AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #21 Skrevet 26. desember 2014 Tenk når du er litt over 40 og han er snart pensjonist. Anonymous poster hash: 4e02f...718 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #22 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor ikke prøve for å se hvordan det går da? Så lenge du klarer å uttrykke dine meninger ovenfor ham, og ikke lar han tråkke over dine grenser så er det det viktigste. Du behøver jo ikke akkurat erklære ovenfor hele verden fra dag en at dere er offisielle kjærester heller. Anonymous poster hash: 251ec...0df 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #23 Skrevet 26. desember 2014 Det sier de til alle de unge jentene for å få dem til sengs. Ja, og alle menn sier det til alle kvinner for å få dem til sengs. Nei, Gud forby, en mann kan da ikke være genuint forelsket i en kvinne. Anonymous poster hash: 36d92...f59 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #24 Skrevet 26. desember 2014 Ja, og alle menn sier det til alle kvinner for å få dem til sengs. Nei, Gud forby, en mann kan da ikke være genuint forelsket i en kvinne. Anonymous poster hash: 36d92...f59 Du synes han høres forelsket ut? 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #25 Skrevet 26. desember 2014 Eller bare sliten av at yngre kvinner i våre dager kan være så dumme at de lar seg lure. Eldre kvinner på din alder lar seg også lure. Det er ingen aldersgrense for å la seg lure, men en har gjerne litt mer erfaring. Man er heller ikke dum dersom man lar seg lure. Ofte kan man være litt naiv, men disse mennene du snakker om er gjerne litt mer drevne og har også lang erfaring innenfor slike spill. Uansett er det ikke slik at alle menn i et forhold med stor aldersforskjell er utnyttere, uærlige, gamle griser som ikke får seg noe bedre på grunn av liten mental kapasitet. Dette er typisk noe som er skrevet av middelaldrende kvinner. Som oftest er det ikke slik. Ingen kvinner, verken unge eller middelaldrende, har lyst på slike menn. For øvrig hadde det ikke vært mange menn rundt 30-40 år som hadde takket nei til å ha en seksuell relasjon til en ung og attraktiv kvinne. Dette kommer litt på siden da det er rent seksuelt. Slik er de fleste menn. Ikke like mange ville ha inngått et forhold med en så ung kvinne da, men det er jo mulig. Min mormor og morfar møtte hverandre da hun var 19 år og han var 36 år. Mennesker med mer klasse enn de har jeg ikke møtt. De holdt livet ut med hverandre. Det er mulig, men på grunn av slike som deg er det svært tabubelagt. Hva med å slutte å legge seg opp i hva alle andre gjør og slutte å komme med slike spydige kommentarer og heller fokusere på ditt liv? Kjærlighet??? Ingenting ved HI tilsier at den her fyren elsker TS. Bare egoisme. Jaha. Så slike konklusjoner kan du trekke ut ifra et kortfattet innlegg på KG skrevet av jenta i relasjonen? Så dersom en mann er snill og sier til en jente at hun er pen og at de har mye til felles er man egoistisk? Og absolutt ikke forelsket? Anonymous poster hash: 36d92...f59 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #26 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Eldre kvinner på din alder lar seg også lure. Det er ingen aldersgrense for å la seg lure, men en har gjerne litt mer erfaring. Man er heller ikke dum dersom man lar seg lure. Ofte kan man være litt naiv, men disse mennene du snakker om er gjerne litt mer drevne og har også lang erfaring innenfor slike spill. Uansett er det ikke slik at alle menn i et forhold med stor aldersforskjell er utnyttere, uærlige, gamle griser som ikke får seg noe bedre på grunn av liten mental kapasitet. Dette er typisk noe som er skrevet av middelaldrende kvinner. Som oftest er det ikke slik. Ingen kvinner, verken unge eller middelaldrende, har lyst på slike menn. For øvrig hadde det ikke vært mange menn rundt 30-40 år som hadde takket nei til å ha en seksuell relasjon til en ung og attraktiv kvinne. Dette kommer litt på siden da det er rent seksuelt. Slik er de fleste menn. Ikke like mange ville ha inngått et forhold med en så ung kvinne da, men det er jo mulig. Min mormor og morfar møtte hverandre da hun var 19 år og han var 36 år. Mennesker med mer klasse enn de har jeg ikke møtt. De holdt livet ut med hverandre. Det er mulig, men på grunn av slike som deg er det svært tabubelagt. Hva med å slutte å legge seg opp i hva alle andre gjør og slutte å komme med slike spydige kommentarer og heller fokusere på ditt liv? Jaha. Så slike konklusjoner kan du trekke ut ifra et kortfattet innlegg på KG skrevet av jenta i relasjonen? Så dersom en mann er snill og sier til en jente at hun er pen og at de har mye til felles er man egoistisk? Og absolutt ikke forelsket? Anonymous poster hash: 36d92...f59 Som meg??? Det skal være tabubelagt og stygt sett på at voksne mennesker æler seg innpå tenåringer. Noen ganger så kan det være seriøst ment fra den voksnes side, men som oftest så er det ikke og vi har for mange stygge historier om hvordan voksne menn utnytter unge piker seksuelt. Men dog, det er da bare for Ts og andre unge jenter som får oppmerksomhet fra voksne menn å gå på limpinnen deres, bare ikke kom og si at dere ikke ble advart. Endret 26. desember 2014 av Gjest 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #27 Skrevet 26. desember 2014 Du synes han høres forelsket ut? Det kan jeg ikke vurdere basert på et kort innlegg fra TS som for øvrig ikke er mannen i relasjonen. Kan du? Gjerne med begrunnelse. Anonymous poster hash: 36d92...f59 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #28 Skrevet 26. desember 2014 Det kan jeg ikke vurdere basert på et kort innlegg fra TS som for øvrig ikke er mannen i relasjonen. Kan du? Gjerne med begrunnelse. Anonymous poster hash: 36d92...f59 Nei, jeg synes ikke han virker forelsket. Det virker bare som noe flåseri han har kommet med, for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #29 Skrevet 26. desember 2014 Nei, jeg synes ikke han virker forelsket. Det virker bare som noe flåseri han har kommet med, for meg. Så en mann kan ikke si til en kvinne at hun er pen? Eller at de har mye til felles? Det er bare flåseri? Du synes ikke at en mann, en mann du ikke har møtt engang eller vet hvem er, er forelsket på grunn av han har sagt dette? Forklar. Anonymous poster hash: 36d92...f59 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #30 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Så en mann kan ikke si til en kvinne at hun er pen? Eller at de har mye til felles? Det er bare flåseri? Du synes ikke at en mann, en mann du ikke har møtt engang eller vet hvem er, er forelsket på grunn av han har sagt dette? Forklar. Anonymous poster hash: 36d92...f59 Det jeg synes er at når en voksen mann henvender seg til tenåringsjente så bør han ikke flåse, men opptre seriøst. Han bør være forsiktig og opptre med respekt. Hvis ikke så er han ikke interessert i henne utover pulings. Endret 26. desember 2014 av Gjest 4
Kontormus Skrevet 26. desember 2014 #31 Skrevet 26. desember 2014 Enig med Gjest! Å tviholde på påstander om at hun og andre som er av samme oppfatning er bitter og sjalu er bare å avsløre seg som usedvanlig umoden og dum selv. 6
Mariell007 Skrevet 26. desember 2014 #32 Skrevet 26. desember 2014 kan jo date litt og se hvordan det går, og etterhvert når du kjenner han godt så følger du hjertet! Han er sikkert erfaren og flink i sengen
Uredd Skrevet 26. desember 2014 #33 Skrevet 26. desember 2014 Hva er problemet. Enten er han ute etter et forhold eller så er han ute etter sex. Akkurat som med jevnaldrende. Det verste som kan skje er at TS får pult.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. desember 2014 #34 Skrevet 26. desember 2014 Ts. Jeg tenker at du er i tvil av grunner mer enn hva omgivelsene vil si. Dere har ikke datet,så hvorfor er han så oppsatt på deg da? Dere er jo ikke kjent! Du må nå gjøre som du vil,men ikke tenk at han er så vanvittig interessert i deg som person. Hvorfor vil du ha denne mannen da? Du er ung,og ikke sats på noen du tviler på er oppriktig interessert i deg som person. Dette virker litt rart i og med at du spør her,og dere ikke har datet. Vi kjærringer på ca hans alder er ikke bitre eller misunnelige(kanskje noen da),men vi skjønner litt mer av hva alder gjør med en. :-) De fleste av oss vil deg godt med svar her.
Gjest Blomsterert Skrevet 26. desember 2014 #35 Skrevet 26. desember 2014 Det jeg synes er at når en voksen mann henvender seg til tenåringsjente så bør han ikke flåse, men opptre seriøst. Han bør være forsiktig og opptre med respekt. Hvis ikke så er han ikke interessert i henne utover pulings. Respekt ja. Når Ts forteller at hun syns aldersforskjellen er for stor,så respekterer han ikke det. Men går på.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #36 Skrevet 26. desember 2014 Respekt ja. Når Ts forteller at hun syns aldersforskjellen er for stor,så respekterer han ikke det. Men går på. Jepp, sier meg alt i hvertfall. 1
Gjest Citronella Skrevet 26. desember 2014 #37 Skrevet 26. desember 2014 kan jo date litt og se hvordan det går, og etterhvert når du kjenner han godt så følger du hjertet! Han er sikkert erfaren og flink i sengen Alder er faktisk ingen garanti for fabelaktig sex. Dessuten synes TS å være både umoden og i fornektelse. Men hun må gjøre som hun vil. Erfaringer gjør oss sterkere. 3
Mariell007 Skrevet 27. desember 2014 #38 Skrevet 27. desember 2014 Alder er faktisk ingen garanti for fabelaktig sex. Dessuten synes TS å være både umoden og i fornektelse. Men hun må gjøre som hun vil. Erfaringer gjør oss sterkere. å jo, alder betyr mye du
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #39 Skrevet 27. desember 2014 Hva er problemet. Enten er han ute etter et forhold eller så er han ute etter sex. Akkurat som med jevnaldrende. Det verste som kan skje er at TS får pult. Nettopp! Anonymous poster hash: 36d92...f59 1
Gjest Blomsterert Skrevet 27. desember 2014 #40 Skrevet 27. desember 2014 Alder er faktisk ingen garanti for fabelaktig sex. Dessuten synes TS å være både umoden og i fornektelse. Men hun må gjøre som hun vil. Erfaringer gjør oss sterkere. Det er rart det der. At en tror alder er med på å gjøre en til en god elsker! For noe sprøyt! De yngre har lite erfaring iblant,og tror at alt hva en eldre person gjør,er godt! Så dumt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå