Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

Hvis dette bare er en lang syklus så er det forsinket EL som har spilt deg et puss... En fordel med temping eller EL-tester for å finne EL er at man da vet om syklusen kommer til å bli lengre enn normal.

I mellomtiden har jeg ikke annet enn en :klem: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig med forsinket mensen når man er klar for en ny pp, ikke sant? Men hvem vet. Kanskje det er en luring der inne som gjemmer seg likevel... :wink:

Jeg er nå på dag 3 i min nye pp. Gleder meg til å komme i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 2 : dag 2 : IKM alt fra 10-15 sept...

Natt til i går drømte jeg at jeg fikk mensen, og da jeg våknet var det ganske riktig en blodflekk i trusa. Jeg anser meg dermed i PP 2!!! :hoppe: ENDELIG!

Det at jeg ikke har sett tegn til blod siden henger jeg meg ikke opp i....

Har innsett at det er slutt på den tiden da jeg kunne skryte på meg en så regelmessig menstruasjon at man kunne stille (om ikke akkurat klokka, så ihvertfall) datoen etter den. :tunge1:

I går var vi på sosial samling hos en arbeidskolega, og jeg bevilget meg selv en aldri så liten øl. :enig_animasjon: Hadde det veldig hyggelig.

I dag hører jeg rykter om at Premier League starter igjen, så da vet jeg ihvertfall hvor jeg har Mannen... Hadde tenkt å komme meg ut i naturen, men det ser det ikke ut som at det blir noe av... :oops: Orker liksom ingenting i dag.

De tre første dagene i neste uke skal jeg jobbe skikkelig mye, gå dobble skift og greier. Men fra torsdag morgen av skal jeg ha fri en stund. Det blir deilig. Håper å få kommet meg litt rundt da, dratt på besøk til folk og sånn. :)

Planlegger forresten å tempe denne syklusen. Spesielt i lys av at den forrige ble så teit. Lurer på om jeg må tempe hele tiden, jeg, eller om det holder å tempe sånn ca rundt EL ?? :klø:

PP 2 er ihvertfall endelig her!! Alle mann klar til innsats!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med pp2!

Deilig å komme igang, ja.

Jeg lurer også på om jeg skal tempe neste pp, får se...

Kanskje jeg drøyer en syklus, vi skal reise på ferie og være borte to uker og da er det vel klønete å holde på med temping. Vet ikke hvordan jet-lag kan påvirke tempen..

Ha en riktig så fin lørdag og stå på med prøvingen! :tunge1: Ikke det værste man kan bedrive tiden med... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi i gang med en ny pp begge to! Håper på full klaff for oss begge denne mnd.

Skal du tempe? Skriv full oppdatering i dagboka, da. Har ikke tenkt å gjøre det ennå selv, men det blir spennende å se om det er akkurat det som skal til!

Kommer dere kun til å prøve når "tempen viser det", eller kommer dere til å "helgardere"?

<<<<<Blå vibber til oss begge>>>>> (og til alle andre som er i gang med pp)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP 2 : dag 3? : IKM 10-15 sept

Bare en kjapp tur innom for å fortelle at jeg var og fyllet meg litt i går, siden jeg ikke er gravid uansett. Og så fikk jeg mensen igjen i morges. Har ikke vært tegn til blod siden fredag morgen. Så nå lurer jeg egentlig litt på hva det er som skjer med meg... og på hvilken dag av syklusen jeg er... Nå er virkelig behovet for temping til stede.

Klem til alle som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedelige med temping (syntes jeg) var at temperaturen påvirkes selv av så mengder alkohol. Det var litt kjedelig når jeg ofte hadde EL i helgene :ler: - og var grunnen til at jeg begynte med EL-tester (Persona).

Fortsatt god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit det der med tanta alltid nei...hun gjør som hun vil iallefall...den siste mens jeg hadde før positiv test var også veldig rar...bare 4 dager i varighet..og selv da var det en dag uten blødning...rare greier!!! :-?

Uansett...nå skal det jammen klaffe...så sats på sex annenhver dag du...da vil du treffe uansett!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei edea! Synd det ikke klaffet nå! Bare et lite tips, dag 1 er den første dagen med rødt blod, ikke bare rød utflod. På meg hørtes det som din mens først kom i gang på det du kaller dag 3, det vil da være dag 1 mener jeg. Bare sånn at det ikke blir kluss senere fordi du har tellt feil....

Krysser fingrene for at du lykkes denne syklusen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei edea!

Takk for hilsen i boken min. :)

Lykke til med denne prøveperioden!

Vi har vel kommet omtrent like langt i prøvingen som dere, eller 1 pp lenger.

Ulidelig spennende til tider...

Hilsen Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PP 2 : dag 10 (følger råd fra Engel, som jeg er helt enig i) : IKM 12-17 sept en gang...

Hei alle, og takk for mange hilsener...

Har ikke glemt dere,- bare vært litt indisponert... :oops:

De tre første dagene i forrige uke jobbet jeg dobbelt skift. og var sinnsykt sliten da jeg kom hjem. Ble ikke noe KG på meg da.

Og siden da har jeg vært på besøk til ei venninne som jobber i Sverige. Utrolig gøy, det var så lenge siden jeg hadde sett henne. Hun er kjempegravid for tia, og venter baby i månedskifte januar/februar. Vel, jeg kom hjem derfra sent i går kveld, har fri i dag, og så skal jeg tilbake på jobb i morgen...

Men jeg må si det er utrolig digg med langfri innimellom!! Men litt slitsomt å jobbe dobbelt dagene før, da. Tror jeg skal planlegge litt lengre tid i forveien neste gang...

Ellers så er det vel snart back to business mtp prøving. Dvs, vi har holdt ferdighetene ganske godt vedlike, hvis vi ser bort fra den lille uken jeg har vært borte nå...

Har vel ikke egentlig kommet så godt i gang med temping osv... må innrømme at jeg har i grunnen ikke tatt tempen en eneste gang... :oops: :oops: :oops:

Må innrømme at den teite syklusen forrige gang tok litt motet fra meg... Det var liksom den ene tingen jeg hadde å klamre meg fast i, det at jeg var så regelmessig. Vi får vel se hvordan denne syklusen oppfører seg. Kanksje var det bare en enkelt sen EL, håper det!

Nei, jeg får bevege meg litt rundt i resten av forumet, og oppdatere meg på alle andre, vel. :Nikke:

Klem til alle som er innom!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...