AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #321 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva synes dere om valget? Anonymous poster hash: ac820...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 10. mars 2015 #322 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva synes dere om valget? Anonymous poster hash: ac820...1a8 Han valgte nok riktig. Becca var jo så usikker på alt og tror heller ikke at hun hadde flyttet til Arlington. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #323 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg ble glad for at han valgte Whitney. Becca virket så usikker osv.. Hun ble jo ikke lei seg en gang når hun ble sendt hjem! Men spent på om det varer. Nå gleder jeg meg sinnsykt til bachelor in paradise og the bachelorette. HÅPER det blir Kaitlyn gutta velger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #324 Del Skrevet 10. mars 2015 Jeg har visst at det ble Whitney siden før sesongen startet. Sskal styre unna spoilere neste sesong. Anonymous poster hash: d845e...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 11. mars 2015 #325 Del Skrevet 11. mars 2015 Æsj, for et teit opplegg med to bacheloretter Jeg vil ha Kaitlyn! Jeg gleder meg nesten mer til Bachelor in paradise enn til bachelorette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #326 Del Skrevet 11. mars 2015 Æsj, for et teit opplegg med to bacheloretter Jeg vil ha Kaitlyn! Jeg gleder meg nesten mer til Bachelor in paradise enn til bachelorette Ja enig.. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det skal foregå? Skal de mennene møte Britt og Kaitlyn første kvelden, og så ska de snakke med de osv, og SÅ skal de bestemme seg for hvem de vil skal være ungkarskvinnen? Må bli mye uenigheter?? :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #327 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja enig.. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan det skal foregå? Skal de mennene møte Britt og Kaitlyn første kvelden, og så ska de snakke med de osv, og SÅ skal de bestemme seg for hvem de vil skal være ungkarskvinnen? Må bli mye uenigheter?? :S Ja, det må jo i så fall bli veldig mange uenigheter. Og rart for de som eventuelt stemmer på (?) hun som ikke blir, hvis de skal bli igjen og date hun andre :S Anonymous poster hash: 56133...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 11. mars 2015 #328 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, det må jo i så fall bli veldig mange uenigheter. Og rart for de som eventuelt stemmer på (?) hun som ikke blir, hvis de skal bli igjen og date hun andre :S Anonymous poster hash: 56133...fed Oj, jeg kom nær anonymknappen, men dette var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #329 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja, det må jo i så fall bli veldig mange uenigheter. Og rart for de som eventuelt stemmer på (?) hun som ikke blir, hvis de skal bli igjen og date hun andre :S Anonymous poster hash: 56133...fed Ja det tenkte jeg og, må jo være litt kjipt for Kaitlyn eller Britt hvis f.eks den ene mannen hun skal date, hadde stemt på den motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 11. mars 2015 #330 Del Skrevet 11. mars 2015 Ja det tenkte jeg og, må jo være litt kjipt for Kaitlyn eller Britt hvis f.eks den ene mannen hun skal date, hadde stemt på den motsatte Mhm... tullete opplegg. Man hørte jo at de i salen ikke syntes det hørtes noe lurt ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 11. mars 2015 #331 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg synes det er litt gøy at de gjør noe annerledes denne gangen jeg. Men kommer jo til å bli ekstremt skuffa hvis det ikke blir den jeg vil skal være ungkarskvinnen :/ Noen som vet når Bachelor in paradise begynner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #332 Del Skrevet 11. mars 2015 Både Britt og Kaitlynn er observert i LA med kamerateam på slep. Går rykter om at de begge stiller opp som Bachelorette og lar mennene velge i første episode hvem de ønsker å fortsette med. De gjorde det samme i en Bachelor-sesong for mange år siden. Anonymous poster hash: d845e...1b5 Dette ble jo bekreftet på mandag at er tilfelle Anonymous poster hash: de2ac...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #333 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Jeg synes faktisk det er utrolig dårlig å skrive en slik spoiler i tråden her. Jeg klarte heldigvis å styre meg, og stoppet da jeg kom til "observert". Men hvis vi vil ha spoilere kan vi google oss frem til det selv, her i tråden synes jeg vi kan holde oss til å diskutere det som skjer på programmet. Vet at denne sesongen er over nå, men jeg tenker på i sesongene som kommer... Endret 11. mars 2015 av incognita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #334 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg synes faktisk det er utrolig dårlig å skrive en slik spoiler i tråden her. Jeg klarte heldigvis å styre meg forrige uke, og stoppet da jeg kom til "observert". Men hvis vi vil ha spoilere kan vi google oss frem til det selv, her i tråden synes jeg vi kan holde oss til å diskutere det som skjer på programmet. Vet at denne sesongen er over nå, men jeg tenker på i sesongene som kommer... Hvilken spoiler? Denne tråden følger amerikansk sendetid siste episoden bekreftet ryktet, så jeg antok at de som leser her er oppdatert på episodene som er kommet utAnonymous poster hash: de2ac...634 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #335 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvilken spoiler? Denne tråden følger amerikansk sendetid siste episoden bekreftet ryktet, så jeg antok at de som leser her er oppdatert på episodene som er kommet utAnonymous poster hash: de2ac...634 Å spre slike "rykter" er å spoile. Totalt unødvendig. Tidlig i tråden spurte jeg om noen hadde fått med seg en liten "spoiler" som Chris Harrison glapp i aller første episode denne gangen. Jeg ble bedt om å holde det for meg selv så da gjorde jeg det. Det går an å ta litt hensyn. (Han sa at for første gang ville det være en jomfru i finalen, så tidlig skjønte vi at det var snakk om Ashley eller Becca.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #336 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvilken spoiler? Denne tråden følger amerikansk sendetid siste episoden bekreftet ryktet, så jeg antok at de som leser her er oppdatert på episodene som er kommet utAnonymous poster hash: de2ac...634 Jeg snakker om innlegget skrevet i går FØR episoden var tilgjengelig. Selvsagt kan vi diskutere etter at episodene har gått i usa og er tilgjengelig for oss. Jeg snakker ikke om at ryktet ble bekreftet, det er greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #337 Del Skrevet 11. mars 2015 Å spre slike "rykter" er å spoile. Totalt unødvendig. Tidlig i tråden spurte jeg om noen hadde fått med seg en liten "spoiler" som Chris Harrison glapp i aller første episode denne gangen. Jeg ble bedt om å holde det for meg selv så da gjorde jeg det. Det går an å ta litt hensyn. (Han sa at for første gang ville det være en jomfru i finalen, så tidlig skjønte vi at det var snakk om Ashley eller Becca.) Er det spoiling å si noe som skjedde i mandagens episode? Det er jo ikke et rykte når det er bekreftet med en snutt på slutten av episodenAnonymous poster hash: de2ac...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #338 Del Skrevet 11. mars 2015 Er det spoiling å si noe som skjedde i mandagens episode? Det er jo ikke et rykte når det er bekreftet med en snutt på slutten av episodenAnonymous poster hash: de2ac...634 Det er spoiling å snakke om rykter FØR episoden er tilgjengelig, JA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #339 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg snakker om innlegget skrevet i går FØR episoden var tilgjengelig. Selvsagt kan vi diskutere etter at episodene har gått i usa og er tilgjengelig for oss. Jeg snakker ikke om at ryktet ble bekreftet, det er greit nok. Ok. Ser den. Men ble det ikke sagt i går, altså tirsdag? Nei, skal ikke kverulere Er enig at spoiling er uting, men siden folk ser episodene ulikt går jeg ikke inn på serie tråder før jeg har sett den selv. Anonymous poster hash: de2ac...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 11. mars 2015 #340 Del Skrevet 11. mars 2015 Ok. Ser den. Men ble det ikke sagt i går, altså tirsdag? Nei, skal ikke kverulere Er enig at spoiling er uting, men siden folk ser episodene ulikt går jeg ikke inn på serie tråder før jeg har sett den selv.Anonymous poster hash: de2ac...634 Det ble skrevet i tråden her natt til tirsdag, omtrent samtidig som episoden hadde sendetid i usa. Jeg går heller ikke inn i tråden her før jeg har sett episodene, men hadde jeg lest dette da det ble skrevet (klarte heldigvis i styre meg), så ville jeg visst hvem som ble bachelorette FØR det var mulig å se episoden. Det kalles spoiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå