Gå til innhold

17 år eldre mann, forelsket i meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, så får man et samleie samsvarende med dette:

Anonymous poster hash: 36d92...f59

Nå sklir jeg like of topic som deg, men takk for at du postet dette. Jeg har mascara ned til tærne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bingo hva? Det sier bare at det kan være potensielt farlig. Og mange av argumentene går på det fysiske, ikke psykiske. Kjønnssykdommer og graviditet.

Og poenget her er at dem mangler dømmekraft, det vil ikke dermed si at den dem faller for ikke er genuin. Det er mer snakk om at de kan bli utnyttet av folk som lurer dem, noe som er noe helt annet. Jeg utnytter ikke denne jenta på 20 år (greit, hun er over 19, men hva er 1 år?).

Hun hadde ikke følt noe annerledes for meg om vi hadde truffet hverandre for 1 år siden heller.

Så lenge mannen (eller kvinnen) ikke utnytter den yngre kjæresten, hva er da problemet. Denne artikkelen handler ikke om at dem ikke kan få et godt forhold til en eldre, men at dem kan bli lurt og utnyttet.

Lille-pus forsøkte ikke her å bevise at Gjest hadde rett, men at det kunne POTENSIELT være farlig, stor forskjell på det, kontormus.

Anonymous poster hash: 43251...b2a

Siden du selv har e så ung kjæreste så er det jo ikek så rart at du forsvarer at voksne mennesker skal kunne gå etter tenåringer....

• Liker 1
Gjest Trojan Norse
Skrevet

Så du skal bare strykes medhårs. :fnise:

Det har kanskje noe å gjøre med måten svarene kommer på? Er fullt mulig å være kritisk og fremlegge synspunktene sine uten å være nebbete, ufin og generelt virke som en tosk?

Eller, for de fleste er det det.

Gjest Trojan Norse
Skrevet

Siden du selv har e så ung kjæreste så er det jo ikek så rart at du forsvarer at voksne mennesker skal kunne gå etter tenåringer....

Ja, huff. Gud forby at noen med innsikt i problematikken skal svare.

Mest konstruktivt er det selvsagt når det kommer rene oppstøt fra ubehøvla brukere.

Skrevet

Klarer du å komme med noe som er konstruktivt og ikke kun tull? Nå har faktisk lille-pus kommet med en link som sier at det kan være potensielt farlig, men kommer an på mange faktorer . Jeg er ikke en av de som er skadelig, fordi jeg ikke utsetter henne for hverken kjønnssykdommer, kommer noen gang til å presse henne til å ha sex når hun ikke vil det osv. Vi liker utrolig mye av det samme, vi liker hverandre, at du ikke kan forstå at det er mulig får være opp til deg.

Jeg tror jeg må gjenta meg enda en gang, siden hverken du og KOntormus klarer å lese. Og med store bokstaver:

JEG GIR EN F I HENNES ALDER. Hun kunne godt vært 30+, 40+, Grensen min går på rundt 45. Det handler ikke om alder, men om kjemi, og vi har kjemi, fatt det. Og du kaller hennes kjæresten min, noe som viser at du er veldig selektiv når det gjelder lesing. Vi har ikke truffet hverandre enda, hun har vært endel opptatt i det siste, men vi skal treffe hverandre i Januar. Men jeg bør kanskje ikke det, i og med at jeg kun kommer til å ende opp med å skade henne, right? :lol:

Skrevet

Klarer du å komme med noe som er konstruktivt og ikke kun tull? Nå har faktisk lille-pus kommet med en link som sier at det kan være potensielt farlig, men kommer an på mange faktorer . Jeg er ikke en av de som er skadelig, fordi jeg ikke utsetter henne for hverken kjønnssykdommer, kommer noen gang til å presse henne til å ha sex når hun ikke vil det osv. Vi liker utrolig mye av det samme, vi liker hverandre, at du ikke kan forstå at det er mulig får være opp til deg.

Jeg tror jeg må gjenta meg enda en gang, siden hverken du og KOntormus klarer å lese. Og med store bokstaver:

JEG GIR EN F I HENNES ALDER. Hun kunne godt vært 30+, 40+, Grensen min går på rundt 45. Det handler ikke om alder, men om kjemi, og vi har kjemi, fatt det. Og du kaller hennes kjæresten min, noe som viser at du er veldig selektiv når det gjelder lesing. Vi har ikke truffet hverandre enda, hun har vært endel opptatt i det siste, men vi skal treffe hverandre i Januar. Men jeg bør kanskje ikke det, i og med at jeg kun kommer til å ende opp med å skade henne, right? :lol:

Kjære vene, hvorfor er du helt krakilsk når du ikke har møtt jenta engang? Det er du som framstår som tullingen her...

• Liker 2
Gjest Trojan Norse
Skrevet

Kjære vene, hvorfor er du helt krakilsk når du ikke har møtt jenta engang? Det er du som framstår som tullingen her...

Uenig. Enhver som ikke reagerer med irritasjon på væremåten til "Gjest" framstår som en tulling.

De fleste svarer sivilisert og skikkelig, men det gjør ikke h*n seg fortjent til. H*n burde muligens vært utkasta fra KG, tipper at de beholder vedkommende for å holde idiotfaktoren oppe, slik som i reality.

Skrevet

Uenig. Enhver som ikke reagerer med irritasjon på væremåten til "Gjest" framstår som en tulling.

De fleste svarer sivilisert og skikkelig, men det gjør ikke h*n seg fortjent til. H*n burde muligens vært utkasta fra KG, tipper at de beholder vedkommende for å holde idiotfaktoren oppe, slik som i reality.

Gjest har sin egen korte og konsise måte og uttrykke seg på. Men det betyr ikke at hun tar feil i sine ytringer.

Men nå får jo jeg også pepper fordi jeg mener at aldersforskjellen blir større når den yngste bare såvidt er voksen, og det er jo tilogmed MIN skyld at 19-åringene vegrer seg mot å involvere seg i menn som er 12 til 17 år eldre. Og det fordi en fyr har nett-forelsket seg i en som er mye yngre enn seg.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si. Blir bare lattermild av hele greia...

• Liker 2
Skrevet

Skeptisk med stor K, her burde d ringe noen bjeller for lenge siden. Hva skal han med deg tror du,han er jeger og du er byttet hans. Straks han har klart å nedlegge bytte altså deg, vil han avvise deg like brutalt og kynisk som enkelt. Hvorfor finner han ikke ei på sin egen alder? Fordi han blir gjennomskuet... Du er fortsatt ung og uerfaren.. Du vil blir såra, om ikke denne uka, så innen kort tid.. Sann kone ord, hold deg unna han..

Hilsen Mann som selv er i 30 åra..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjest har sin egen korte og konsise måte og uttrykke seg på. Men det betyr ikke at hun tar feil i sine ytringer.

Men nå får jo jeg også pepper fordi jeg mener at aldersforskjellen blir større når den yngste bare såvidt er voksen, og det er jo tilogmed MIN skyld at 19-åringene vegrer seg mot å involvere seg i menn som er 12 til 17 år eldre. Og det fordi en fyr har nett-forelsket seg i en som er mye yngre enn seg.

Lattermildt er en fin beskrivelse på både deg og Gjest. Jeg sier ikke at er din skyld, igjen så kommer du med tull. Jeg snakker om folk som deg, som skal mene og synse om det ene og andre. Du gir deg fortsatt ikke med at det er fordi at jeg er interessert i hun jenta? Det er faktisk irrelevant!

Jeg snakker om at det er mulig for noen, med en god del års aldersforskjell og bli interessert, etterhvert også forelsket og ha et langt og godt forhold. Det er det eneste jeg har sagt, du tolker det tydeligvis slik du vil at det skal være.

Grunnen til at jeg sier det er fordi TS selv har sagt at hun liker denne mannen, men er redd for reaksjonen. Det er med andre ord folk som DEG, som skal mene at dette er "galt", som gjør skaden, ikke forholdet i seg selv. Hvis denne mannen har ærlige hensikter så kan ikke du sitte der og si at dette ikke kommer til å fungere, at det er galt, skadelig osv.

AnonymBruker
Skrevet

Skeptisk med stor K, her burde d ringe noen bjeller for lenge siden. Hva skal han med deg tror du,han er jeger og du er byttet hans. Straks han har klart å nedlegge bytte altså deg, vil han avvise deg like brutalt og kynisk som enkelt. Hvorfor finner han ikke ei på sin egen alder? Fordi han blir gjennomskuet... Du er fortsatt ung og uerfaren.. Du vil blir såra, om ikke denne uka, så innen kort tid.. Sann kone ord, hold deg unna han..

Ja, så jeg er kun ute etter hun jeg liker for å nedlegge hennes? Er du seriøs? Jeg vet selv hva jeg føler for denne jenta. Og for å si det sånn, noe jeg glemte å svare på når jeg siterte KOntormus, at jeg aldri har sagt at jeg er forelsket i henne. Det i seg selv viser hvor lavt det går an å synke, når du påstår ting som ikke er sant. Jeg har kun sagt at jeg LIKER henne, tror jeg må begynne å skrive kun med store bokstaver, for det er tydeligvis visse ting som ikke går inn.

Skrevet

Lattermildt er en fin beskrivelse på både deg og Gjest. Jeg sier ikke at er din skyld, igjen så kommer du med tull. Jeg snakker om folk som deg, som skal mene og synse om det ene og andre. Du gir deg fortsatt ikke med at det er fordi at jeg er interessert i hun jenta? Det er faktisk irrelevant!

Jeg snakker om at det er mulig for noen, med en god del års aldersforskjell og bli interessert, etterhvert også forelsket og ha et langt og godt forhold. Det er det eneste jeg har sagt, du tolker det tydeligvis slik du vil at det skal være.

Grunnen til at jeg sier det er fordi TS selv har sagt at hun liker denne mannen, men er redd for reaksjonen. Det er med andre ord folk som DEG, som skal mene at dette er "galt", som gjør skaden, ikke forholdet i seg selv. Hvis denne mannen har ærlige hensikter så kan ikke du sitte der og si at dette ikke kommer til å fungere, at det er galt, skadelig osv.

Og hva så? Om jeg og andre gjør at andre ikke tør prøve? Hva galt kan skje? Annet enn at det er færre unge som tar sjangsen? Syns det er bra jeg, det er tross alt POTENSIELT skadelig.

Det ødelegger tydeligvis for deg. Men vet du hva? Det er latterlig å uttale seg slik du gjør om noen du aldri har truffet. Det er slett ikke sikkert det blir noe par av dere, den som er 20 har også noe å si. Kjemi? Etter å ha chattet på nett?

Du er så naiv at en skulle tro du var 12!

• Liker 2
Skrevet

Ja, så jeg er kun ute etter hun jeg liker for å nedlegge hennes? Er du seriøs? Jeg vet selv hva jeg føler for denne jenta. Og for å si det sånn, noe jeg glemte å svare på når jeg siterte KOntormus, at jeg aldri har sagt at jeg er forelsket i henne. Det i seg selv viser hvor lavt det går an å synke, når du påstår ting som ikke er sant. Jeg har kun sagt at jeg LIKER henne, tror jeg må begynne å skrive kun med store bokstaver, for det er tydeligvis visse ting som ikke går inn.

He he... dette innlegget er da til TS og ikke til deg.

Skrevet

Ok, men da kan e snu det på hodet da; hvordan kan du som mann og med den liverfaringen, du bør ha, like ei som ikke har 100% tillit til deg, og avviser deg, du burde forstå at Det er et dårlig start. Et Dødfødt prosjekt. Du sier at du LIKER henne, og ikke eer forelsket i henne, vel hva skal du med henne da? Poenget er at du ikke tar nei for et nei, men presser det på....

Hadde det vært gjensidig hadde det ikke vært noe problem, og TS hadde ikke trengt å skrive innlegget, men så lenge den ene praten viser tegn til usikkerhet, er det ikke greitt.. Det er no min mening, og tydeligvis mange andre sin også..

Gjest Trojan Norse
Skrevet

Kort og konsis.. Ja, du om det.

Jeg legger meg ikke opp i hvorvidt hun har rett i noe av det hun sier, jeg registrerer kun at hun i tråd etter tråd er frekk, usaklig og fullkomment fri for evne til å argumentere.

Når du kombinerer det med en viss dose trangsyn og desto mer kunnskapsløshet rent generelt, blir det uspiselig. Tonen i de fleste innleggene hennes er av en sånn art at enhver bør føle seg fritatt fra a) å ta henne alvorlig, og b) å svare henne med noen form for respekt.

Kun måten hun ordlegger seg på ville fått henne i trøbbel i det virkelige liv.

Jeg registrerte ikke at du og en annen bruker her hadde en diskurs, og ingenting av det jeg sier er ment til deg på noen måte, verken hva angår tema eller debattskikk.

On topic: jeg synes personlig ei jente på 19 er for ung for en på mangeogtredve, men så er jeg fullt inneforstått med at min mening kun styrer mine valg - og i motsetning til visse andre har jeg ingen interesse av å latterliggjøre folk som er av annen oppfatning.

Skrevet

Skeptisk med stor K, ..

Kskeptisk<3

• Liker 1
Skrevet

Du er sikkert klar over det, men, han er inne og svarer lå innlegg, beregnet til deg... Finner du ikke det litt merkelig, så derfor svarte jeg han med denne;

Ok, men da kan e snu det på hodet da; hvordan kan du som mann og med den liverfaringen, du bør ha, like ei som ikke har 100% tillit til deg, og avviser deg, du burde forstå at Det er et dårlig start. Et Dødfødt prosjekt. Du sier at du LIKER henne, og ikke eer forelsket i henne, vel hva skal du med henne da? Poenget er at du ikke tar nei for et nei, men presser det på....

Hadde det vært gjensidig hadde det ikke vært noe problem, og TS hadde ikke trengt å skrive innlegget, men så lenge den ene praten viser tegn til usikkerhet, er det ikke greitt.. Det er no min mening, og tydeligvis mange andre sin også..

Spennende å høee hva du lommer frem til, hva du bestemmer deg for..

Skrevet

En mann som er 17 år eldre'n meg prøver seg veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er så utrolig snill, forteller meg hver dag hvor vakker jeg er og vi har så utrolig mye til felles. Har sakt til han at jeg tror ikke det kommer til å bli noe mellom oss, pga aldersforskjellen. Men han fortsetter å prøve. Jeg har jo lyst, er bare så utrolig redd for reaksjonene rundt det! Hva er din mening om aldersforskjell i et forhold? hva tenker du når du ser en ung dame med en litt eldre mann? Anonymous poster hash: 51de3...2d6

Skrevet

Kskeptisk<3

Kjapp du... Fantastisk... Leggetid ja.

Skrevet

En mann som er 17 år eldre'n meg prøver seg veldig. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Han er så utrolig snill, forteller meg hver dag hvor vakker jeg er og vi har så utrolig mye til felles. Har sakt til han at jeg tror ikke det kommer til å bli noe mellom oss, pga aldersforskjellen. Men han fortsetter å prøve. Jeg har jo lyst, er bare så utrolig redd for reaksjonene rundt det!

Hva er din mening om aldersforskjell i et forhold? hva tenker du når du ser en ung dame med en litt eldre mann?

Anonymous poster hash: 51de3...2d6

Jeg tenker at han er griseheldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...