edea Skrevet 3. september 2004 Forfatter #121 Del Skrevet 3. september 2004 altså; PP 2 : dag *tenke* *telle* 19 :IKM 12-17 sept Har ikke vært så flink til å skrive i egen bok i det siste, men nå har jeg altså muligheten. Ikke for at jeg har så veldig mye nytt og oppsiktsvekkende å komme med, da... Kalle Kanin er utrolig uoppdragen i dag. Han hopper hele tiden under sofaen, der han slettes ikke får lov til å være, og tygger både på ledninger og sofaen. Han vet så utrolig godt at han ikke får lov, og hver gang jeg tar han på fersk gjerning så lusker han slukøret ut igjen. Se for dere en slukøret kanin. Men med det samme jeg går ut til dataen igjen så styrter han under sofaen igjen. Skikkelig full av f*en. Akkurat nå er han i skammekroken inne i buret sitt, imens jeg surfer ferdig på KG. Så kan han heller komme ut igjen imens jeg er inne i stua. I dag har jeg funnet ut at jeg er blitt sånn at jeg ikke riktig greier å glede meg over andres graviditet. Ikke ett bra trekk... :-? Det var ei på jobben som "kom ut" med sin tre måneders lange graviditet i dag, noe som egentlig skal være hyggelig, bortsett fra at hun sa at de ikke hadde prøvd og egentlig ikke ønsket barn akkurat nå. Da ble jeg misunnelig! Men jeg skal nok ta meg sammen. Skal ikke være ei sånn misunnelig-berte!! :-? Dag 19, hvilket betyr at vi mest sannsynlig er ferdig med den verste prøvingen. Men det skader vel ikke å ta en bonusrunde i kveld. Kanskje jeg ligger klar når Mannen kommer hjem fra jobb... det hadde vel vært noe!!! Må vel kanskje ut og handle noe også. noen som har forslag til fredags-kos (i matveien) for Mannen og meg? Utrolig lenge siden vi har hatt taco, forresten, men det er jo ikke så veldig spennende... Har ingen planer for helgen, bortsett fra å kanskje rydde litt i leiligheten... tror det er meldt ganske bra vær, så kanskje Mannen og jeg skal ta oss en fjelltur på lørdag?! På søndag skal jeg jobbe på kvelden, så da blir det vel en rolig dag først. I går var vi og kjøpte oss micro, forresten. Veldig fornøyd!!! Var så lei av å ha middagsrester som måtte varmes opp i kasseroller osv. Nå kan vi bare sette det i microen i noen minutter. Supert. Som vanlig når vi skal ut å kjøpe noe, så sjekka vi hvor mye penger som var på visakortet og kjøpte omtrent den dyreste vi hadde råd til. Det er så sinnsykt typisk oss. Så nå har vi en super micro med crisp-effekt, grill og full pakke, men nesten ingen penger igjen... Mannen beskylder meg for å ha dårlig økonomisk sans, men når det kommer til stykket så er den sansen hans ganske laber den også... Så nå er det ihvertfall mer enn en grunn til å vente på den 12. september... IKM og lønning. Vi er så idioter!!! Nå er den blåbærpaien klar, allerede. Dere får hive innpå, alle sammen. Ha ei fortreffelig helg, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. september 2004 Forfatter #122 Del Skrevet 3. september 2004 Var da fryktelig til aktivitet her inne da.... hadde kommet faretruende langt ned på siden allerede. Så derfor må jeg rapportere at jeg akkurat har spist ei brødskive med servelat. Yummy. så da så. *dytte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #123 Del Skrevet 3. september 2004 Som å lese historien om mitt liv det siste innlegget ditt!! Du er meg en super jente edea! Tenk å ha en sånn humørspreder gående løs her inne!! Du er bare helt topp!! Made my day...as usual..den siste hilsenen i dagboka mi!! Du får skyndte deg å kaste deg på senga...for en bonusrunde skader aldri!!! og så kan vi jo alltids trene litt situps og på å holde inn magen til et sånn flat-mage-før-graviditet-bilde!! da har vi helga klar vet du...da gjør det ingenting at vi skal på jobb søndag kveld begge to..for vi har jo nok å henge fingrene i til den tid!! Er så :hoppe:'nde glad for at du er her!! KJEMPE- til deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. september 2004 #124 Del Skrevet 3. september 2004 Innom for å grafse til meg et stykke blåbærpai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #125 Del Skrevet 3. september 2004 Ånei!! du kom før meg edea...da håper jeg du forstår at det var det første innlegget jeg refererte til, ikke det som står rett over mitt!! Uansett..NYDELIG BLÅBÆRPAI DU!!!kan jeg få oppskrift??