Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #81 Skrevet 28. desember 2014 (endret) 17 år er ingenting. Og vet du, hvis min datter på ca 20 finner en på 15+ eldre enn seg selv, hva så? Det finnes kanskje folk der ute som er litt mer tolerant enn deg. Anonymous poster hash: 43251...b2a Hva er det med deg og ditt behov for å normalisere voksnes behov for å pule tenåringer? Du er jo bare et strå bedre enn de her muslimene som synes det er greit å pule en niåring så lenge de er gift med henne. Endret 28. desember 2014 av Gjest 2
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #82 Skrevet 28. desember 2014 17 år er ingenting. Og vet du, hvis min datter på ca 20 finner en på 15+ eldre enn seg selv, hva så? Det finnes kanskje folk der ute som er litt mer tolerant enn deg. Anonymous poster hash: 43251...b2a Du finter veldig beleilig unna å svare på om du hadde syntes det var greit at din sønn ble ilag med en kvinne 20 år +- eldre enn ham, ei som kanskje var overivrig etter og stifte familie... 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #83 Skrevet 28. desember 2014 Hva er det med deg og ditt behov for å normalisere voksnes behov for å pule tenåringer? Du er jo bare et strå bedre enn de her muslimene som synes det er greit å pule en niåring så lenge de er gift med henne. Du er drøy, du er klar over det? Normalisere hva? Du gir deg faen ikke! Det handler ikke om behov, skjønner du det? Er det vanskelig for deg å få inn i nøtta at en på 19 kanskje kan falle for en på 35 og vice verca, og at de kan få et langvarig forhold?. At det ikke handler om lyst og begjør, men kjærlighet? Nei, du vet ikke noe, du bare sitter her og slenger inn random ting for å få en ny "post". Anonymous poster hash: 43251...b2a 4
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #84 Skrevet 28. desember 2014 Du er drøy, du er klar over det? Normalisere hva? Du gir deg faen ikke! Det handler ikke om behov, skjønner du det? Er det vanskelig for deg å få inn i nøtta at en på 19 kanskje kan falle for en på 35 og vice verca, og at de kan få et langvarig forhold?. At det ikke handler om lyst og begjør, men kjærlighet? Nei, du vet ikke noe, du bare sitter her og slenger inn random ting for å få en ny "post". Anonymous poster hash: 43251...b2a Det kan så mye rart, men vi som samfunn skal ikke normalisere at det er greit at voksne mennesker går etter tenåringer fordi det vi vet om slioke forhold er at det skader den yngste. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #85 Skrevet 28. desember 2014 Det kan så mye rart, men vi som samfunn skal ikke normalisere at det er greit at voksne mennesker går etter tenåringer fordi det vi vet om slioke forhold er at det skader den yngste. Ja vel, vi vet det? Kom gjerne med kilder på dine påstander, eller så rapporterer jeg deg for trolling, og denne gangen med gode bevis. Anonymous poster hash: 43251...b2a 1
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #86 Skrevet 28. desember 2014 Ja vel, vi vet det? Kom gjerne med kilder på dine påstander, eller så rapporterer jeg deg for trolling, og denne gangen med gode bevis. Anonymous poster hash: 43251...b2a Rapporter meg i vilden sky du, alle kan lese at det bare er fordi jeg mener noe annet enn deg og vit en ting: Jewg har ikke rapportert noen av de der som driver og trakasserer meg i den her tråd. Så du får bare holde på.
Uredd Skrevet 28. desember 2014 #87 Skrevet 28. desember 2014 Det kan så mye rart, men vi som samfunn skal ikke normalisere at det er greit at voksne mennesker går etter tenåringer fordi det vi vet om slioke forhold er at det skader den yngste. Du er sikker på dette Gjest? Du undervurderer muligens traumene den eldre part opplever når denne finner ut at det er vanskelig å matche en tenårings sexlyst og blir tvunget til å høre på Justin Bieber...? Forøvrig klarer jeg ikke mobilisere noe i nærheten av en brøkdel av ditt engasjement i problemstillingen 3
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #88 Skrevet 28. desember 2014 Du er sikker på dette Gjest? Du undervurderer muligens traumene den eldre part opplever når denne finner ut at det er vanskelig å matche en tenårings sexlyst og blir tvunget til å høre på Justin Bieber...? Forøvrig klarer jeg ikke mobilisere noe i nærheten av en brøkdel av ditt engasjement i problemstillingen Godt poeng.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #89 Skrevet 28. desember 2014 Rapporter meg i vilden sky du, alle kan lese at det bare er fordi jeg mener noe annet enn deg og vit en ting: Jewg har ikke rapportert noen av de der som driver og trakasserer meg i den her tråd. Så du får bare holde på. Du kom med en påstand, og da bør du ha fakta til å backe det up. Jeg venter på linker som bekrefter det du sier Anonymous poster hash: 43251...b2a
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #90 Skrevet 28. desember 2014 Du kom med en påstand, og da bør du ha fakta til å backe det up. Jeg venter på linker som bekrefter det du sier Anonymous poster hash: 43251...b2a kom med linker selv du at det gjør tenåringsjenter godt at de er sammens med eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #91 Skrevet 28. desember 2014 kom med linker selv du at det gjør tenåringsjenter godt at de er sammens med eldre menn. Fy så lavmål. Det var du som kom med en påstand om at det var dokumentert, nå ser du til helsikke å komme med en link som bekrefter det. Anonymous poster hash: 43251...b2a 3
