Gå til innhold

edea's prøvetid


edea

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Godt at du er i gang med utredning! :-D Selv om det var litt numme nyheter som kom ut av den undersøkelsen, så blir det nærmere undersøkt senere. Kanskje den "tette" egglederen ikke er tett likevel? Hvem vet?

Og kanskje Pergo-kurer kan gjøre susen? :tommelsmil:

Takk for hilsen i dagboken min, setter stor pris på at du har vært innom og vist at du har tenkt på meg! :klem:

God helg, Edea!!!!!!!!!! :danse::blomst::klappe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre at alt ikke var helt som det burde være, edea...

Men å være i gang med utredningen er en bra ting!

Og Pergo og hsg-røntgen har hjulpet mange!

Lykke til!

Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener og oppmuntringer kjære KG-venner. :kyss:

Jeg er ikke så deppa som det høres ut, altså. Er veldig fornøyd med at jeg endelig kom meg til GU og Gyn-doktorn. :klappe: Har jo tenkt på det så lenge, og fryktet at noe var galt. Nå har liksom hjulene begynt å trille såvidt, og det er på mange måter en lettelse. Starter med pergo neste syklus, som jeg er kjempeivrig på skal komme snart... dag 29 i dag. Sjelden har vel tanta vært mere velkommen her i gården... :wink:

Vel, jeg får hoppe i seng. Har hatt kveldsvakt i kveld, og skal ha tidligvakt i morgen.. trenger litt søvn.

God natt KG! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer Mannen snart... :hoppe: gleder meg kjempemasse. 1 uke er kjempelenge å være borte, altså!! :Nikke:

Kanskje må Mannen være borte fra meg tre måneder i sommer og jobbe på et prosjekt en annen plass, det kommer til å bli ille, det.. Men det går vel an å komme hjem i helgene innimellom, da. Og så kan vel jeg reise til han innimellom. Det går vel...

Uansett så kommer han snart nå!!! Skal kjøre og hente han på flyplassen om noen minutter. :hoppe::hoppe:

Jeg hadde planer om å forføre han med det samme han satte foten over dørstokken, men tror dere ikke tanta har dukket opp i dag?! Ihvertfall tror jeg det, litt rart, for da var denne syklusen bare 30 dager... er jeg i ferd med å normalisere meg, eller har ikke tanta fått med seg at det er bare 28 dager i februar??

Jeg får vel bare avvente og se om jeg fortsetter og blø utover dagen, eller om det var bare et lite visittkort...

Vel, god søndag til alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var et koselig gjensyn med din kjære i går! :hjerter:

3 måneder høres leeeenge ut, men med den rette slagplanen og innstillingen så klarer dere sikkert det også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veeeldig godt å få hjem mannen! :hjerter:

Desverre er det litt stress på jobben for tiden, mye sykdom, og det går utover oss som er friske. Det er vanskelig å gå fra jobben når du vet det er pasientene som lider til slutt.

Men nå er jeg hjemme, da.

Er veldig usikker på om jeg harfått tantebesøk eller ikke ?! Sånn er ståa: Blødning søndag , kun minimalt med blodspor mandag og tirsdag. I dag etter litt horisontalgym (vet det er latterlig å kalle det det, men hva skal jeg si da?? :tunge1: ) så kom det rikelig igjen. Jeg blir sannelig ikke klok på dette, jeg. Har ikke ringt til rtg-avdelingen...

Mannen ser Liverpool-kamp i dag. Jippi. Men det er greit, det blir ikke så mye fotball lenger. Vi har koset oss med deilig hot curry kylling-wok. Og så fikk jeg set det idol-programmet. Men syntes egentlig det var ganske kjedelig. Kommer ikke til å bli prioritert igjen, for å si det sånn.

Er litt trøtt, så jeg tviler på at vi blir sittende oppe så veldig lenge i kveld.

:Gjesp:

I morra så har vi vært sammen i 8 år. :hjerte:

(selv om jeg har skrytt av 8 år ei stund allerede... :ler: ) Tror nok det må feires ihvertfall litt... Får se hva vi finner på.

God natt alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Gratulerer med 8 års dag! :blomst:eller..vi har vel kommet til fredag nå. 8 år og 1 dag da..

Håper du får ei fin helg!

:klem2: fra Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Bare innom med en god :klem:

Håper dere hadde ei fin 8-års-dag-feiring!!! :hjerte:

Nå nærmer det seg påske også! Har dere lagt noen planer?! Jeg var så heldig å slippe endringer på turnus i påsken..så jeg har fri!!! :hoppe:

Vi er jo ikke like heldige hvert år da...så det er jo bare å nyte det mens vi kan!

Håper du får en flott tirsdagskveld edea!! Ser du på fruene du også? Hvis du ikke gjør det så ta deg en titt i kveld..det er verdt det!! :)

God :klem2: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden jeg har hatt inspirasjon til å skrive noe her inne. Men i dag har jeg en god nyhet...

Har vært til HSG-rtg i dag, og begge tubene mine var åpne, ihvertfall nå... :danse:

rtg-dr sa at hun hadde hatt problemer med å fylle den høyre med kontrast, men etter litt lirking og press så fikk hun det til. Det er jo supert!

Men jeg må bare si...: det gjorde dritvondt! :o

Mulig jeg er bortskjemt, siden jeg ikke har særlig menssmerter eller noenting, men det var ordentlig vondt det der. Måtte bare gå hjem, ta en ibux, og legge meg. Det er heldigvis bedre nå, da, og jeg ofrer gjrene noen timer med litt smerte for at resultatet skal bli bra.

Bare begynte å tenke på,- at hvis jeg synes dette var så ille, hvordan vil jeg så takle en evt graviditet. Det blir jo noe press og strekk i livmoren da også...! Tror jeg er blitt ei pyse, og jeg som trodde jeg taklet ganske mye smerte... :oops:

Det var bare litt oppdatering. Må lage middag nå (fiskeboller; urk, kjeeedeeeeliiiig), får kanskje tid til å luske mer rundt her inne senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hurra for vellykket undersøkelse!!! :hoppe:

Da er iallefall det avklart, og sikkert en stor lettelse å være ferdig med!

Nå gjenstår det bare å krysse fingrene og håpe på at det klaffer snart! Har hørt om flere som ble gravide like etter en slik undersøkelse! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Hei Edea! :D

Bare innom for å si hei og dytte litt på dagboken din. Håper du stikker innom igjen snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...