Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Jeg har hele tiden trodd at det er Rogalendingene som innvaderer Sørlandsperlene hver sommer.. :klaske:

Ja, de også - men rogalendingene har for det første ordentlig skarre-r og for det andre en helt annen evne og vilje til å innordne seg vår kultur.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK, så er du altså ikke en av de verste. De aller verste er forresten fra Bærum-blærum, og jeg mistenker dem for å ha skumle planer om å legge under seg hele Sørlandet!

Men da skal de få se en folkebevegelse av stolte, hvite og vanskelige sørlendinger som kjeppjager dem og damene deres i ekle Guccidrakter (Bærumsburka, som det heter her nede) tilbake dit de kom fra, ja!

:sjarmor:

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

PASS DEG! ;-)

(Hmmm...lurer på om vi skal leie hytte i Kristiansand til sommeren jeg. Evnt KUN på trass :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  

PASS DEG!

Truer gjør de også, kaller det rasisme eller kommunisme (forskjellsbehandling basert på hvilken kommune du kommer fra).

Men her ser du mannen som ikke lar seg skremme av Bærumsfundamentalister! :sjarmor:

Hold bærumsburkaen (guccidrakten) din for deg selv!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Uansett; bærumsburka, Kongsbergkebab, Hokksundhijab og Mosskéer (vi lar oss ikke lure av andres stavefeil, gjør vi vel?) er ikke ønsket innenfor våre grenser!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett; bærumsburka, Kongsbergkebab, Hokksundhijab og Mosskéer (vi lar oss ikke lure av andres stavefeil, gjør vi vel?) er ikke ønsket innenfor våre grenser!

:sjarmor:

Her på østlandet er alle velkommen ihvertfall, vi er høflige og gjestfrie vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innl *Fiona*

Som Oslo jente bodd 2/3 av livet på Sørlandet litt til og fra, så vet jeg det finnes en rase som er verre enn østlendinger på ferie på sørlandet - det er sørlendinger som har vært to dager i Oslo, eller studert der litt, og kommer hjem igjen, med avslepen dialekt - og tror de er verdens kuleste, glupeste, mest intellektuelle og motebevisste skapning.

Dere må slutte å si følgende:

Insjativ (initiativ)

Aventere (avertere)

Eller (enn)

-andes (ende)

for det får dere til å høres jævlig dumme ut...

God sommer!! (tror jeg stikker ned på bystranda og sjekker opp en sørlandsgutt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

:D

Noe jeg synes er utrolig morsomt er folk som er fra ytterste helvete oppi ei bygd i nordnorge som er på ferie i oslo. haha, de stresser og fatter ingen ting vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Det verste er søringer som kommer til nordnorge. Fisefine og skjønner ingenting av humor og talemåter. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi lang kysten sør på østlandet er også plaget av de dære oslo/asker/bærum sossene men hytte og båt med mange hester. Tar over badestranda og presser oss ut av gjestebrygga..

Og provoserer gjør de også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

sannsynligvis! De hater jo alt annet enn seg selv og sine :wink:

Ja, ja......da får jeg trøste meg med at jeg aldri har vært på Sørlandet. Så jeg kan ikke ha vært så stor plage. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er grensen for østlendinger?? Er de fra Kragerø med i din vendetta?? eller går de fri??Kanskje det er dem fra Langesund som burde holde seg unna dyreparken??? Hva med folk fra Trysil, er de bra nok??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bærum-blærum, invaderer landsdelen din, giftet meg med en av dine, bor i Oslo, og her i nabolaget kryr det av sørlendinger. Hva gjør de her???? Når dere sakte men sikkert forsøker å spre skarre-r'en østover, så kan dere vel ikke syte over at vi prøver å finne ut hva mer dere har å tilby?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten tror jeg Ikke-så-veldig-tøff-lus bare er sjalu fordi han ikke har draget på damene lengre' date=' nå som de mye tøffere Oslo-gutta inntar det varme sørland.[/quote']

Ekte sørlandsjenter kaster ikke så mye som et blikk på annenklasses varer, så Trøffelhelten har ingenting å frykte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satans østlendinger!

Hvert år kommer de hit til Sørlandet, i hopetall! Bader i vannet vårt, kjører dyre båter på grunn, spiser rekene våre, sikler på damene våre og oppfører seg som tullinger!!

Kriminelle er de også, i hvert fall mange av dem! Senest i går så jeg en som kjørte langt over fartsgrensa uten sikkerhetsbelte, og han så ut som en typisk Bærum -blærum!!

Og har de ikke båt, ja så skal de faenmeg ha hytte! HER! HOS OSS!! At det går an, det betyr jo bare at de kommer enda oftere, og kanskje de har med seg venner eller familie til familiegjenforening!

Kan de ikke bare holde seg unna!! Kan de ikke bare reise tilbake dit de kom fra, så vi kan hjelpe dem der?? Vi vil ha sola vår, badevannet vårt og damene våre for oss selv!

GRR! :evil:

Hvor er Jern-Erna når vi virkelig trenger henne??

Jøss, nesten som å høre min dårligere halvdel jo...

Jeg er innbarka østlandsberte og han er sørlending.

:o

(Vi bor på østlandet!)

Jeg mobber ham stadig for sine mindreverdskomplekser for oss østlendinger, for det er det som er roten til misnøyen.

:tunge1::sjarmor::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er en kjent sak at store deler av bæringenes formuer har blitt skapt gjennom kriminalitet. Vi sørlendinger er et lovlydig folkeslag, og vi ønsker ikke at denne kriminaliteten skal komme over våre landsdelsgrenser (som for øvrig går mellom Kragerø og Risør!)!!

Sørlandet er kort sagt en kristen oase i et land av småkriminelle eklinger, og derfor ønsker vi en betydelig strengere turistpolitikk enn den som hittil har vært praktisert. Snillismen har vi prøvd lenge nok, og hva er takken?? Ikkeno'!!

Nei, sørlandet for sørlendinger! Send østlendingene tilbake dit de kom fra, og la oss heller hjelpe dem der!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...