Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blåbærpai hørtes godt ut ja :sikle: . Takk for invitasjonen (men nå vet jeg jo ikke helt hvor du bor da :ler: )

Lykke til med prøvinga! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 2 : dag 16 : IKM 12-17 sept.

Takk for hilsen alle sammen (ingen nevnt, ingen glemt osv osv) :kyss:

I dag har jeg vært på sykehuset og besøkt en venninne som fødte for to dager siden. Veldig søt lita tulle som hadde kommet til verden. Hun lå og sov nesten hele tiden. :hjerter2:

Kjente det vibrerte ekstra godt i eggstokkene mine der oppe, så jeg håper det har litt posistiv effekt på egen prøving!!! :ler:

Vi holder no på som vanlig. Vet ikke helt når EL er (persona neste syklus, garantert!!), så da blir det på annenhver-dag-basis. Jeg hadde ikke trodd det tidligere, men vi blir faktisk litt smålei av dette å :kline: etter datoen... Vel, nå er det ikke mange dagene igjen av denne syklusen, før vi igjen kan :kline: akkurat når vi vil... Vi holder vel ut... :ler::ler:

Ikke så mye annet nytt. Er sinnsykt trøtt i dag, til tross for at jeg la meg i grei tid i går.

sikkert et graviditetstegn :hoho:

Men siden jeg er så sløv så blir det ihvertfall ikke annen middag enn pølse i brød. Gidder ikke å dra på butikken, så det blir noe av det vi har i den minimale fryseren vår, og der fant jeg en pakke wienerpølser. Ganske kjedelig, men vi liker det ganske godt, vi. Selv om det kanskje ikke er det sunneste vi kan spise. :-?

Klem til alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:dagensrose: til deg for at du fikk humøret mitt til å stige med alle de glade smileyene du plasserte i dagboken min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Når hadde du tenkt å sette den bollen (eller de bollene) inn i ovnen da? må den forvarmes først sa du??etter ca..10 dager eller sånn?? :ler:

Tar ingen sjanser jeg skjønner du..vi har drevet med skyte-trening i mange dager allerede vi!!her skal det skytes blink nemlig..og helst med et helt brett med boller!! :hoho:

Du verden som humøret stiger da du!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei edea!! Takk for hyggelig hilsen som den første i min baby bok!! Det var veldig koselig! Ser ut som vi er omtrent på samme stadie, og det er jo morsomt... vi får følge hverandre!! :wink: Og jeg håper noen blåser blått støv på meg og etter hvert. Vi har tydeligvis (hvis både du og jeg regner riktig :wink: ) IKM samtidig omtrent. Jeg har ca. 16 sept... vet jo ikke helt om disse syklusene er riktige ennå. Men jeg har holdt meg på 27 og 28 dager hittil. Det blir i allefall spennende utover høsten!! Ønsker deg lykke til.. skal følge med på hva som skjer her inne....

shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, Edea! Ville bare legge igjen et lite spor når jeg er her og leser.. :ler:

Får håpe dere har lykkes med prøvingen i denne perioden, blir spennende å se! Kjenner meg igjen i dette å måtte :kline: etter dato, litt uvant i begynnelsen.. Men vi får bare se det positive i det, og kose oss!! :wink:

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Edea!

Ville bare si at jeg blir glad bare jeg ser dagboken din. Du virker som en utrolig sypatisk person - også digger jeg nicket ditt. Det er litt sånn edens hage over det. Fullt av håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare innom for å gi deg en :klem: og litt :kose: !! Du er så søt altså! stikker innom dagboka mi med godt humør og får meg til å le!!! :) TAKK!!! :blomst_opp:

Du er en knupp! Håper du har en kjempefin torsdag du også, og at helgen blir like bra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har ikke vært innom deg før - men dette var jo en riktig så trivelig bok. Håper blåbærpaiutdelingen din gir uttelling til deg og alle de andre prøverende her inne! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk hjem tidlig fra jobben i dag, det var ingenting å gjøre, så jeg kan vel hive sammen en ny blåbærpai, kanskje....

Det går fort det, da... *bake-blåbærpai-smiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...