Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 #181 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Dagens rapport 😊 Trening 3 Powerwalk med to fulle handlingsposer i 40min (svett!). Rask gang i 20min (svett!). Trening i sal (holdt på å dø!). Rask gang hjem i 20min med 15kg på skuldrene (mitt barn). (Skriver med måltidene å, er greit med motivasjon og forslag/råd der med! 😊) *To brødskiver. En med ost, en med kaviar. *En banan og en klementin *To tallerken med kjøttdeig, rispede gulerøtter, sopp og bitte litt pasta Drikke idag: Kun vann og te. Stoppemett, trøtt og litt støl 😀 Red. Tillegger at jeg nå, en time seinere sitter å spiser 70% sjokolade.. Oops! :-/ Hvordan går det for dere jenter? Vi er såååååå flinke! 😀😄 Noen som følger noenfitnessblogg her? Endret 6. januar 2015 av Ugly truth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 #182 Del Skrevet 6. januar 2015 Har forresten startet på noe som heter rapid burn som er en tablett med koffein og noe planteekstrakter som gjør at man forbrenner mer fett. Noen her som har prøvd det? Håll oss oppdatert på hvordan de virker da. Nysgjerrig! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. januar 2015 #183 Del Skrevet 6. januar 2015 Kostholdet her går greit. Samboer har tilbudt sjokolade osv, men jeg har takket nei hver gang. Dagens trening ble vasking av kjøkken og støvsuging. Formen er fortsatt blæh. Jeg vil bli frisk så jeg får trent ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 6. januar 2015 #184 Del Skrevet 6. januar 2015 Så flinke dere er som trener ivei! Jeg er fortsatt hjemme på "ferie", og er ikke medlem i treningsstudio her, så det går mest i å gå tur for min del. Idag gikk jeg en lang tur på tre timer med et par venninner - veldig koselig. På torsdag drar jeg tilbake til studiebyen min, så da kan jeg endelig få kommet på treningssenter igjen. Det skal bli bra, jeg er nemlig ikke særlig flink til å trene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 6. januar 2015 #185 Del Skrevet 6. januar 2015 Hjertehåp, hva koster det pr time med PT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertehåp Skrevet 6. januar 2015 #186 Del Skrevet 6. januar 2015 Håll oss oppdatert på hvordan de virker da. Nysgjerrig! :-) Jeg kjenner at jeg får mer energi så får vi se om de forbrenner mirakuløst mer fett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertehåp Skrevet 6. januar 2015 #187 Del Skrevet 6. januar 2015 Hjertehåp, hva koster det pr time med PT? Jeg har kjøpt en pakke på PT i tre måneder og den kostet 6995. Da har jeg en time i uken. Enkelt time koster 700 ca. Huff idag har virkelig kostholdet gått helt feil. Jeg er på jobb og har begynt å småspise. Skal bli godt med en fridag imorgen så jeg får hentet meg inn. Kanskje ta en faste dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 6. januar 2015 #188 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Dere er flinke! Stå på Noen som har en god "kostholdsplan" å dele? F.eks. enkle, sunne frokoster, mellommåltider og kvelds? Jeg mangler inspirasjon og spiser mye av det samme (dessverre en del brød, og drikker myye kaffe, som jeg blir oppblåst av). Av mat liker jeg blant annet: - Fisk - Kylling - Grønnsaker, blant annet: Gulrøtter, kålrabi, brokkoli, rosenkål, salater, sukkererter. Edit: Og avokado! Elsker avokado. - Frukt, blant annet: Eple, pære, banan, tomat, klementin, druer. Edit: Og selvfølgelig dadler - Liker all slags bær forutenom solbær. - Egg - Grove knekkebrød - Havregrøt - Liker grovt brød, men kjøp-brød er ikke noe særlig bra (synes ihvertfall ikke magen min). - Mandler, peanutter - Gresk yoghurt - Kesam - Peanuttsmør Setter pris på alt av forslag, om dere har! Endret 6. januar 2015 av kjøttmeis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 6. januar 2015 #189 Del Skrevet 6. januar 2015 [...]Av mat liker jeg blant annet: - Fisk - Kylling- Grønnsaker, blant annet: Gulrøtter, kålrabi, brokkoli, rosenkål, salater, sukkererter. Edit: Og avokado! Elsker avokado.- Frukt, blant annet: Eple, pære, banan, tomat, klementin, druer. Edit: Og selvfølgelig dadler - Liker all slags bær forutenom solbær.- Egg- Grove knekkebrød- Havregrøt- Liker grovt brød, men kjøp-brød er ikke noe særlig bra (synes ihvertfall ikke magen min).- Mandler, peanutter- Gresk yoghurt- Kesam- Peanuttsmør Setter pris på alt av forslag, om dere har! - Smoothies! - Sunn taco (dropp wrap og ost. Bytt ut rømme med cottage cheese) - Cottage cheese med litt syltetøy opp i. -Cottage cheese med krydder til grillet kylling og ananas. -Moussaka Ladies! Keep the list going! Sitera meg neste osv. å legg til flere ting på lista for hver ny som siterer den siste. Vips så har "Spenstig!" en laaaaaaang flott matliste til alle oss sprekinger :-) VELDIG GOD IDÉ KJØTTMEIS. Du inspirerer, presis som mange av dere andre. Takk :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 6. januar 2015 #190 Del Skrevet 6. januar 2015 - Smoothies! - Sunn taco (dropp wrap og ost. Bytt ut rømme med cottage cheese) - Cottage cheese med litt syltetøy opp i. -Cottage cheese med krydder til grillet kylling og ananas. -Moussaka Ladies! Keep the list going! Sitera meg neste osv. å legg til flere ting på lista for hver ny som siterer den siste. Vips så har "Spenstig!" en laaaaaaang flott matliste til alle oss sprekinger :-) VELDIG GOD IDÉ KJØTTMEIS. Du inspirerer, presis som mange av dere andre. Takk :-) :-) Supre forslag! Kanskje jeg skal kjøpe inn litt bær og div. så lager jeg smoothie en dag Ooog nå kom jeg på noe jeg brukte å gjøre før, som jeg har helt glemt! Jeg kjøpte inn de groveste pitabrødene (best å lage selv, så klart) og brukte de som pizzabunn (blir mange små pizza - perfekte porsjoner). Man kan ha tomatpure, spinat, kylling, ost eller hva man nå enn ønsker på de. De blir gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #191 Del Skrevet 7. januar 2015 Har en ganske lang kostholdsliste liggende etter jeg lagde kostholdsplan og treningsplan for en bekjent. Kan dele når jeg er hjemme fra skolen igjen, tror ganske sikkert jeg har skrevet de fleste oppskriftene i dokumentet også for å gjøre det lett for henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 7. januar 2015 #192 Del Skrevet 7. januar 2015 Har en ganske lang kostholdsliste liggende etter jeg lagde kostholdsplan og treningsplan for en bekjent. Kan dele når jeg er hjemme fra skolen igjen, tror ganske sikkert jeg har skrevet de fleste oppskriftene i dokumentet også for å gjøre det lett for henne. Ja, ja, ja, ja!! Ååå, da hade jeg blitt gla :-) Kosthold er min store utfodring for å få gode resultater. Pita pizza vær jo kjempe lurt, både økonomisk og sunt :-) Ha en flott, sunn dag jenter :-) (Du er jo våken mitt i natten KaDust?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. januar 2015 #193 Del Skrevet 7. januar 2015 Dårlig føre gjør at jeg må reise til skolen 2 timer før jeg staryer, så da må jeg våkne veeeldig tidlig. Gjesp! Men da deler jeg den når jeg er hjemme i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 7. januar 2015 #194 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, ja, ja, ja!! Ååå, da hade jeg blitt gla :-) Kosthold er min store utfodring for å få gode resultater.Pita pizza vær jo kjempe lurt, både økonomisk og sunt :-) Ha en flott, sunn dag jenter :-) (Du er jo våken mitt i natten KaDust?!) Ja og så er det godt (og tar lite tid også)! Jeg skal kjøpe inn ingredienser til uka så skal jeg prøve å lage grove pitabrød og rundstykker. Er så glad i brødmat, så jeg må lære meg å bake sunnere varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #195 Del Skrevet 7. januar 2015 Ååh, dette blir spennende :D Jeg skal ut å gå en runde på 45 min hvert øyeblikk nå Men sliter med motivasjon når det er kommet snø! Håper det går bra da, og ikke blir så tungt er plussgrader så blir vel litt styrketrening på beina med den våte snøen Godt å se deg her Hvordan gikk turen? Jeg følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earlgrey Skrevet 7. januar 2015 #196 Del Skrevet 7. januar 2015 Godt å se deg her Hvordan gikk turen? Jeg følger med Hehe, bra :D turen gikk kjempebra, tenkte å ta en litt lengre runde i dag da snøen er borte igjen, elsker å gå i skogen :D Da jeg var liten kunne jeg løpe rundt i skogen i timesvis og utforske stier osv, haha, det sitter vel fortsatt litt i Kanskje jeg burde starte på orientering, noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 7. januar 2015 #197 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe, bra :D turen gikk kjempebra, tenkte å ta en litt lengre runde i dag da snøen er borte igjen, elsker å gå i skogen :D Da jeg var liten kunne jeg løpe rundt i skogen i timesvis og utforske stier osv, haha, det sitter vel fortsatt litt i Kanskje jeg burde starte på orientering, noen som har erfaringer med det? Kun erfaring fra orientering i skolen. Gikk ikke bra. Vi gikk oss helt vill midt i skogen, men fant fram til stien etter noen timer da... Hehe! Never again Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #198 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Vi begynner å bli mange her inne Og jeg synes vi er flinke til å støtte hverandre og gi tips og råd. Jeg er så glad for at Ugly truth spurte verdensveven om treningspartner - jeg har helt sikkert ikke kommet igang med faste og gått tur HVER DAG om ikke Spenstig, og vi som rapporterer her, hadde gjort akkurat det. Jeg følger med og jeg tenker på deres flotte innsats når været er usj og ikke vil ut. Så også i dag. Det Jeg begynner å glede meg til å få i hus vinterløpetreningstøy. Takk for alle tips! Endret 7. januar 2015 av Zenobia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimi82 Skrevet 7. januar 2015 #199 Del Skrevet 7. januar 2015 Helt supert med denne treningsdagboken!!! I går fikk jeg trent hjemme, 1 time med step og styrke, tenkte jeg skulle begynne på 30 Days shred i kveld, noen som vil være med på det? Jeg trives egentlig godt med treningen, har trent veldig mye tidligere, har bare ikke fått satt av tid til meg selv på noen år pga 2 tette svangerskap og små unger, men det er så deilig å være i gang igjen. Det jeg synes er vanskeligst er kostholdet, men jeg blir flinkere for hver dag merker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugly truth Skrevet 7. januar 2015 #200 Del Skrevet 7. januar 2015 Helt supert med denne treningsdagboken!!! I går fikk jeg trent hjemme, 1 time med step og styrke, tenkte jeg skulle begynne på 30 Days shred i kveld, noen som vil være med på det? Jeg trives egentlig godt med treningen, har trent veldig mye tidligere, har bare ikke fått satt av tid til meg selv på noen år pga 2 tette svangerskap og små unger, men det er så deilig å være i gang igjen. Det jeg synes er vanskeligst er kostholdet, men jeg blir flinkere for hver dag merker jeg :-) Jeg blir med på 30 dags shred! :-) Men trenger en oppdatering på hva og hvordan det gjøres? Finnes det noen nettside på øvelser man skal gjøre? Så gira nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå