Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Jeg vil ha meg frabedt forbønn! Om jeg så skal komme til det hellige sørland for å frabe meg det.. *truer*

Jennifer

Et klassisk eksempel på østlandsfundamentalistisk degosimperialisme av verste skuffe!

:sjarmor:

Jenny-bin-laden, vik fra oss!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg får prøve med litt hud da.

:sexy:

En formildende omstendighet, dét skal du ha! Men ikke prøv å avspore denne hattråden på ditt listige nestensamedegosvis, jeg lar meg ikke lure!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satans østlendinger!

Hvert år kommer de hit til Sørlandet, i hopetall! Bader i vannet vårt, kjører dyre båter på grunn, spiser rekene våre, sikler på damene våre og oppfører seg som tullinger!!

Kriminelle er de også, i hvert fall mange av dem! Senest i går så jeg en som kjørte langt over fartsgrensa uten sikkerhetsbelte, og han så ut som en typisk Bærum -blærum!!

Og har de ikke båt, ja så skal de faenmeg ha hytte! HER! HOS OSS!! At det går an, det betyr jo bare at de kommer enda oftere, og kanskje de har med seg venner eller familie til familiegjenforening!

Kan de ikke bare holde seg unna!! Kan de ikke bare reise tilbake dit de kom fra, så vi kan hjelpe dem der?? Vi vil ha sola vår, badevannet vårt og damene våre for oss selv!

GRR! :evil:

Hvor er Jern-Erna når vi virkelig trenger henne??

Du hater oss ikke, du er misunnelig på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Æsj' date=' jeg som trodde gutter var lette å avspore. Kanskje Tøfflus er homo?? :roll:[/quote']

PØH, her på Sørlandet har vi nesten ingen homoer i det hele tatt. De veldig få jeg kjenner er faktisk innflyttede østlendinger alle sammen, og jeg kommer aldri, aldri til å godta at de får adoptere!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du hater oss ikke' date=' du er misunnelig på oss![/quote']

Nei, bare på Maria Mena! :wink:

Det eneste jeg eventuelt kan misunne østlendingene, er at dere har gode naboer i sør...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten tror jeg Ikke-så-veldig-tøff-lus bare er sjalu fordi han ikke har draget på damene lengre, nå som de mye tøffere Oslo-gutta inntar det varme sørland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Forresten tror jeg Ikke-så-veldig-tøff-lus bare er sjalu fordi han ikke har draget på damene lengre' date=' nå som de mye tøffere Oslo-gutta inntar det varme sørland.[/quote']

*avslørt*

Så smart som du er, må jo du også ha en solid genetisk tilknytning til sørlandet. Har dere forsket litt på slekta?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har forsket nøye, og det er kun sameblod i oss alle. Og litt tyskerblod. Og litt spania i meg da. Egentlig ikke noe same i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja vi har forsket nøye' date=' og det er kun sameblod i oss alle. Og litt tyskerblod. Og litt spania i meg da. Egentlig ikke noe same i det hele tatt.[/quote']

Jaja, da er det genmanipulering som har gjort deg slik!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et klassisk eksempel på østlandsfundamentalistisk degosimperialisme av verste skuffe!

:sjarmor:

Jenny-bin-laden, vik fra oss!

:evil:

Så lenge du ikke kommer og bomber østlandet sønder og sammen holder jeg meg vekk. Men gjør du det, kaprer jeg og et par sjåfører fra Oslo øst sørlandsexpressen og kjører den rett inn på Start (eller hva den guds(!)forlatte gressmatta heter for noe) stadion!

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, ikke at det er noen på den derre gressmatta allikevel.. Aksjon avblåst! Ingen av betydning i allefall..

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Så lenge du ikke kommer og bomber østlandet sønder og sammen holder jeg meg vekk. Men gjør du det, kaprer jeg og et par sjåfører fra Oslo øst sørlandsexpressen og kjører den rett inn på Start (eller hva den guds(!)forlatte gressmatta heter for noe) stadion!

Jennifer

Guds(!)forlatt!! :ler:

Det er vel dette som kalles terrorbalanse. Kald krig, derimot, det er forbeholdt det dårlige klimaet på Østlandet...

Ikke rart folk vil hit, men velkomne er de altså ikke!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på sørlandet kun engang og da var jæ bare en liten fet klædd. Du trenger ikker være redd for at noen østfoldinger skal ta fra deg "sørlandsidyllen" (legg merke til " 'ene) :-) .......Det er mye bedre å bo i tjukkæste Østfold enn på sørlandet likevel.... :wink:

Dessuten viser undersøkelser at øsfoldingær er det mest stedsbundne "folkeslaget" I Norge... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...