Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Satans østlendinger!

Hvert år kommer de hit til Sørlandet, i hopetall! Bader i vannet vårt, kjører dyre båter på grunn, spiser rekene våre, sikler på damene våre og oppfører seg som tullinger!!

Kriminelle er de også, i hvert fall mange av dem! Senest i går så jeg en som kjørte langt over fartsgrensa uten sikkerhetsbelte, og han så ut som en typisk Bærum -blærum!!

Og har de ikke båt, ja så skal de faenmeg ha hytte! HER! HOS OSS!! At det går an, det betyr jo bare at de kommer enda oftere, og kanskje de har med seg venner eller familie til familiegjenforening!

Kan de ikke bare holde seg unna!! Kan de ikke bare reise tilbake dit de kom fra, så vi kan hjelpe dem der?? Vi vil ha sola vår, badevannet vårt og damene våre for oss selv!

GRR! :evil:

Hvor er Jern-Erna når vi virkelig trenger henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satans østlendinger!

....

GRR! :evil:

Hvor er Jern-Erna når vi virkelig trenger henne??

Hun er jo ikke østlending .. så da kommer hun hvertfall ikke på ferie ned til deg... :sjarmor: .. (synd det... :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hva med meg, da? Jeg, som kommer fra Kr.Sand egentlig, men som har gjort østlending av meg nå. Hater du meg også, da? *hulk* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hva med meg' date= da? Jeg, som kommer fra Kr.Sand egentlig, men som har gjort østlending av meg nå. Hater du meg også, da? *hulk* :(

Nei, du er en av oss, og jeg er stolt av deg!

Men jeg hater innflyttede østlendinger også, i hvert fall første og andre generasjon - og i hvert fall dersom de gifter seg og får barn med hverandre!

De motsetter seg jo integrering på den måten!

Som sagt; GRR! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av disse hersens østlendingene da... :-(

men det er sjeldent jeg reiser nedover til dere asså!!! lvoer å ikke stikke av med dama di!! ikke jobben din heller.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg ikke er østlending nå. :ler:

Jeg også, selv om jeg da faktisk bor midt blandt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er en av disse hersens østlendingene da... :-(

men det er sjeldent jeg reiser nedover til dere asså!!! lvoer å ikke stikke av med dama di!! ikke jobben din heller.... :oops:

OK, så er du altså ikke en av de verste. De aller verste er forresten fra Bærum-blærum, og jeg mistenker dem for å ha skumle planer om å legge under seg hele Sørlandet!

Men da skal de få se en folkebevegelse av stolte, hvite og vanskelige sørlendinger som kjeppjager dem og damene deres i ekle Guccidrakter (Bærumsburka, som det heter her nede) tilbake dit de kom fra, ja!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med oss østlendinger som ikke er fra Bærum da.. -- men som er et resultat av en utflyttet sørlending (eller flere .. hvis jeg regner med alle sider)...

Kan vi få lov til å komme på besøk... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men hva med oss østlendinger som ikke er fra Bærum da.. -- men som er et resultat av en utflyttet sørlending (eller flere .. hvis jeg regner med alle sider)...

Kan vi få lov til å komme på besøk... ?

Hvis du kan defineres som maksimalt andregenerasjons sørlending er du selvsagt hjertelig velkommen.

Hvis ikke, er du nok blitt litt i overkant genetisk utvannet/besudlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Men hva med oss østlendinger som ikke er fra Bærum da.. -- men som er et resultat av en utflyttet sørlending (eller flere .. hvis jeg regner med alle sider)...

Kan vi få lov til å komme på besøk... ?

Alle østlendinger er potensielle blæringer. Det vet du da vel? Leser du ikke avisa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Alle østlendinger er potensielle blæringer. Det vet du da vel? Leser du ikke avisa?

Er ikke du østlending selv? Din blære? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...