Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

Hei edea :vinke:

Hyggelig å hilse på flere prøvere :)

Ser dere har hatt en flott tur til London! Vi skal en tur i januar, og det gleder jeg meg veldig til :hoppe:

Er det noe du mener vi bare MÅ få med oss eller? Vi har kjøpt billetter til Les Miserables, og vi har bare ei helg så tiden skal planlegges nøye!

Tips mottas med takk :wink:

Lykke til med prøvinga, håper det klaffer snart for dere (og oss :wink: )

Hilsen tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Jeg ser for meg hvordan du og mannen kapper om de beste flatulensutbruddene foran den forskremte stakkars fuglen... :ler: You just made my day vennen!! :kyss:

Håper du får ei flott helg..og du..jeg fant ei flott julestjerne på el-kjeden...den var litt sånn...ja..hva skal jeg si..den var laget av noe som så ut som ståltråd (tykk ståltråd) og så var det tredd perler på og noen få små lys...den kostet vel en 3-400 kroner...men den var kjempefin!!! :) Men nå har du jo allerede kjøpt..og jeg vet ikke helt hvordan smaken din er så... :wink:

Uansett...: :klem: og litt :kose: og :vinke::nisse::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Edea!

Du står på ennå ser jeg ;) Hvilken adventsstake kjøpte du ? Jeg skal shoppe i dag eller i morra, vil ha noe nytt hvert år jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi alle sammen. jeg har vært litt sløv med å skrive inne i min egen bok i det siste. Har vel ikke så mye å fortelle om, da...

vel, vi har lært Lars prompelyder. det var ganske enkelt, faktisk. det var værre med de melodiene vi skulle lære ham å plystre... virker som det er lettere med korte lyder enn med flere toner etter hverandre. Nå har vi bare til i morgen før eierne kommer hjem også.

ute er det fortsatt vinter og julestemning. i kveld skal jeg henge opp adventsstjerna mi, men den skal ikke tennes før i morgen, jeg er ganske strikt med sånt.

nå skal vi straks inn til byen for å kjøpe mer for og spon til Kalle. det begynner å bli dårlige tilstander inne i buret hans. Og da må vi jo forte oss litt, for i denne "byen" er ikke butikkene oppe til 18 på lørdager kan jeg fortelle dere!

ellers har jeg startet ett nytt og bedre liv, så nå tar jeg multivitaminer, krom, folat og trantabletter sammen med ett glass jus og litt yoghurt hver morgen. og så venter jeg å få rosenrot i posten om ikke så alt for lenge. Vet ikke helt om det virker, men har stor tro på placebo-effekten!!! :Nikke:

men nå må jeg stikke.

fortsatt god helg til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss!! Her skjer det saker ja!! Hurra for placebo-effekt og andre morsomme effekter!! :hoppe::tommelsmil:

Ps...nå kan du tenne stjerna di altså..det har vært søndag i nøyaktig 23 minutter!!! :sjarmor:

Ha en flott søndag da edea!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for gode ord i dagboken min, Edea! :klem:

Jeg har også investert i noen helsekostprodukter.. Ingentig skal være uprøvd... :oops: Selv om jeg tidligere ikke har villlet stresse med sånne helsekostting. Jaja, det er nå lov å forandre mening! :D

Ha en fin første søndag i advent! :nisse:

Stor klem - Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei edea :vinke:

Helsekostprodukter kan være fine de! Lykke til, alt skal prøves :wink:

Jeg tar ingen akkurat nå, men har prøvd mye uten at det hjalp for oss. Håper dere er heldigere :wink:

Ha en flott dag :vinke:

:klem: fra tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener jenter. Mannen og jeg har hatt ei vanskelig tid i det siste, etter noe tragisk skjedde for ett par uker siden. Har ikke vært i humør eller form til å snakke om ting her inne, og er det vel ikke ennå heller. Tenkte jeg bare skulle skrive dette og si at jeg kommer tilbake. Kanskje allerede i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Edea.

Håper det går bra med deg og mannen din.

Jeg vet hvordan det er med å skrive her inne når det skjer fæle ting rundt en, det er vanskelig fordi man ikke kan/vil skrive om det for å beskytte dem det gjelder, men samtidig er det alt man tenker på.

Håper dere får en fin jul tross alt.

:nissevink: fra Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...