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2014 #92 Skrevet 29. desember 2014 Fy så lavmål. Det var du som kom med en påstand om at det var dokumentert, nå ser du til helsikke å komme med en link som bekrefter det. Anonymous poster hash: 43251...b2a Så kom med linker selv du som sier at det gjør tenåringsjenter så godt å være sammen med eldre menn. 5
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #93 Skrevet 29. desember 2014 Hadde ikke akkurat blitt glad dersom sønnen min på 19 kom hjem med ei dame på 36 år. Hun er så godt som middelaldrende, mens mitt barn så vidt har blitt ferdig med videregående skole. Sier seg selv at dersom det ble et seriøst forhold ut av det så ville det bli sterkt begrensende for livet til sønnen min. Være seg alt fra studentliv, reising og dating av jevnaldrende til den svært begrensede muligheten til personlighetsutvikling når man binder seg til en som allerede er godt voksen. Om man blir sammen med en som nærmer seg førr så er det selvfølgelig at evt ekteskap og barn må komme svært tidlig i forholdet. Og når man selv nærmer seg 60 så havner ektefellen på sykehjem. Oi så fristende... Nei det eneste som hadde vært verre hadde vært at min sønn på 19 kom hjem med ei gravid 14-åring..... Anonymous poster hash: c1f49...e60 3
Kontormus Skrevet 29. desember 2014 #94 Skrevet 29. desember 2014 Fy så lavmål. Det var du som kom med en påstand om at det var dokumentert, nå ser du til helsikke å komme med en link som bekrefter det. Anonymous poster hash: 43251...b2a Den der får du ikke til gitt! Gjest har ikke større dokumetasjonsplikt enn du har, bare fordi hun er uenig med deg. Jeg er forøvrig enig med henne, det er potensielt mer skadelig for en person som bare såvidt har passert juridisk voksenalder å involvere seg i en som er såpass mye eldre. Det er en grunn til at vi stadig snakker om livserfaring. 5
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2014 #95 Skrevet 29. desember 2014 Den der får du ikke til gitt! Gjest har ikke større dokumetasjonsplikt enn du har, bare fordi hun er uenig med deg. Jeg er forøvrig enig med henne, det er potensielt mer skadelig for en person som bare såvidt har passert juridisk voksenalder å involvere seg i en som er såpass mye eldre. Det er en grunn til at vi stadig snakker om livserfaring. Det er jeg fullstendig enig i, - og vi har faktisk alle sammen vært både 17, 18 og 19 og hatt disse 'gubbene' etter oss på samme måte som TS. Ingen sier at det ikke kan oppstå ekte kjærlighet på tvers av nevnte 17 år, men akkurat i den alderen er det nå engang slik at disse 17 årene i praksis utgjør en hel generasjon mht. hvor i livet disse to faktisk befinner seg. Det er et poeng det kan være verd å ikke helt glemme. Majoriteten av 'gubbene' på nærmere 40 som drev på slik da jeg selv var på TS alder, de var både gift (kanskje kjedelig, hvem vet), men de ville en eneste ting, og det var å pule. - det er ingen grunn til å anta at det skulle være så veldig mye annerledes i dag heller 6
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2014 #96 Skrevet 29. desember 2014 Den der får du ikke til gitt! Gjest har ikke større dokumetasjonsplikt enn du har, bare fordi hun er uenig med deg. Jeg er forøvrig enig med henne, det er potensielt mer skadelig for en person som bare såvidt har passert juridisk voksenalder å involvere seg i en som er såpass mye eldre. Det er en grunn til at vi stadig snakker om livserfaring. Typisk dere kg kjerringer å holde sammen. Hun har faktisk det. Hun mener det er dokumentert at det er farlig, jeg venter på svar. At det er potensielt er farlig som du sier er noe helt annet enn det gjest har påstått. At det er FARLIG. Gjest kommer hele tiden med slike oppgulp, fordi hun ikke har noe bedre å komme med, istedenfor å innse at: jo, det er mulig for folk med stor aldersforskjell å finne lykken sammen. Hun vil bare ikke innse, og isteden så kommer hun med ting som hun etterpå ikke klarerer å dokumentere. Anonymous poster hash: 43251...b2a 2
Kontormus Skrevet 29. desember 2014 #98 Skrevet 29. desember 2014 Typisk dere kg kjerringer å holde sammen. Hun har faktisk det. Hun mener det er dokumentert at det er farlig, jeg venter på svar. At det er potensielt er farlig som du sier er noe helt annet enn det gjest har påstått. At det er FARLIG. Gjest kommer hele tiden med slike oppgulp, fordi hun ikke har noe bedre å komme med, istedenfor å innse at: jo, det er mulig for folk med stor aldersforskjell å finne lykken sammen. Hun vil bare ikke innse, og isteden så kommer hun med ting som hun etterpå ikke klarerer å dokumentere. Anonymous poster hash: 43251...b2a Det er faktisk sånn, og her tror jeg ikke du trenger noen dokumentasjon, at jo yngre den yngste er, og da snakker vi om personer som grenser til å være barn, jo større er den mentale forskjellen. Hvertfall når vi snakker om 17 år! Altså, her har den eldste vært voksen og selvstendig i 18 år, en prosess den yngste bare så vidt har begynt på. Ser du ikke at den yngste derfor kan dette inn i gammelt mønster der de "voksne" bestemmer f.eks? 2
Gjest Vux Skrevet 29. desember 2014 #100 Skrevet 29. desember 2014 Med tanke på at kanskje mange unge jenter har trang til å komme på forumet her for å lese, og som kanskje går og lurer på allverdens ting, så kan jeg forsåvidt skjønne en viss antipati mot enkelte tema blant de innfødte for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå