aline Skrevet 28. juli 2004 #21 Del Skrevet 28. juli 2004 ...plutselig er jeg en blære.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2004 #22 Del Skrevet 28. juli 2004 Og hatet av Fraggel!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #23 Del Skrevet 28. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 28. juli 2004 #24 Del Skrevet 28. juli 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. juli 2004 #25 Del Skrevet 28. juli 2004 Ja det var noe dritt at krompen stakk med MM rett foran nesa på deg ikke sant? Jennifer - utflyttet blære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #26 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg hater østlendinger som flytter til EU, også, selv om det er bedre enn at de kommer hit og belaster våre trange sosialbudsjett og belemrer oss med misunnelse, mangelfull sans for ironi og dårlig musikksmak! Det er kort sagt det genetiske som er avgjørende her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. juli 2004 #27 Del Skrevet 28. juli 2004 Som sørlending kan jeg skrive under på dette... Det toppet seg for meg på en utekonsert for litt siden da en østlending klaget på bråket. "Nå kommer jeg til sørlandet for litt fred og ro. Ville jeg hatt bråk kunne jeg blitt i Oslo..." :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #28 Del Skrevet 28. juli 2004 Som sørlending kan jeg skrive under på dette... Det toppet seg for meg på en utekonsert for litt siden da en østlending klaget på bråket. "Nå kommer jeg til sørlandet for litt fred og ro. Ville jeg hatt bråk kunne jeg blitt i Oslo..." :o Ja, ikke sant!?! De nekter å tilpasse seg vår kultur og våre vaner, i stedet vil de prøve å bringe med seg sine merkelige holdninger og meninger ned hit og prøver å prakke dem på oss. OSS! Som om ikke vi har meninger og holdninger nok fra før! PHØY!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 28. juli 2004 #29 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg hater folk som hater østlendinger og fordi jeg hater de som hater! Ikke er de særlig gode til å argumentere heller.. Har satt min fot i Kristiansand EN gang, aldri mer! Pføy! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #30 Del Skrevet 28. juli 2004 Har satt min fot i Kristiansand EN gang, aldri mer! Pføy! Jennifer Endelig en som har skjønt hvordan vi vil ha det, jeg håper du holder løftet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #31 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg er østlending, studerer i kristiansand og har fått meg sørlandsk kjæreste (men han er opprinnelig fra tromsø da). Det er koselig her på sørlandet, men du verden så lite liv... De er så trege de her sørlendingene.... Alt er greit :-? Dere er heldige siden det kommer noen østlendinger hit og får litt fart på denna byen skal jeg si deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #32 Del Skrevet 28. juli 2004 mener å huske at du kalte meg intolerant i en annen tråd.... hmmm you didn't see that one backfire did you?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #33 Del Skrevet 28. juli 2004 Det er koselig her på sørlandet' date=' men du verden så lite liv... De er så trege de her sørlendingene.... Alt er greit :-? Dere er heldige siden det kommer noen østlendinger hit og får litt fart på denna byen skal jeg si deg![/quote'] Kom ikke her og tro at vi godtar østlandsinnvandring med så dårlig argumentasjon - i beste/verste fall kan vi ta imot noen få kvoteøstlendinger i krisesituasjoner! Men ikke homofile østlendinger, altså! Der går grensa, de er enda verre enn bæringblæringene når jeg får tenk meg om, og jeg har hørt at de går inn for å smitte oss med både hiv og hoi! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #34 Del Skrevet 28. juli 2004 mener å huske at du kalte meg intolerant i en annen tråd.... hmmm you didn't see that one backfire did you?? Jeg har ikke kalt deg intolerant, dét har du bevist mer enn godt nok helt uten min hjelp. Et lite hint, sånn før alle ler: 1) Se hvilket forum du er på 2) Prøv å lese omtrent 3 millimeter bak selve teksten 3) Bruk hodet til mer enn å holde ørene fra hverandre. OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #35 Del Skrevet 28. juli 2004 Selv om jeg synes du er skikkelig atal så må jeg jo le oxo da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #36 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg er østlending' date=' studerer i kristiansand og har fått meg sørlandsk kjæreste (men han er opprinnelig fra tromsø da). Det er koselig her på sørlandet, men du verden så lite liv... De er så trege de her sørlendingene.... Alt er greit :-? Dere er heldige siden det kommer noen østlendinger hit og får litt fart på denna byen skal jeg si deg![/quote'] Ikke nok med at de ikke ønsker å integrere seg, men jaggu prater de dritt om lokalbefolkningen også. Typisk disse innvandrende østlendingene. Fart? Hvem har sagt de ønsker fart? Er det du som bestemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #37 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei jeg har skjønt at de (sørlendingene) ikke ønsker fart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #38 Del Skrevet 28. juli 2004 Nei jeg har skjønt at de (sørlendingene) ikke ønsker fart! Så da får du værsågod å integrere deg i det, eller flytte tilbake der du kommer fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #39 Del Skrevet 28. juli 2004 Tommern; er du sikker på at du ikke egentlig har samtlige oldeforeldre fra Sørlandet? :o Du er både koselig og smart til å være en av disse storbydegosene med rulle-r, og jeg kjenner liksom at det rykker litt i teorien min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 28. juli 2004 #40 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg har ikke kalt deg intolerant, dét har du bevist mer enn godt nok helt uten min hjelp. Et lite hint, sånn før alle ler: 1) Se hvilket forum du er på 2) Prøv å lese omtrent 3 millimeter bak selve teksten 3) Bruk hodet til mer enn å holde ørene fra hverandre. OK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå