Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

Der var du jo!

Bra at du har hatt det fint, da!

Sikkert litt lurt å holde seg litt unna KG, jeg ser i alle fall at jeg blir veldig opphengt...

Men nå skal jeg på ferie og blir borte en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen! :D

Hardt å jobbe doble skift - håper det har roet seg på jobben din nå. :klem:

Lykke til med forestående EL! Sender blå vibber til deg. Men husk, de hjelper ikke hvis du og mannen ikke :kline: !

:ler2:

(((((((((((((((())))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå vibber fra meg også..

Det er typisk at syklusen blir forlenget når man er spent på om man er gravid eller ikke. Jeg har troen på at EL kan komme når som helst, så det å ha sex regelmessig er nok den beste metoden..

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Edea!

Utrolig godt å ha deg tilbake. når du forsvinner sånn rent uten å si i fra tror jeg jo at du har blitt borte for godt!!!

Trenger du en :klem: ? Bra! For jeg har nemlig lyst til å gi deg en: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kghjerte: Velkommen tilbake igjen!! :klem:

Og takk for kjempe-koselig hilsen i dagboka mi!Blir så glad når jeg ser at du har vært på besøk!!!

Skal krysse alle fingrene for deg å denne pp!! Nå skal vi ta en skikkelig blå bølge snart!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake igjen, Edea!

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har vært ganske sliten jeg også i det siste. Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet også, så vi får se hvordan prøvingen går......

Koselig at du er tilbake, i hvert fall!

'Lilly'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PP2 : dag 11 : IKM 12-17 sept

Takk for hyggelige hilsener igjen. Supre jenter, ja!

:kyss:

I går skjedde ikke så mye... Mannen kom hjem fra jobb med hodepine og måtte legge seg og sove litt (plages med migrene). Imens han sov så laget jeg middag.

Senere på kvelden fikk jeg sett Gilmore Girls, som jeg elsker og mannen hater...

Heldigvis fikk vi litt kvalitetstid sammen etterpå. Så en DVD vi hadde, LA Confidential, som det var veldig lenge siden vi hadde sett. Ganske bra. Jeg synes den er litt treg i begynnelsen, men den tar seg opp etterhvert. Vi koset oss på sofaen med et glass rødvin, og sammen med Kaninen. En ganske fin kveld tilslutt.

Heldigvis. For i kveld sees vi ikke før sent. Jeg kommer hjem rett før leggetid... Men det blir ihvertfall tid til å :kline: ... :ler:

Jeg ser vel innom i morgen igjen, tenker jeg.. Ha en god dag alle sammen!!!!

P.S. Madden: jeg er så absolutt klar for en blå bølge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 2 : dag 13 : IKM 12-17 sept.

Nå har jeg bare en kort pause fra blåbær-rensking. Var på blåbærtur i går, aleine, og kom hjem med 17L... :o

Gjett om det tar lang tid å renske da!!! :roll: Men jeg planlegger å belønne megselv og Mannen med blåbærpai med egenplukkede bær senere, og det er ikke mye som smaker så godt som det. Og hvis jeg spiser mye blåbær nå så må det vel vises snart i form av to blå??? :ler:

Bizzy og Huldra: jeg tar en sjefsavgjørelse og bestemmer at det er klart dere skal være med på bølgen. Blir jo ikke mye til bølge med tre-fire stykker. Vi må være mange, mange flere!!! :Nikke::tommelsmil:

Hmmm dag 13, og det blir dårlig med prøving i dag. Jeg skal bort, og mannen jobber på dagtid både i dag og i morgen. Men i morgen kveld er det jo dag 14, og det kan jo ikke være helt feil å prøve da??!!!! Dessuten så aner jeg jo ikke når jeg har eggløsning... kan jo like godt ha vært allerede som at den kommer først om en uke. Vi får vel fortsette på annenhver-dag-teorien. :kline:

Hmmm *tenke* *tenke* : har jeg tatt folat i dag? nei det har jeg ikke. det må jeg gå og gjøre!

Vi snakkes senere, jenter?! Klemmer til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter fram blåbærpai med vaniljekrem her, jeg. Bare å forsyne seg jenter. :tommelsmil:

Har speielt tro på at dette er bra for alle oss som lengter etter men alle andre får også!

Klemmer fra edea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt treg til å svare, jeg cielo, men klart du kan få litt.

Det skulle bare mangle.

Foreløbig har det ikke vært sånn rift om paien som jeg kanskje trodde det skulle bli, men heldigvis har jeg sånn kjøle-oppbevarings-greie, så den holder seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 : dag 14 : IKM 12-17 sept.

bare et kort notat i prøvemodus også. For å si at det er dag 14, og i dag skal det virkelig prøves når Mannen kommer hjem.... :kline:

tror kanskje jeg må freshe meg opp litt før den tid, var på byen i går og jeg troooor jeg kanskje ser litt sliten ut akkurat nå. Godt at Mannen akkurat har gått og ikke kommer hjem før om 10 timer! Føler at det er akkurat nok tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JIPPI!!! BLÅBÆRPAI!! :hoppe: har alltid tid til det! Dessuten har hele gjengen forlatt åstedet nå, så nå har jeg allverden med tid til å spise blåbærpai sammen med deg!! Skal jeg ta med noen nystekte sveler kanskje?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nam! Blåbærpai hørtes jo skikkelig snadder ut. Har du mer igjen eller????

:sikle:

Hva tror du om denne prøveperioden da, Edea? Har du "godfølelsen"? Blir spennende fremover mot neste IKM.... Vi har ikke fått prøvd noe særlig frem til nå p.g.a. sykdom og mye stress med huskjøp, men NÅ!!!!! NÅ SKAL DET PRØVES!!!!! Er jo inne i en bra tid akkurat nå, tror jeg...... Troooooor jeg har el akkurat nå.

Sender mange blå vibber din vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 2 : dag 15 . IKM ca 12-17 sept...

Er på jobb og har egentlig ikke tid til å skrive noe særlig, men jeg måtte jo innom og sjekke forumet litt, og der finner jeg meg selv på side to... :oops:

Så derfor bare disse linjene for å redde meg selv! :oops:

God dag til alle sammen. kanskje jeg kan skrive litt mer i kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...