Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:(

:trøste:

Slapp av, sånt kan skje den beste.

Nå gjorde det ikke dét denne gangen, men hvem

vet...-kanskje en annen gang?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

så jævlig slem du er..

Jeg synes synd på deg og tar meg selv i å lure på om du har mange venner.

du skriver ting på kødd med ironi og sarkasme, jeg gjør det samme og du blir ond!! :o få deg et liv annet enn å sitte på KVINNEguiden hele dagen lang a din stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
så jævlig slem du er..

Innvandrede østlendinger ska'kke ha det enkelt, det skal ikke være sånn at Sørlandet blir et fristed der de kan trives og gjøre som de vil!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Du er kanskje misunnelig på østlendinger Tøffel, siden du ikke liker dem mener jeg?

Jennifer

Tror han er misunnelig på de fleste, derfor han er en bitter mann som liker å spy om seg med dritt... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Du er kanskje misunnelig på østlendinger Tøffel, siden du ikke liker dem mener jeg?

Jennifer

:ler:

Nei, jeg er ikke misunnelig på dem - men jeg mener at det er bedre at vi hjelper dem der de bor , i stedet for at kysten vår og campingplassene våre gjøres om til klimaflyktningeleire med brautende, undermåls besserwissere fra Bærumblærum og omegn...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
:kvalm:

blir det bedre argumenter her nå så blir jeg nødt til å løpe og hente sitatboka mi...

Ser du virkelig ikke analogien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er jeg virkelig nødt til seriøst å minne opptil flere her om at dette er en tråd på SKRÅBLIKK OG GENERALISERINGER, med de konsekvensene som følger derav?

:sjarmor:

Østlendinger, assa!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk testeronfylte mannfolk å hive om seg med brautende nedsettende utrykk når de rett og slett bare er misunnelige! Hvis du derimot begynner å oppføre deg pent skal du kanskje få lov til å komme på en helgetur til Oslo en gang.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg er ikke så j*** glad i sørlendinger heller. Mange jenter herfra er blonde, fjåsete jenter med generelt lite intelligens... de vaser rundt og sier "herremann" og "herlig fred", fniser og ler av kjeeedelige ting mens de prøver å få oppmerksomheten til flest mulig gutter og håper at alle legger merke til hvor populære de er. alle praaador så saaakte at man kan ta seg en lur før de kommer til poenget. Jeg er jævlig glad for at jeg kan si skakke hakke måkke bøkke og bli ferdig med det!

Nå tar jeg ikke alle under en kam her!!! Men jeg går generelt dårlig sammen med den typsike sørlandsjenta av de overnevnte grunnene.

synes det er få sørlendinger som er skikkelig kule, har kjappe kommentarer og er litt småfrekke (ting som tiltrekker meg), men de finnes. Uansett, jeg har prata med mange kjedelige og fullstendig uinteressante sørlandsgutter de årene jeg har bodd her... Det er liksom så utrolig lite action :Gjesp:

og nå skriver jeg ikke dette for å såre alle de andre sørlendingene på forumet her. Og jeg tar ikke alle under en kam. Men du bør se på deg selv før du åpner kjeften, trøffern!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Typisk testeronfylte mannfolk å hive om seg med brautende nedsettende utrykk når de rett og slett bare er misunnelige! Hvis du derimot begynner å oppføre deg pent skal du kanskje få lov til å komme på en helgetur til Oslo en gang.

Jennifer

:ler:

Bare hvis jeg vet at det er mange nok sørlendinger i nabolaget, og ikke bare selvmordsbombere fra Drøbak eller fundamentalister fra Hokksund!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Jeg er ikke j*** glad i sørlendinger Mange jenter herfra er blonde, fjåsete jenter med generelt lite intelligens... de vaser rundt og sier "herremann" og "herlig fred", fniser og ler av kjeeedelige ting mens de prøver å få oppmerksomheten til flest mulig gutter og håper at alle legger merke til hvor populære de er. alle praaador så saaakte at man kan ta seg en lur før de kommer til poenget. Jeg er jævlig glad for at jeg kan si skakke hakke måkke bøkke og bli ferdig med det!

typisk dere innvandrere å prate nedsettende om våre jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

typisk dere innvandrere å prate nedsettende om våre jenter.

Nemlig!

De kaller det studentbyer, men vi vet bedre! Ghettoer, det er dét det er!

Rekrutteringsanstalter for Bærumburka, Hamarhijab og Kongsbergkebab - VI VIL IKKE HA DET SÅNN!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ekle Tønsberg-jenter som misliker Oslo-jenter. Vi er bare mye kulere så ikke rart de er sjalu og dustete mot oss på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg liker ikke ekle Tønsberg-jenter som misliker Oslo-jenter. Vi er bare mye kulere så ikke rart de er sjalu og dustete mot oss på byen.

Både Tønsberg- og Oslojenter suger, i hvert fall når de av en eller annen grunn snubler rundt på dansegulvene våre, grasiøse som fyllesyke strutser.

(Men sørlandsjentene gjør dét også mye bedre! Sugingen, altså) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Menn smisker. Han var tydeligvis verre enn de fleste, seksualoverløper og greier!

:sjarmor:

*legg forresten merke til at jeg ikke fleiper med uttrykket "erfaren bruker." Godheten oser av meg!*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forresten kommer jeg nordfra men jeg liker å late som jeg kommer fra Oslo. Ingen som merker noe til det alikevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...