Gå til innhold

Jeg hater østlendinger!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Det er en kjent sak at store deler av bæringenes formuer har blitt skapt gjennom kriminalitet. Vi sørlendinger er et lovlydig folkeslag, og vi ønsker ikke at denne kriminaliteten skal komme over våre landsdelsgrenser (som for øvrig går mellom Kragerø og Risør!)!!

Sørlandet er kort sagt en kristen oase i et land av småkriminelle eklinger, og derfor ønsker vi en betydelig strengere turistpolitikk enn den som hittil har vært praktisert. Snillismen har vi prøvd lenge nok, og hva er takken?? Ikkeno'!!

Nei, sørlandet for sørlendinger! Send østlendingene tilbake dit de kom fra, og la oss heller hjelpe dem der!

:sjarmor:

nok en gang, vi har fatta det nå.... :)

Har du sett dama di her forresten? Tror hun het virre eller noe. Sånn rent utseendemessig tror jeg hun er noe for deg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv

Ojsann, det var visst meg som plutselig ikke var pålogga lenger :o kan jo ikke skrive sånne anonyme innlegg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffelhelten:

Er det noen østlendinger/bæringer som har vært veldig slemme mot deg? Siden du er så aggresiv mot oss!?

Bærum er rik kommune pga kriminalitet?

HALLO

(Ok, du prøver å provosere, og jeg lar meg nesten provosere..skal ikke skal ikke skal ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Trøffelhelten:

Er det noen østlendinger/bæringer som har vært veldig slemme mot deg? Siden du er så aggresiv mot oss!?

Bærum er rik kommune pga kriminalitet?

HALLO

(Ok, du prøver å provosere, og jeg lar meg nesten provosere..skal ikke skal ikke skal ikke)

jeg ble kjempeprovosert først... helt til jeg skjønte hva trøffelhelten driver med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, men jeg har da TV og radio (NRK Sørlandet) som daglig forteller om all djevelskapen som følger med disse østlendingene! Og jeg har hørt det fra noen venner som er 100 % til å stole på. Sørlendinger, de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Du kan ikke si at det vi har hørt om enkelte innvandrere her i landet bare er rykter! Det er ting som faktisk har skjedd... så den der blir for tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Du kan ikke si at det vi har hørt om enkelte innvandrere her i landet bare er rykter! Det er ting som faktisk har skjedd... så den der blir for tynn.

Jeg sier ikke dét, jeg sier at vi renrasede sørlendinger vet hvordan ting henger sammen, og dette er basert på ting vi har sett, lest om eller hørt.

Verre er det ikke!

Jo, og så er det selvsagt basert på det man kan finne på diskusjonsfora på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Og husk: Tro på ALT du leser da :sjarmor:

Neierrugææærn, som dere sier der bort på det smått degenererte østlandet! Jeg tror da bare på ting jeg er enig i!

Djiizeezz! :o

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Jeg sier ikke dét, jeg sier at vi renrasede sørlendinger vet hvordan ting henger sammen, og dette er basert på ting vi har sett, lest om eller hørt.

Verre er det ikke!

Jo, og så er det selvsagt basert på det man kan finne på diskusjonsfora på internett...

Jeg har så lyst til å filleriste deg!!!!!! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har så lyst til å filleriste deg!!!!!! :-x

Typisk østlendinger; når de ikke har argumenter igjen, tyr de til forsøksvis vold og/eller trusler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk østlendinger; når de ikke har argumenter igjen, tyr de til forsøksvis vold og/eller trusler...

:ler: Du er søren meg helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

:ler: Du er søren meg helt utrolig!

Vet, jeg har lyst til å riste og daske han litt... og du trøffel er jævlig enspora i dine diskusjoner her... det samme om og om igjen, og det er å forsvare utlendinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vet' date=' jeg har lyst til å riste og daske han litt... og du trøffel er jævlig enspora i dine diskusjoner her... det samme om og om igjen, og det er å forsvare utlendinger...[/quote']

Neida, jeg skriver da litt om sex og musikk også, og av og til i motsatt rekkefølge...

:wink:

Dessuten forsvarer jeg ikke alle utlendinger, jeg haaaaaaater for eksempel alle de krigshissende amerikanerne! Send dem dit de kom fra, sier jeg, så kan vi hjelpe dem der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:kysse: :hoppe::hjerter::hjerte::hjerter::hjerte:

Kjære kjære kjære Trøfflus!!! Jeg visste det var en grunn til at jeg elsket deg så utrolig høyt! Vi er to alen av samme stykke, min elskede yndlings Trøffel... Jeg hater østlendinger, jeg hater dem!!!

Sidenjeg i min pure ungdom jobba på supern som catera alle føkkings bærumsblærumene, vet jeg hvor ille de er, de er syke! Jeg fikk skamkjeft fordi jeg ikke solgte russisk kaviar, (På Ole Olsens Supermarked, hvor dum går det an å bli!?!?!) Jeg ble hundsa med da jeg sa at summen på matvarene ble "Etttusen to hundre og fem og førr!" "kjære deg da lille venn, jeg skjønner ikke dansk" Neste dag kom jeg på jobb med en button det stod "Kill a tourist" Sjefen ba meg fjerne den.

Ellers prøvde alle bærumsblærumsguttene med pannebånd og rayban briller seg på meg ustanselig :roll: , de skulle hele tiden ha meg med ut i båten, eller vise meg landsstedet til faren... (DET HETER BÅDEN!!!) En av dem presenterte seg kun med etternavn, fordi faren var tøff....

Jeg stiller meg herved til disposisjon for samtilige sørlendinger på forumet, jeg tar dere gjerne alle sammen, uten filter, vi må bygge opp balansen igjen og flytte Sørlandsporten til Posgrunn, minst!!!

Og lilleulv, jeg er Sørlending, blond og deilig, vet det godt selv, og det vet alle andre også. Dessuten er jeg smart! Hadde du vært det hadde du flytta tilbake der du kom fra, eller eventuellt til Tromsø :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...