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. september 2004 Forfatter #126 Del Skrevet 3. september 2004 Syntes nok det var litt rart at livet ditt kunne oppsumeres med ei brødskive med servelat... Men jeg brukte de små grå, heldigvis. Oi, nå kommer Mannen, :oops: og jeg er ikke klar.... *løpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #127 Del Skrevet 3. september 2004 SPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!! Jeg heier på at du rekker å komme deg opp i senga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 3. september 2004 Forfatter #128 Del Skrevet 3. september 2004 Æsj. Jeg rakk det ikke, og Mannen var sånn passe små-sur da han kom, så det ble lite action, gitt. Men nå har jeg myket han ganske godt opp, så kvelden er fortsatt en mulighet... Nå skal vi snart spise taco og kose oss med nrk på en fredagskveld (ett av de største tegnene på at vi er blitt gamle,- vi følger med på nytt på nytt, beat for beat og hele sullamitten ) Sånn er det.... alderen begynner å tynge.... har forresten enda mindre penger igjen enn det vi trodde.... dette blir faktisk en utfordring, men heldigvis har vi litt småtteri i spiskammerset, så nå får vi sjangsen til å være kreative. Nudler, spagetti med ketchup osv er liksom ikke vår greie lenger... les: alderen over... so long Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 3. september 2004 #129 Del Skrevet 3. september 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #130 Del Skrevet 3. september 2004 Som sagt...mitt liv sammenfattet på få linjer..når jeg har veldig lite penger igjen..ja da bruker jeg liksågodt alt!! Så nå blir det å leve på luft og kjærlighet en uke..da kommer lønna og redder oss igjen! Har litt småtteri nedfrosset og stuet inn i skap og skuffer..så det skal gå greit! Du får myke opp mannen til litt action i kveld..det tenkte jeg også gjøre..først skal han få vinne noen runder med kortspill!! Ha en kjempefin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 #131 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg tror nesten du må åpne en blåbærpai-kiosk, for nå tok jeg det aller siste stykket! så morsomt å lese om deg og mannen din Det høres akkurat ut som oss, jo. Men spaghetti m ketsjup har dessverre vært en gjenganger her i sommer. Vår økonomiske sans (eller manglende sådan ) har forårsaket et enormt forbruk! Venter spent på lønning (12.09) og hans 1 utbetaling i ny jobb (12.10). Så først da blir det fett hos oss! Hmmm...kanskje vi skal kjøpe oss de stresslessene vi ønsker oss??? (ref: Økonomisk sans) Pai i micron går ganske fort, gjør det ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2004 #132 Del Skrevet 6. september 2004 Bare innom for å dytte litt..og ønske det en flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. september 2004 #133 Del Skrevet 6. september 2004 Da er du vel godt befruktet nå Så visker vi høyt til egget: feste-feste-feste! Ønsker deg ei flott uke! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. september 2004 #134 Del Skrevet 6. september 2004 (((((((Blå vibber for eggfesting fra meg også!!!))))))) Du og mannen er nok ikke de eneste som er fattige for tiden... Venter veeeldig på den 12. her i gården også! Fram til dess er det luft og kjærlighet - men det er jo ikke så verst! Ha en fin dag og en super uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 7. september 2004 Forfatter #135 Del Skrevet 7. september 2004 gulp.. langt nede på side 2. går nok ikke å hvile på laurbærene her, nei.... nuvel... PP 2 : dag 23 : IKM 12-17 sept. På lørdag så dro vi på spontan-tur med ett vennepar på hytta deres som er ca en times kjøring unna her vi bor. Det ble en skikkelig hyggelig tur med mye god mat, spill og moro. jeg skulle jo på jobb på søndag kveld, så vi dro omtrent direkte derfra og til jobben min. Den vakta ble sinnsykt slitsom, veldig mye å gjøre for stakkars, stakkars meg ( er veldig god til å synes synd på meg selv innimellom...). I går var jeg på jobb på dagen igjen, og på kvelden ville Mannen at vi skulle ha litt kvalitets-tid. :kysse: Og merkelig nok så innebærer ikke det at jeg henger på KG.... :klø: Derfor har det vært en smule stille fra denne kanten. Sorry, jenter. Og ikke fordi at jeg har så sinnsykt god tid nå heller. Skulle egentlig ha sittet med noe papir-arbeid. men, men. det er jo ikke noe gøy!!! Og jeg må jo oppdatere meg litt, kanskje noen av KG-vennene mine er blitt gravide for alt det jeg vet... Håper det! kanskje det blir tid til litt mere senere i dag... Takk for besøk, Sandra. Tusen takk for egg-festings-vibber Huldra og Murmel. Godt med litt sympati-erklæringer ang økonomi, tyttebæret. Og Madden, alltid hyggelig at du er innom, takk for dytten, jeg trengte den! Klem til alle!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. september 2004 #136 Del Skrevet 7. september 2004 Dytter litt igjen jeg..utrolig for en aktivitet som skulle være her inne for tiden..ramler jo nesten over på side to om en ikke oppdaterer dagboka hundre ganger om dagen!! Synes nesten vi burde snakke med Gry om det...å dele inn bøkene alfabetisk...det er så demoraliserende å se dagboka si forsvinne i det fjerne... :cry: Jaja..nok sipping om det da!! Kvalitetstid med mannen er jo aldri feil! Tror jeg skal unnne meg det i kveld jeg også..nå står han over grytene på kjøkkenet..så da blir det middag på meg også!! IKM nærmer seg med stormskritt nå...krysser fingre og tær jeg som vanlig.....:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 7. september 2004 #137 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg elsker nedtellinger. Etter hva jeg kan se så er det 5-10 dager til IKM. *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 9. september 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 9. september 2004 Tia går så fort, og plutselig er det flere dager siden jeg skrev noe her, og den gangen ikke så mye.. Trodde jeg fikk tid til å legge igjen hilsen til de fleste, men nå så jeg at noen av innleggene mine ikke var kommet med... Sorry jenter. Jeg lover å prøve å stikke innom i dag hvis jeg får tid. ellers kanskje i morra... I dag er det: PP 2 : dag 25 : IKM 12-17 sept. Og så er det bursdagen min.... samme dag som ihvertfall fire andre av folka jeg jobber med, fant jeg ut i dag... Jeg er ganske ny på avdelingen, så det var ikke mange som visste at jeg hadde bursdag i dag... I går ryddet jeg leilighet og bakte kaker etter jeg kom hjem fra jobb. Litt hjelp fra Mannen til rydding, da. Bakte sukkerbrød som det blir bløtkake utav i ettermiddag, sjokoladekake og kanelsnurrer. Så i kveld kommer det vel endel på kaffebesøk. Jeg har invitert en del av vennene mine. Familien min bor ikke her, så da blir det vel telefonisk kontakt derfra. Det er kjempemange som har husket bursdagen min allerede i dag, og det synes jeg er hyggelig. Det er ikke så viktig med pakker, men det er hyggelig å bli husket! Så sånn er ståa. Har heldigvis ikke fokusert så mye på at jeg er på dag 25 i PP, heller. Skal uansett ikke teste før etter 17. september og det er jo kjempelenge til! Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 9. september 2004 #139 Del Skrevet 9. september 2004 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN Håper du får en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. september 2004 #140 Del Skrevet 9. september 2004 Gratulerer så mye med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå