Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Godt å få litt lavmælt støtte her, det har vært mye sutring fra bærumblærumsberter og naboene deres...

Send dem dit de kom fra, hvis de ikke vil reise selv. Hvis noen er ureturnerbare får de finne seg i å havne i Setesdal!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

8) Jepp, Setesdal er bra for slike! Jeg føler veldig for å sende noen akkurat nå, de holder ikke 5knops grensa i Blindleia engang!! Frekke småkryp! Når man er ute en vakker sommerkveld og dorger etter makk-rell (som det faktisk heter!!!) og det kommer en eller annen kødd i pappas båt, med rosa t-skorte skremmer vekk fiksen! Åhhhhhhhhh.... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Åhhhhhhhhh.... :frustrert:

Ja, sånn vil vi ikke ha det.

Vi vil ha det sånn:

Åhhhhhhhhh :sjarmor:

...og selvsagt heter det makk-rell! Djiizezz! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

*hvisker* hun er nordfra, ikke gidd å krangle med henne, de sier i det minste "Æ" og "MÆ" og sånn, of det skjønner vi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Æh sjønner ingenting. :roll::rosaengel:

Nei, men du innrømmer det i hvert fall - dét skal du ha! Bærumblærumsbertene tror derimot det er nok å vifte med Diners og litt silikon, og dét holder ikke når resten er bare vakuum...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Du er herlig Trøffel :hoho::hoho:

og det sier jeg selv om jeg vet du hater meg. For jeg er ekte østlending, og ekte Drammenser. Og stolt av det :sjarmor:( egentlig ekte Mjøndøling, men foretrekker og bli kalt Drammenser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:ler: Det er nå ikke bare damene som vifter, Trøffer'n. Neida, guttene vifter også, med fars lommebok, og annet de måtte ha for hånda!

Jeg kryper til korset og innrømmer herved at jeg kliinte med en Blærumsfyr en gang (ca, ca 1 gang) og det var ikke det at det var så ille, men følelsen, følelsen av svik og forakt mot egen landsdel. Hva om de (øh han) hadde hytte på størrelse med en liten europeisk by, og båt, og penger, jeg er sørlending, jeg gjør ikke sånn. JEg pussa tunga med grønnsåpe i dagesvis etterpå, dagesvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jeg har også klina med en bæraumsgutt :oops: . Ikke noe spesielt, nei. Men jeg har ikke tall på hvor mange av dem jeg har vært forelska i som jeg aldri klina med. :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Jeg har også klina med en bæraumsgutt :oops: . Ikke noe spesielt' date=' nei. Men jeg har ikke tall på hvor mange av dem jeg har vært forelska i som jeg aldri klina med. :-x[/quote']

Var de fra Blærum alle sammen??? :o

:ler:

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fighter

De fleste jeg var forelska i i ungdomstiden var fra Bærum, ja. Var du forelska i mange som bodde andre steder enn du selv? :sjarmor::flekke: :viftermedbankkortet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o HVorfor står det NORDNORGE på profilen din, din løgnhals!?!?! Jeg som trodde du var et skikkelig menneske?!?!? :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du er herlig Trøffel :hoho::hoho:

og det sier jeg selv om jeg vet du hater meg.

Jeg sliter litt med å hate de som sier at jeg er herlig...

Men... - jeg er jo en mann av og med prinsipper!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...