Gå til innhold

17 år eldre mann, forelsket i meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har tydeligvis ikke fattet poenget du heller.

Det jeg (og Gjest også tror jeg) mener, er at det er potensielt skadelig for en som bare såvidt er voksen å involvere seg i noen som er 17 år eldre. 12 år er mye det også. Vi snakker om at de kunne vært fedrene deres omtrent. Og at det dermed kan oppstå en dynamikk som gir den eldste anledning til å bestemme over den yngste. Uansett om den eldste mener det godt. Fatter ikke at akkurat det er så vanskelig og forstå... :klo:

Det er forskjell på en 20-åring sammen med en 37 åring og en 32-åring sammen med en 49-åring. 32-åringen er voksen, det er ikke nødvendigvis 20-åringen.

Nemlig. Hva er det med dem?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser du hopper over det jeg skriver igjen,og nok en gang ikke vil svare. :P Fordi du ikke har noe svar og bevis, noe jeg egentlig har vært klar over lenge.

Du må gjerne utdype mer om hva du mener "hva er det med dem". Folk kan ikke noe hvem dem faller for, slutt å døm.

Anonymous poster hash: 43251...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at dere endelig tok dette med "Gjest" på alvor.

Skrevet

Jeg ser du hopper over det jeg skriver igjen,og nok en gang ikke vil svare. :P Fordi du ikke har noe svar og bevis, noe jeg egentlig har vært klar over lenge.

Du må gjerne utdype mer om hva du mener "hva er det med dem". Folk kan ikke noe hvem dem faller for, slutt å døm.

Hva er det egentlig du har vært klar over???

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig du har vært klar over???

Det står der på svart/hvit, du kan jo late som at du ikke skjønner det.

Skrevet

Det står der på svart/hvit, du kan jo late som at du ikke skjønner det.

Slik som du later som at du ikke forstår hva jeg og Kontormus prøver å formidle. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...