksent menneske av hunnkjønn. På samme side http://no.thefreedictionary.com/voksen har de definert voksen som en som ikke er barn lenger, jeg antar at man slutter å være barn senest ved 18 år.

Hvis du har noen andre definisjoner kan du gjerne komme med dem.

Anonymous poster hash: fe58d...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser det ut som Sara ryker i dag? Er det ikke en gutt som skal ut i dag da? :P

Les det jeg skrev en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan det kan være Sara da? CF er jo ikke ensom. Hadde heller tenkt at Elin ryker

Anonymous poster hash: 65a9d...919

Er jo Mathias som er den ensomme gutten, han bor jo på solo og har ikke partner. Vet ikke helt hvorfor han skulle valgt Sara, men tipper det bare var et helt tilfeldig og lite gjennomtenkt valg isåfall, som han selv :)

Anonymous poster hash: 9b3c6...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo Mathias som er den ensomme gutten, han bor jo på solo og har ikke partner. Vet ikke helt hvorfor han skulle valgt Sara, men tipper det bare var et helt tilfeldig og lite gjennomtenkt valg isåfall, som han selv :)

Anonymous poster hash: 9b3c6...5ea

Fordi han var på date med Elin, som helt sikkert vil stå med CF.

Utfra bildene ser det ikke ut som det blir Martine eller Isabel - om det da ikke er bilder vist FØR Triana avslører at det er en jente som må dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså den ensomme gutten ofrer en jente, altså er det jo mest sannsynlig en gutt som "ryker", men som blir byttet ut med en jente istedet for..

Anonymous poster hash: f69a6...8b8

Åja, da forstår jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det jeg skrev en gang til.

Så det nå.. Så bare det første, så fikk det ikke helt til å stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt om det er Sara.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Nei hun kan bare dra hjem.. SUPER kjedelig, tørr frøken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det ikke helt til å stemme at Sara ryker i kveld. Da slutter jo uka med fire jenter og med en singel gutt.. eventuelt to single gutter dersom en jente går ut i bytte mot en gutt.. Er det noen ganger tidligere hvor det ikke har stått tilbake fem par når uka er over?



Anonymous poster hash: 8b33a...9db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen ganger tidligere hvor det ikke har stått tilbake fem par når uka er over?

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Jada, mange ganger. Og som vi har lest er det TO gutter på solo på tirsdag når en ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ganske klart, nei. Han har høy panne, rar munn, ingen sjarm (som synes på tv i alle fall) og virker temmelig dum.

Anonymous poster hash: 5b9c5...184

Da lurer jeg på hvor stygg jeg er. xD

Anonymous poster hash: 15da9...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste uke:

Mandag 30.03:

Ny uke i paradiset - eller i helvete? Denne uka er det nemlig «Ondskapens hotell»-tema, der gjestene får et aldri så lite tilbakeblikk på hvilke gjester som har sjekket ut. I dag sjekker også en gammel kjenning inn, og om kvelden er det kostymefest, der ikke alle gjestene er like fornøyde med antrekket sitt...

Tirsdag 31.03:

Gutta på Solo bråvåkner med en relativ skummel skrift på døra. Redselen avtar ganske raskt da det er klart for dagsfylla. Det er imidlertid noen som får hemmelig oppdrag under festivitetene. Lykkes oppdraget vil det kanskje få følger for det fremtidige oppholdet til en hotellgjest. Like før leggetid dukker det også opp et spøkelse.

Onsdag 01.04:

Gjestene våkner opp og reflekterer over gårsdagens utsjekk. Omtrent alle er enige i utfallet, og omtrent alle er vettskremte over alle de rare og merkelige tingene som skjer på hotellet for tiden. To av gutta får dra på utflukt der de blir stilt overfor et vanskelig valg: Skal de vekke en død hotellgjest til live for en fordel, eller skal de la gjesten være igjen i dødsriket? Videre er det klart for dansekonkurranse på hotellet, der vinneren får en forfriskende premie. På kvelden er det duket for Pandoras eske, der to par kan få en lukrativ bonus.

Torsdag 02.04:

Torsdag er parseremonidag, og det bærer stemningen preg av. En av gjestene er veldig vinglete og klarer ikke å bestemme seg for hvilken partner han eller hun skal velge. Et spøkelse sjekker inn på hotellet, og klemmer alle gjestene unntatt én. Under parseremonien må en gjest ta et vanskelig valg, og til alles store overraskelse må en gjest pakke koffertene og sjekke ut av Paradise Hotel.

Så kommer det 3 gamle gutter inn? En ryker på tirsdag hvertfall. Og minst en på torsdag. Kan vi håpe på Pierre og Harald?

Om det er to gutter i pluss etter denne uka så er det vel å anta at minst en av de som sjekker inn neste uke er en jente.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi se dagens episode på viaplay?

Anonymous poster hash: 72bb8...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte fra kilden min i tv3 at det er en kvinne som ryker i dag. ;)

Anonymous poster hash: fe58d...ed7

Tv3 har full taushetsplikt og tviler på denne kilden din forteller alt hva som skjer til deg .

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om det er to gutter i pluss etter denne uka så er det vel å anta at minst en av de som sjekker inn neste uke er en jente.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Ja. Tipper Fredrik er i kaka og en jente er en av spøkelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får vi se dagens episode på viaplay?

Anonymous poster hash: 72bb8...677

22.30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 har full taushetsplikt og tviler på denne kilden din forteller alt hva som skjer til deg .

Anonymous poster hash: aba2a...26c

Vel, han fortalte meg at Martine skulle ut, du får tro meg eller ikke....

Anonymous poster hash: fe58d...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...