Gå til innhold

Unge kvinner og eldre menn....

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr som forfører jenter som er yngre enn han selv? Wow, det var nytt.

Anonymous poster hash: cf9e0...6a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mang en mann som ikke er i stand til å forsørge seg selv heller, så generaliser da videre du.

Ja men de mennene lever uten partner. Damer sier jo hele tia at de ikke vil ha en mann som de må forsørge. De vil ha en mann som kan forsørge de.;)

Anonymous poster hash: 1ccec...3f2

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja men de mennene lever uten partner. Damer sier jo hele tia at de ikke vil ha en mann som de må forsørge. De vil ha en mann som kan forsørge de. ;)

Kjenner du personlig mange kvinner som sier de vil ha en mann til å forsørge seg?

Skrevet

Kjenner du personlig mange kvinner som sier de vil ha en mann til å forsørge seg?

Hehe ja har vært med et par sånne, og de måtte pakke snipp snapp- sakene sine, å forlate åstedet da. Vet også om andre som ee gift med sånke damer. Mennene deres er jo nikkedukker og er det store samtaleevne når gutta samles over noen øl.:)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe ja har vært med et par sånne, og de måtte pakke snipp snapp- sakene sine, å forlate åstedet da. Vet også om andre som ee gift med sånke damer. Mennene deres er jo nikkedukker og er det store samtaleevne når gutta samles over noen øl. :)

Et par sånne... Dette generaliserer du til å gjelde alle kvinner stort sett. Jeg derimot kjenner ingen, jeg gjentar ingen, kvinner som ikke er i inntektsgivende arbeid fra et par generasjoner tilbake og til nå. Selv har jeg ikke kostet min mann en krone i de årene vi var gift.

Skrevet (endret)

1 - Jeg treffer et stort antall kvinner gjennom jobben min. Jeg får i så måte anledning til å vurdere et stor antall kvinner før jeg velger meg ut noen.

Jeg har bare skummet gjennom tråden så mulig noen har tatt det opp og at du har svart allerede.

Men...hva slags jobb har du som gjør at du kan håndplukke unge kvinner opp i sengen din gjennom jobben uten at noen andre reagerer på det?

Er du kanskje en av disse beryktede fotografene som lover unge naive jenter en stor fremtid innen modellyrket bare de kler av seg foran kamera og ellers gjør som du vil?

Endret av pantertante
  • Liker 1
Skrevet

Hehe ja har vært med et par sånne, og de måtte pakke snipp snapp- sakene sine, å forlate åstedet da. Vet også om andre som ee gift med sånke damer. Mennene deres er jo nikkedukker og er det store samtaleevne når gutta samles over noen øl. :)

Snipp snapp - sakene sine? Samtaleevne?

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 245a5...b13

• Liker 2
Skrevet

Snipp snapp - sakene sine? Samtaleevne?

Hvor gammel er du?

Samteleemne, mr/fru sensor. Skriver på en liten mob med liten skjerm, så går litt fort i svingene da.

Skrevet

Samteleemne, mr/fru sensor. Skriver på en liten mob med liten skjerm, så går litt fort i svingene da.

Ok. Skal ikke pirke mer på deg. :)

Men ts er en dust. :sleep:

Skrevet

Jeg finner ingen kommentarer i denne tråden om at yngre kvinner er lettere å forføre enn eldre, og derfor regnet jeg med at du siktet til de av oss som nevnte maktbalanse i forhold med BDSM.

Det hadde ingenting med BDSM å gjøre. Det var en kommentar på argumenter som ofte kommer når man fordømmer eldre menn som har sex med yngre kvinner.

Skrevet

Det hadde ingenting med BDSM å gjøre. Det var en kommentar på argumenter som ofte kommer når man fordømmer eldre menn som har sex med yngre kvinner.

Mange kommenterer vel helst måten han fremstiller seg selv på - og skriver på.

Skrevet

Det var meg hun siktet til.

Skrevet

Det var meg hun siktet til.

Oj, beklager. Fikk ikke det med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...