Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?

Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

At hunden jeg tar vare på, og som ikke er helt i balanse stakkars, blir bedre og bedre for hver dag. Gikk fra den en halv time ista for å handle for en kompis som ligger sjuk. Hunden var helt rolig og fin, men glad da jeg kom tilbake 🙂 ble en godbit da ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å våkne på hytta, se toppmeisunger, få til å kose meg med planter og musikk og at jeg så at du lever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt glad for at en aksje jeg eier steg 40% på data, samt at sølvprisen begynner å stige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det ENDELIG ble sol og varme her jeg bor! Har vært bare 10-11 grader og lavt skydekke dag ut og dag inn. Var i ferd med å bli værsjuk, men idag altså 😎☀️😀 Og imorgen ettermiddag starter tre uker ferie, jippi! Blir glad av det også, samt fem nye bøker jeg har kjøpt til feriekos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk bussen enda jeg stresset fælt og trodde at det ville gå skeis! :nigo: Wuu-huu!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg rakk bussen enda jeg stresset fælt og trodde at det ville gå skeis! :nigo: Wuu-huu!

Hoppis fikk sitte på...   mvh  :buss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tar du bussen?! :sjokkert: Har alltid sett for meg at du har en egen rød hoppmobil! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Tar du bussen?! :sjokkert: Har alltid sett for meg at du har en egen rød hoppmobil! :jepp:

Hu har jo det, og...     ----->     :reise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, men av og til er jeg politisk korrekt, eller bare at det passer bedre å plutselig ta en buss til hit eller dit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anfastero%CC%88d.jpg?format=750w

Her var plassen jeg var på "i danmark hos min venn". :nigo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jo min...   :jepp:

Ja, både VW og "campen".....

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tatt mot til meg og ryddet og organisert skapet mitt med te og diverse drikker til kaffemaskinen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist spekeskinke, kalde kokte poteter, rømme og agurkskiver med salt på. DET gjorde meg glad i kveld. Hilsen matvraket som gir f i "sundt kosthold og trening" 😁 

Hm. Sunt uten D kanskje? Ups

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...