Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #141 Del Skrevet 9. september 2004 :dagensrose: :klem2: Gratulerer så mye...på littegrann etterskudd...pga all denne jobbinga så blir det lite KG på meg om dagen...skal ta igjen når jeg får fri igjen!!! Håper du fikk en kjempedag!! Og tusen takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg!! Du er jammen god- - mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 11. september 2004 #142 Del Skrevet 11. september 2004 :dagensrose: :blomst_opp: HURRA FOR BURSDAG! GRATULERER HUNDRE MILLIONER GANGER PÅ ETTERSKUDD! det får du ikke vondt i ørene eller på kinnet av, kanskje bare i øynene fordi du må lese det så mange ganger...) ps! Hva er å ganne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 11. september 2004 #143 Del Skrevet 11. september 2004 Vel overstått burdag! Lenge siden jeg har lest i dagboken din nå, godt å se at alt står bra til, krysser alle fingre jeg har for at det blir positiv test på deg denne gangen, så følger jeg forhåpentligvis etter 7-8 oktober en gang Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. september 2004 #144 Del Skrevet 11. september 2004 Gratulerer med dagen (på etterskudd) Spennende dager mot IKM nå Håper du joiner meg på en liten maibaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. september 2004 #145 Del Skrevet 12. september 2004 Har ikke fått med meg at du har hatt bursdag før nå. Gratulerer med dagen på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #146 Del Skrevet 12. september 2004 Oi!!! Grattis på etterskudd!!! Håper det ble en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. september 2004 #147 Del Skrevet 12. september 2004 Og IKM starter i dag....jeg tror jeg kjenner at tanta er på tur...håper det går bedre med deg kjære! Ønsker deg ei kjempeflott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 13. september 2004 #148 Del Skrevet 13. september 2004 Spent på hvordan det går med deg nå som vi nærmer oss IKM. Fortell...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2004 #149 Del Skrevet 13. september 2004 Nå har jo Cappo startet den blå bølgen..flere enn meg som føler presset til å holde tempoet oppe?? Sender deg en god og håper at alt står bra til med deg...IKM eller KM!!! Du må snart komme innom igjen!! altfor lenge borte nå ja!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 13. september 2004 #150 Del Skrevet 13. september 2004 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 14. september 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 14. september 2004 Enig i at det har gått alt for lenge siden sist, maddie. har hatt en periode hvor jeg har vært lei av alt. det har vært et tiltak å gjøre noe som helst, til og med å skrive noen ord her inne... tragisk, for å si det mildt. :veldigsur: Er vel ikke helt ferdig med perioden ennå, men jeg prøver stadig å ta meg sammen. i dag: PP 2 : dag 30 : IKM 12-17 sept. Ang denne PP har jeg fortsatt ikke fått tante-besøk, men jeg har ingen forhåpninger om at hun uteblir. Har alle mens-symptomene mine,- ømme pupper, store kviser og generell uggenhet. Jeg får vel bare innse at 28-dagers syklusene mine er historie, og at det nå er 33-35 dager som gjelder... Typisk!! Vi får se om jeg greier å ta meg sammen utover dagen. skal seriøst prøve å hilse på alle dere supergirls etter jobb. skal prøve å være i bedre humør da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. september 2004 #152 Del Skrevet 14. september 2004 Kjære snille edea..... :trøste: Tror vi befinner oss i samme fase du og jeg....det er alt annet enn moro...det kan jeg skrive under på...pms-symptomene mine har blomstret i noen dager nå..så forhåpningene mine har også dalt mange hakk... MEN!! søte snille lillenifølge henne befinner vi oss i et slags 'vakuum' eller? æsj..nå husker jeg ikke helt hva hun skrev..men det hun mente var vel at vi ikke kjenner på pms-symptomer..men noe som også kan være graviditetssymptomer. Og dessuten..hvis det ikke klaffer denne måneden..JA SÅ SKAL DET JAMMEN GJØRE DET NESTE MÅNED!!! Da blir det ingen annenhver dag på oss edea-mor...da blir det HVER DAG!! Ingen nåde!!! Siden du er så lei deg da..så får jeg sende over en blomst :dagensrose: ..og en stor dose med , og en liten gjeng med :klem2: :enig_animasjon: :blomst_opp: :kysse: Håper at du snart føler deg i bedre form vennen!!! Finner ikke på noe morsomt å si..men jeg kan bake litt kake til deg hvis du vil ha!?ellers så har jeg lagret opp noe PMS-sjokolade (stratos) og masse pepsimax...så hvis du vil kan du få låne den ene sofaen min og så kryper vi under hvert vårt pledd, og koser oss med tv..... Ps..jeg kan koke kakao også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 15. september 2004 Forfatter #153 Del Skrevet 15. september 2004 PP 3 : dag 2 : IKM tja, 15 oktober kanskje... Vel, da kom tante på besøk i går. Veeeeeeldig hyggelig!!! jeg hadde jo forventet besøk av henne, da, så det kom ikke akkurat som noe sjokk... Så da er den blå bølgen avlyst i denne omgang fra min side. Og mest sannsynlig i neste runde også. Først skal mannen reise bort på kurs/ferie den 24. sept, og så drar jeg bort den 2. oktober på jentetur sammen med Mamma og Søster. Så alt i alt kommer vi til å være borte fra hverandre i tilsammen 16 dager. Blir ikke mye syklus igjen av det... Og så er det snakk om at Mannen kanskje skal ha en operasjon. Han liker ikke at jeg snakker så mye om han på nettet, så jeg skal ikke fortelle hva slags, men det innebærer ihvertfall en pause fra prøvingen, uvisst hvor lenge. vet ikke helt når det blir enda heller, men det var snakk om November... Vi får se. jeg blir ihvertfall litt motløs når jeg tenker på det hele... det er supert at mannen blir operert, for da blir han sikkert bedre, ikke tro jeg mener noe annet. men det forkludrer mye av denne prøvinga, da. får vel bare innse at vi heller får satse på septemberbarn. men de er jo ikke så aller værst.... til en annen og mere sprudlende dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 15. september 2004 #154 Del Skrevet 15. september 2004 Hei edea! Jeg var akkurat der hvor du er nå i forrige uke, og det er ikke gøy. :evil: Septemberbarn er fine, jeg skal i dag og se på et som ble født i går. Håper det går bra med mannen din og at dere får gjenopptatt prøvingen. Det viktigste er jo at dere er glade i hverandre og vil ha barn sammen! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. september 2004 #155 Del Skrevet 15. september 2004 :trøste: Godt at du kommer innom en liten tur! Selv om det er no dritt at ingenting ser ut til å klaffe for tiden..så kommer det bedre dager!! Vi tar den bølgen en annen gang vi edea..kan ikke ha det så utrolig travelt hele tiden!! Håper at edea-mannen kommer seg på beina igjen raskt, og at alt går bra! Vi får finne på noe annet moro i høstmørket!! En tv-kveld og litt kakao for eksempel!! God til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. september 2004 #156 Del Skrevet 16. september 2004 :trøste: Prøv på september-barn dere. Jula er en fin tid for prøving.. (Det ble full klaff for svigerinna og svogeren min i fjor). Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #157 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. september 2004 #158 Del Skrevet 16. september 2004 Og septemberbarn er utrolig fine!! Så det er bare å vente litt....den som venter på noe godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 17. september 2004 #159 Del Skrevet 17. september 2004 Jepp - septemberbarn er veldig fine! (Og jeg skjønner veldig godt hvor kjipt det er å måtte "vente" litt, uansett årsak). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. september 2004 #160 Del Skrevet 17. september 2004 Sender deg en trøsteklem :klem2: og et ønske om ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå