Gå til innhold

Paradise Hotel 2015 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Bra at tina røk ut. Var så lei av de "isdronningene" falske, berter.



Anonymous poster hash: 33c4c...661
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det er Audun bak masken!

Audun hadde vært awzm, Men tviler sterkt. derimot, uavhengig av hvem gutten neste uke er så håper jeg Is dronningene får svi, kunne nesten ikke dy meg fra å le en ondskapsfull latter da tina røyk ut idag. congrats PH you just made my day :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spoilere for neste uke kan man tyde følgende:

- Fredrik kommer åpenbart inn

- Emilie og Mads kliner

- Harald og Martine kliner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun hadde vært awzm, Men tviler sterkt. derimot, uavhengig av hvem gutten neste uke er så håper jeg Is dronningene får svi, kunne nesten ikke dy meg fra å le en ondskapsfull latter da tina røyk ut idag. congrats PH you just made my day :)

I følge lokalavisen hans så hadde han vært åtte uker i Mexico. Får vente å se om det bare var en ferietur da.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På spoilere for neste uke kan man tyde følgende:

- Fredrik kommer åpenbart inn

- Emilie og Mads kliner

- Harald og Martine kliner

Tror ikke Fredrik kommer inn. Hvorfor tror du det? Han har vel ikke hatt en greie med Isabell? Og hvorfor skal Emilie og Mads kline? Han har jo vært en idiot mot henne.

Anonymous poster hash: 4e43e...661

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge lokalavisen hans så hadde han vært åtte uker i Mexico. Får vente å se om det bare var en ferietur da.

Det visste jeg ikke, får ikke med meg denslags fra grimstad. men audun var da fjorårets sesong av PH's høydepunkt i følge min mening. håper inderlig du har rett, og om han kommer inn så la han komme godt overens med Harald og piere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spoilere for neste uke kan man tyde følgende:

- Fredrik kommer åpenbart inn

- Emilie og Mads kliner

- Harald og Martine kliner

Gir jo ingen mening at de parene skulle kline?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir jo ingen mening at de parene skulle kline?

joda, gå på viaplay og pause på rette øyeblikket så ser du at det er de 2, eller så kommer det inn en ny gutt som ligner noe sykt på mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, gå på viaplay og pause på rette øyeblikket så ser du at det er de 2, eller så kommer det inn en ny gutt som ligner noe sykt på mats

Også Harald og Martine, gir jo heller ingen mening at de er interessert i hverandre på dette tidspunktet.. Da blir jeg skuffa over Harald :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir jo ingen mening at de parene skulle kline?

Enig, men det ser sånn ut på klippene. Det er soleklart at Harald ligger oppå ei å kliner og hun er lys i håret.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dt har blitt vist at Marine og Harald har sex en gang i framtiden.



Anonymous poster hash: fe58d...ed7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martine er ikke penest. Hun er pen, men mest i ansiktet. Sara er den peneste. Nydelig ansikt og hun har en pen kropp, uten å være overdrevet på noen måte. Det er vakre jenter som er med til nå, og kamera er strengt så der er mye penere i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 8b33a...9db

Smaken er som baken, jeg synes ikke Sara er fin i det hele tatt. Altså hun er ikke stygg, men ikke min type dame. Martine derimot har deilig kropp og et pent og attraktivt ansikt. Personligheten derimot er ufordragelig.

Av jentene der inne liker jeg emilie best, både pen og virker som en søt og grei jente. Dessuten brunetter > blondiner :D

Anonymous poster hash: 15da9...cd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikre kilder: CF og Elin vinner og har (utrolig nok) blitt kjærester.

Sånn. Da trenger dere ikke se mer.

Det verste er at jeg snakker helt sant.



Anonymous poster hash: 16d81...306
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sikre kilder: CF og Elin vinner og har (utrolig nok) blitt kjærester.

Sånn. Da trenger dere ikke se mer.

Det verste er at jeg snakker helt sant.

Anonymous poster hash: 16d81...306

lol, vist du tror vi ser på for å finne ut hvem som vinner så har du missforstått sterkt, folk flest ser på for underholdning og vell, uavhengig av hvem som vinner så er det underholdning.. og det at du bevist prøver og spoile det for oss kun for å være en drittsekk er litt kjedelig.. men men, there is shit ppl all over this place.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikre kilder: CF og Elin vinner og har (utrolig nok) blitt kjærester.

Sånn. Da trenger dere ikke se mer.

Det verste er at jeg snakker helt sant.

Anonymous poster hash: 16d81...306

At de har blitt kjærester er allerede kjent, bla deg lengre bak i tråden ;)

Anonymous poster hash: feb41...e9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikre kilder:

Sånn. Da trenger dere ikke se mer.

Det verste er at jeg snakker helt sant.

Anonymous poster hash: 16d81...306

Om dette er sant så er det helt fantastisk!! Vil helst se Martine i finalen med disse isdronningene som står og smiler bittert til hverandre i bakgrunn, men dette er nest best! Håper virkelig det stemmer!

Men kanskje greit å sette sånt i en spoiler-tag. Greit at dette er en spoiler tråd, men ikke sikkert alle vil vite hvem som faktisk vinner.

Anonymous poster hash: d49af...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant så er det helt fantastisk!! Vil helst se Martine i finalen med disse isdronningene som står og smiler bittert til hverandre i bakgrunn, men dette er nest best! Håper virkelig det stemmer!

Men kanskje greit å sette sånt i en spoiler-tag. Greit at dette er en spoiler tråd, men ikke sikkert alle vil vite hvem som faktisk vinner.

Anonymous poster hash: d49af...ab3

Herregud

*Emilie!

Anonymous poster hash: d49af...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...