Anders42 Skrevet 27. desember 2014 #61 Skrevet 27. desember 2014 Man kan ikke går rundt i livet å frykte hva andre skal mene om alt man foretar seg , man må leve sitt liv på best mulig måte uavhengig av det Kritiske røster på disse sidene er ikke ute etter å lage ditt liv best mulig , de er bare ute etter å skape negativitet .Ingen her vet hvordan du /dere er , hva slags erfaringer og verdier dere har . Jeg har bare et råd : Tenk alltid positivt, og gi aldri opp noe du tror på . 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #62 Skrevet 27. desember 2014 Du må nesten følge hjertet ditt og ikke hva alle andre sier og tenker! Om du alt har en dårlig følelse på dette her så kan du jo begynne med å bli kjent med mannen på vennskapligvis til og begynne med Anonymous poster hash: cc6d4...177 1
Frk.K Skrevet 27. desember 2014 #63 Skrevet 27. desember 2014 Tråden er ryddet for persondebatt, avsporinger og innlegg skrevet på dialekt. Frk.K, mod.
Ane Rikke Skrevet 27. desember 2014 #64 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har en datter på 16, og hadde klikket i vinkel om hun kom hjem med en mann på 33. Det sier mest om han, og ikke noe av det jeg tenker om det er godt og sunt. Har selv vært i et forhold med stor aldersforskjell, og vet det kan være store forskjeller på modenhet osv, men så lenge du tviler selv - hva er vitsen? Er sikkert andre som vil ha deg, også. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #65 Skrevet 27. desember 2014 Første hindring vil vel være om jenta i det hele tatt vil noe med dette andre mennesket, ellers blir det vel raskt suspekt med tanke på hva slags forhold disse to skal ende opp å ha, tenker jeg. Andre hindring vil vel være hva deres nære framtid vil bli, og om hvorvidt dette til de grader er problematisk eller ei. Anonymous poster hash: d17a7...295
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #66 Skrevet 28. desember 2014 Vel, hvor godtruende er du egentlig???? Og hvor trollete er du egentlig? VELDIG. Jeg er selv interessert i en jente som er betraktelig yngre enn meg, 12 år yngre faktisk. Og vet du, jeg sier også slike ting til hun, og hun liker meg veldig godt. Vi har en god del til felles og vi liker hverandre. Jeg er ikke interessert i å feie over henne og så ferdig med det. Jeg er ute etter et forhold, noe som forhåpentligvis blir langvarig. Så oida, du tok visst feil, stort sjokk. Kan du bare slutte med den trollingen din. Anonymous poster hash: 43251...b2a 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #67 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har en datter på 16, og hadde klikket i vinkel om hun kom hjem med en mann på 33. Det sier mest om han, og ikke noe av det jeg tenker om det er godt og sunt. Har selv vært i et forhold med stor aldersforskjell, og vet det kan være store forskjeller på modenhet osv, men så lenge du tviler selv - hva er vitsen? Er sikkert andre som vil ha deg, også. Hykler much? Anonymous poster hash: 43251...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #68 Skrevet 28. desember 2014 Føler med deg, TS.. Har samme problem, men her er det han som er usikker pga min alder. Alder burde ikke hindre kjærlighet med mindre det er ulovlig. Har du lyst så burde ikke dette hindre deg. Anonymous poster hash: 8af92...735
Ingvild1001 Skrevet 28. desember 2014 #69 Skrevet 28. desember 2014 Onkel og tante møttes da hun var 22 og han var 40. I sommer giftet de seg, har to nydelige jenter sammen. Onkel er ganske handsome, snill og en god partner og ikke "en taper som ikke greide å få seg noe annet før han ble gammel nok til å lure en ungpike rundt lillefingeren.." Men det er vel lurt å vere litt obs. Å date og treffest litt må da uansett være helt innafor, så kan du jo se det an derfra.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #70 Skrevet 28. desember 2014 Og hvor trollete er du egentlig? VELDIG. Jeg er selv interessert i en jente som er betraktelig yngre enn meg, 12 år yngre faktisk. Og vet du, jeg sier også slike ting til hun, og hun liker meg veldig godt. Vi har en god del til felles og vi liker hverandre. Jeg er ikke interessert i å feie over henne og så ferdig med det. Jeg er ute etter et forhold, noe som forhåpentligvis blir langvarig. Så oida, du tok visst feil, stort sjokk. Kan du bare slutte med den trollingen din. Anonymous poster hash: 43251...b2a 12 år yngre? Er hun 15 år? 1
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #71 Skrevet 28. desember 2014 jeg synes det er rart at det er så få som klarer å svare på det jeg faktisk spør om Det handler nok mer om at folk her prøver å fortelle deg at alt han sier, kan være han sier for å få deg til sengs. Med andre ord, at han muligens ikke er forelsket som du tror. Og det har jo alt med saken å gjøre
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #72 Skrevet 28. desember 2014 (endret) 12 år yngre? Er hun 15 år? Jeg skrev 12 år yngre enn meg selv, jeg skrev ikke hvor gammel jeg er . Jeg er 32 Anonymous poster hash: 43251...b2a Innlegget er ryddet for spekulasjoner, ninuska_, adm Endret 28. desember 2014 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #73 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Jeg skrev 12 år yngre enn meg selv, jeg skrev ikke hvor gammel jeg er . Jeg er 32 Anonymous poster hash: 43251...b2a Jeg forstår uansett ikke hva du mener med å generalisere ut fra deg selv, selv om du er "seriøs" interessert i en tyveåring, er ikke det presis det samme som at det er bra for henne å bli sammen med en tov år eldre fyr. Snarere tvert i mot siden hun har en hel del å oppleve før hun slår seg sammen med en kar. Endret 28. desember 2014 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #74 Skrevet 28. desember 2014 Jeg forstår uansett ikke hva du mener med å generalisere ut fra deg selv, selv om du er "seriøs" interessert i en tyveåring, er ikke det presis det samme som at det er bra for henne å bli sammen med en tov år eldre fyr. Snarere tvert i mot siden hun har en hel del å oppleve før hun slår seg sammen med en kar. Det her vet du nada om tydeligvis. Det er ingen grunn til at et forhold mellom meg og hun ikke vil fungere. Du virker som en grinete og bitter gammel kjerring, for å si det mildt Anonymous poster hash: 43251...b2a 3
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #75 Skrevet 28. desember 2014 Det her vet du nada om tydeligvis. Det er ingen grunn til at et forhold mellom meg og hun ikke vil fungere. Du virker som en grinete og bitter gammel kjerring, for å si det mildt Anonymous poster hash: 43251...b2a Bitter kjerring pga jeg ikke vil at det skal bli normalisert at voksne mennesker legger an på tenåringer? 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #76 Skrevet 28. desember 2014 Bitter kjerring pga jeg ikke vil at det skal bli normalisert at voksne mennesker legger an på tenåringer? En 19åring er voksen og kan gjøre hva faen han eller hun vil. Jeg brukte meg selv som et eksempel. Jeg legger ikke an på hun bare fordi hun er 20. Jeg liker henne fordi hun er en fantastisk person, som får meg til å le, hun føler det samme om meg. Men du altvitende har sikkert rett, det kan ikke fungere mellom oss, at jeg gidder å være interessert i hun, det vil jo aldri fungere Anonymous poster hash: 43251...b2a 1
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #77 Skrevet 28. desember 2014 En 19åring er voksen og kan gjøre hva faen han eller hun vil. Jeg brukte meg selv som et eksempel. Jeg legger ikke an på hun bare fordi hun er 20. Jeg liker henne fordi hun er en fantastisk person, som får meg til å le, hun føler det samme om meg. Men du altvitende har sikkert rett, det kan ikke fungere mellom oss, at jeg gidder å være interessert i hun, det vil jo aldri fungere Anonymous poster hash: 43251...b2a Så du hadde syntes det var greit at din 19 årige sønn ble ilag med den 40 årige venninnen din???? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #78 Skrevet 28. desember 2014 Så du hadde syntes det var greit at din 19 årige sønn ble ilag med den 40 årige venninnen din???? Hva er det du våser om? Jeg er mann . Anonymous poster hash: 43251...b2a 1
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2014 #79 Skrevet 28. desember 2014 Hva er det du våser om? Jeg er mann . Anonymous poster hash: 43251...b2a Du kan få en sønn/datter som blir ilag med din jevnaldrende venninne/kamerat, er det noe du ønsker for din sønn/datter? 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #80 Skrevet 28. desember 2014 Du kan få en sønn/datter som blir ilag med din jevnaldrende venninne/kamerat, er det noe du ønsker for din sønn/datter? 17 år er ingenting. Og vet du, hvis min datter på ca 20 finner en på 15+ eldre enn seg selv, hva så? Det finnes kanskje folk der ute som er litt mer tolerant enn deg. Anonymous poster hash: 43251...b2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå