Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Oi, så hissig.

Jeg har ikke sagt noe om Emilie, men uavhengig av alder og setting kommer jeg ALDRI til å forstå meg på slik oppførsel som Elin viser. Ja, de er i en alder der de skal utforske, men herregud - når du som 21(?) åring sitter og skryter av at du har hatt sex med over 60 stykker på riksdekkende TV så må det være noe som skurrer. Og det har vel kommet noen strofer til fra det holdet der som ikke akkurat vil komme godt med i fremtiden.

Hva nøyaktig er det Emilie og Elin har gjort der inne som gjør at de kan kvalifiseres som "løse"? Å snakke om tidligere sexerfaring eller sex gererelt..? Som uten tvil har vært det største og mest diskuterte samtaleemne på slike programmer som PH, siden dag en.

Eller har jeg gått glipp av noe du tydeligvis har fått med deg?

Skal man snakke om noens oppførsel og hvordan de fremstiller seg på "riksdekkende tv", så er det heller noe som skurrer med jenta som sitter å kaller (noen de har kjent i en dag vel og merke) for ei hore til hele landet, fordi vedkommende flørter med gutta under en fest, ender opp å kline med noen av dem, og viser puppene sine.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Jeg tviler på at Audun er den nye gjesten. Isabel sier jo at hun har hatt en greie med den nye gjesten, og det har vel ikke kommet frem at hun har hatt det med Audun? Hun har jo til og med sagt at Audun er hennes favoritt-deltager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at Audun er den nye gjesten. Isabel sier jo at hun har hatt en greie med den nye gjesten, og det har vel ikke kommet frem at hun har hatt det med Audun? Hun har jo til og med sagt at Audun er hennes favoritt-deltager.

Kanskje det er Amir ;)

Anonymous poster hash: 5c9f1...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får viaplay kunder tilgang på episodene? Dagen før?

samme dag litt etter kl 15 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at Audun er den nye gjesten. Isabel sier jo at hun har hatt en greie med den nye gjesten, og det har vel ikke kommet frem at hun har hatt det med Audun? Hun har jo til og med sagt at Audun er hennes favoritt-deltager.

Den nye må være Kevin Soleng. De kjenner hverandre fra før, og Kevin er fra Stavanger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, nå har Paradise tatt over livet mitt. Jeg drømte i natt at jeg hadde meldt meg inn på Paradise Hotel, og da var det slik at vi var fem jenter som var ukjente, og fem jenter fra tidligere sesonger i Paradise Danmark og Sverige. Altså, 15 jenter og 15 gutter (fem fra hvert land).

Jeeesus, jeg drømte at jeg rota med Kristian fra svenske PH, ble venninne med Martine og Emilie, og prøvde å finne meg en partner blandt alle folkene. En etter en sjekket ut.

Våknet rett før parseremoni...

Herregud...



Anonymous poster hash: 05168...4e1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide at viaplay skjerper seg og faktisk gir den servicen de lover sine betalende kunder, er så møkka lei av at de soser og somler år etter år med å legge ut nye episoder til rett tid!!!!!!!!

Ikke skal vi få episodene tilgjengelig dagen før som vi alltid har fått, men de klarer faen ikke å legge ut til klokken 15.00 heller når de reklamerer for dette tidspunktet!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viaplay skuffer gang på gang.

Jeg skrev til dem og fikk samme svarene de kom med hver eneste gang i fjor de var sene, at det er forsinkelser men de gjør så godt de kan. Ikke noe beklagelse, eller fortgang på klagene de får. Helt sjokkerende kundeservice at jeg blir lynforbanna kjenner jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev til dem og fikk samme svarene de kom med hver eneste gang i fjor de var sene, at det er forsinkelser men de gjør så godt de kan. Ikke noe beklagelse, eller fortgang på klagene de får. Helt sjokkerende kundeservice at jeg blir lynforbanna kjenner jeg!

Er greit å være forsinket eller at det skjer feil, men det skjedde "forsinkelser" hver dag i fjor. Synes det er ganske merkelig. Tror ikke de bryr seg lengre egentlig, for de vet at folk kjøper abonnement uansett.

Endret av Alethia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at Audun er den nye gjesten. Isabel sier jo at hun har hatt en greie med den nye gjesten, og det har vel ikke kommet frem at hun har hatt det med Audun? Hun har jo til og med sagt at Audun er hennes favoritt-deltager.

Dette er hentet fra en spørsmålrunde hun hadde på bloggen sin i juni 2014:

Er du venn med Audun fra Paradise?

Haha, kjeeendiz ja har kjent han en god stund

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er hentet fra en spørsmålrunde hun hadde på bloggen sin i juni 2014:

Er du venn med Audun fra Paradise?

Haha, kjeeendiz ja har kjent han en god stund

Anonymous poster hash: d73f5...dd3

Håper at det er han som kommer inn!

Anonymous poster hash: 9b3c6...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun har bekreftet til lokalavisen at han har oppholdt seg i Mexico i noen måneder fra januar.

Anonymous poster hash: 1df1f...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg teit som betaler for viaplay, når de ikke engang kan gi et minimum.

At de kuttet forhåndsvisningene så kraftig i forhold til tidligere år var én ting. At de FREMDELES ikke kan legge det ut ordentlig er noe helt annet. Og jeg blir skuffaaaaaaaaa.

Viaplay = dust

Anonymous poster hash: 4b665...cd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du en god snik på instagram så er det lett å se at Isabell både har likt og kommentert flere av de eldste bildene Audun har lagt ut der. Er det ikke Audun som kliner med noen i reklamen som stadig vekk spilles også da?? :)



Anonymous poster hash: 363ec...4df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk forsiden på side2.no for å få en smakebit på kvelden! Hahaha

Anonymous poster hash: fd4ed...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens episode ligger ute nå, men man får ikke vite hvem den maskerte mannen er før i morgen :(

Anonymous poster hash: 5a19c...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg ut av Viaplay for lengst. Makan til dårlig service og møkk. Gidder ikke å betale for det. Byttet til Netflix som er mye bedre :)



Anonymous poster hash: afbed...561
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...