Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En dego er en dego, men som nordlending har du en mulighet til å komme i kategorien "Dego, javel - men riktig sjarmerende!"

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både Tønsberg- og Oslojenter suger' date=' i hvert fall når de av en eller annen grunn snubler rundt på dansegulvene våre, grasiøse som fyllesyke strutser.[/quote']

Dette kjære Tøffel, er fordi vi faktisk danser. Å stå langs en vegg med en bok (les bibelen) under armen, kalles IKKE for dansing!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Øøøø.. hææ? :forvirra:

...omtrent som at vi ikke liker folk som ikke er hvie, men akkurat vietnameserne er jo flinke og arbeidssomme...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenny; i all din EU-/blærumsignorans tror jeg at du forveksler dans og vanlig arbeiderbevegelse

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Dette kjære Tøffel, er fordi vi faktisk danser. Å stå langs en vegg med en bok (les bibelen) under armen, kalles IKKE for dansing!

Danse kan dere gjøre der dere kommer fra. "Vil du være hos oss, må du gjøre som oss" er en fin leveregel når du drar til Sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan defineres som maksimalt andregenerasjons sørlending er du selvsagt hjertelig velkommen.

Hvis ikke, er du nok blitt litt i overkant genetisk utvannet/besudlet.

Jeg har tre besteforeldre som var sørlendinger... så det veier vel kanskje opp for at jeg ikke er annengenerasjons... :sjarmor: .. dessuten var jeg tidligere gift med en ... - han kan dere få igjen... men jeg liker meg på sørlandet likevel... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har tre besteforeldre som var sørlendinger... så det veier vel kanskje opp for at jeg ikke er annengenerasjons... :sjarmor: .. dessuten var jeg tidligere gift med en ... - han kan dere få igjen... men jeg liker meg på sørlandet likevel... :ler:

Du har akkurat avansert til hangaround, stadiet like under sørlending.

Du skal dermed behandles med respekt og vennlighet, dog ikke helt inkluderende.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En liten presisering; det folkelige utrykket for hangaround er Kragerø.

Ikke sørlending, men nesten.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danse kan dere gjøre der dere kommer fra. "Vil du være hos oss' date=' [/quote']

Nå var det Tøffel som dro inn dansen i denne tråden, men kanskje det skyldes at han er skap-østlending?

Ikke er jeg fra Bærum heller..

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
:vinke: pappa'n min bor utenfor Tvedestrand!!!

Men er han sørlending?

Ali bor i Oslo, men er han norsk?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ikke er jeg fra Bærum heller..

Jennifer

Jenny, deg er det håp for. Hvis du ikke er fra Bærum og i tillegg lover å holde disse østlendingsgreiene dine langt unna oss, så skal vi prøve å huske deg i en forbønn eller to!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har akkurat avansert til hangaround, stadiet like under sørlending.

Du skal dermed behandles med respekt og vennlighet, dog ikke helt inkluderende.

:wink:

... :bukke: det er jo et stykke på vei.... :sjarmor: .. så jeg kan kaskje satse på at du ikke hater meg lenger da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

... :bukke: det er jo et stykke på vei.... :sjarmor: .. så jeg kan kaskje satse på at du ikke hater meg lenger da..

Ja, det kan du kanskje.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha meg frabedt forbønn! Om jeg så skal komme til det hellige sørland for å frabe meg det.. *truer*

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...