Kågebruker Skrevet 3. september 2019 #4261 Del Skrevet 3. september 2019 Kattediskusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2019 #4262 Del Skrevet 3. september 2019 Pakke i posten fra min bror 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 5. september 2019 #4263 Del Skrevet 5. september 2019 Frokost med sønnen min, at det er sol ute og at i dag har jeg god tid❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2019 #4264 Del Skrevet 5. september 2019 Dagen blir bedre enn fryktet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 5. september 2019 #4265 Del Skrevet 5. september 2019 Dette! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2019 #4266 Del Skrevet 6. september 2019 Har hatt en fin dag på jobb og vant i tillegg i vinlotteriet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. september 2019 #4267 Del Skrevet 6. september 2019 Middagen min som jeg spiser akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. september 2019 #4268 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Jeg fikk telefon fra min datter nettopp og invitasjon til middag og en liten familiesamling på søndag. Det gleder jeg meg til. Endret 6. september 2019 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. september 2019 #4269 Del Skrevet 6. september 2019 3 minutter siden, Arabella skrev: Jeg fikk telefon fra min datter nettopp og invitasjon til middag og en liten familiesamling på søndag. Det gleder jeg meg til. Så hyggelig. Kos deg godt. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. september 2019 #4270 Del Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Så hyggelig. Kos deg godt. 😊 Takk. Jeg er heldig sånn, to snille døtre som tar vare på meg. En skrøpelig, gammel mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. september 2019 #4271 Del Skrevet 6. september 2019 2 minutter siden, Arabella skrev: Takk. Jeg er heldig sånn, to snille døtre som tar vare på meg. En skrøpelig, gammel mor. Flott. 😀 Tull. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. september 2019 #4272 Del Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Flott. 😀 Tull. ☺ Jeg har sansen for deg, Jerry Lee. 😄Jeg holder vel koken mange år til, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. september 2019 #4273 Del Skrevet 6. september 2019 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg har sansen for deg, Jerry Lee. 😄 Jeg holder vel koken mange år til, håper jeg. Å.... Takk og ditto. Selvsagt! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 6. september 2019 #4274 Del Skrevet 6. september 2019 At det endelig er helg igjen og jeg endelig kan drikke meg dritings igjen 😎🍺🥂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. september 2019 #4275 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg later som at jeg svarte i går kveld 🙈Selv om følelsen henger igjen i kroppen idag 😄 En super dag med en kjempegod venn ❤️ Masse prating, tulling, gode samtaler, digresjoner, rare tanker om ting, og rare ting man har gjort. Og det å "bare være" og ikke ha så mye tanker hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. september 2019 #4276 Del Skrevet 7. september 2019 4 timer siden, Titania skrev: Jeg later som at jeg svarte i går kveld 🙈Selv om følelsen henger igjen i kroppen idag 😄 En super dag med en kjempegod venn ❤️ Masse prating, tulling, gode samtaler, digresjoner, rare tanker om ting, og rare ting man har gjort. Og det å "bare være" og ikke ha så mye tanker hele tiden. Så godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 7. september 2019 #4277 Del Skrevet 7. september 2019 Søs. i kjempeform, slippi ut av den innerste avlåste kroken på skjærmet avd, ute av reimer, ut i ¨vanlig¨ skjærmet, og flyttet til ¨normal¨ lukket avd. -på rekordfart. Hadde det kjempekos i dag. Superflaut... DÆR ER HAN KJEKKE BROREN DIN. OMG... Ær jo en grunn til att de damene er låst inn... Ble nærvøs da ei som jobbet der sa... Hei, -du må være ny her, -jeg heter xxx... Rakte frem handa for å hilse på en ny kunde... ... Slapp ut da, -under tvil... -Puhh... a. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 8. september 2019 #4278 Del Skrevet 8. september 2019 18 timer siden, Sliten&kjørt52 skrev: Søs. i kjempeform, slippi ut av den innerste avlåste kroken på skjærmet avd, ute av reimer, ut i ¨vanlig¨ skjærmet, og flyttet til ¨normal¨ lukket avd. -på rekordfart. Hadde det kjempekos i dag. Superflaut... DÆR ER HAN KJEKKE BROREN DIN. OMG... Ær jo en grunn til att de damene er låst inn... Ble nærvøs da ei som jobbet der sa... Hei, -du må være ny her, -jeg heter xxx... Rakte frem handa for å hilse på en ny kunde... ... Slapp ut da, -under tvil... -Puhh... a. Dette gjorde meg glad,så supert at det går bedre med søsteren din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2019 #4279 Del Skrevet 8. september 2019 Ja det var virkelig godt å høre @Sliten&kjørt52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 8. september 2019 #4280 Del Skrevet 8. september 2019 Takk for vennlige ord. a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå