Gå til innhold

Unge kvinner og eldre menn....

Fremhevede innlegg

Skrevet

er nok bare en myte at eldre menn er så mye bedre i senga altså.

Ja det er en myte!!!

Anonymous poster hash: 79179...82c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min oppfatning er at selvsikre, uegoistiske menn som vet hva de driver med, er attraktive sexpartnere uansett hvor gamle de er. Og så er det preferanser og tilfeldigheter som avgjør hvilken aldersgruppe man havner på.

Ellers får jeg ikke tak på hva du vil med innlegget ditt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte TS sitt innlegg, jeg!

Så lenge alle er med, så burde man ikke henge seg opp i alder.

Selv jeg jeg 40 og tror ikke jeg ville funnet en interessant nok mann under 30. Men vent, nå kom jeg på at jeg faktisk fantasterte litt om en ung bondesønn jeg traff på jobb i fjor... Mek det er den eneste gangen og han var veldig mandig ;)

Hvis jeg hadde vært singel og sjangsen hadde vært der, så hadde jeg ikke tenkt på alder!

Skrevet

Til dere kvinner som terper på dette med skjevhet i maktbalanse ved ulik alder. Det er en myte at det er lettere å imponere en yngre dame enn eldre. Det er mye lettere å forføre en 38-åring enn en 22-åring.

Skrevet

Til dere kvinner som terper på dette med skjevhet i maktbalanse ved ulik alder. Det er en myte at det er lettere å imponere en yngre dame enn eldre. Det er mye lettere å forføre en 38-åring enn en 22-åring.

Nix.

Noen personlighetstyper er usannsynlig mye enklere å forføre enn andre personlighetstyper..

Anonymous poster hash: 8c58c...19d

• Liker 3
Skrevet

***ler*** - Fikk i allefall svar på det jeg egentlig lurte på.

Det er og forblir et tabu. Personlig gir jeg meg en blanke - og har det forferdelig morro. Uan-z det er mye enklere å forføre en voksen dame enn en på 25. Been there, done that, got a T-shirt.

Så får jeg ut å grise litt til :D (Synd at alle damer vurderes i samme slengen å være uintelligente, ha Daddy issues osv.) Men slik er det vel.... Gammal gris - teit dame. Say's it all :blomst:

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det er sant!

Skrevet

Ikke alder, men erfaring.

Det er naturlig nok mye lettere å imponere en person uten erfaring.

• Liker 4
Skrevet

Nix.

Noen personlighetstyper er usannsynlig mye enklere å forføre enn andre personlighetstyper..

Anonymous poster hash: 8c58c...19d

No shit Sherlock. Men personlighet endres over tid.

Skrevet

Ikke alder, men erfaring.

Det er naturlig nok mye lettere å imponere en person uten erfaring.

Poenget her er at jeg generaliserer. Jeg vil nå tro at en 38 åring har mer erfaring enn en 22 åring. Ellers er det rart at jeg har lett for å treffe på damer som er 35+ uten erfaring og damer på 22 med erfaring.

Skrevet

Poenget her er at jeg generaliserer. Jeg vil nå tro at en 38 åring har mer erfaring enn en 22 åring. Ellers er det rart at jeg har lett for å treffe på damer som er 35+ uten erfaring og damer på 22 med erfaring.

Og din egen alder er...?

Anonymous poster hash: 245a5...b13

Skrevet

Og din egen alder er...?

Anonymous poster hash: 245a5...b13

I begynnelsen av 30 årene

Skrevet

Hmpf. Skjønner ikke hva alder har med TS sin historie å gjøre (og det er TS selv som prøver å gjøre alderen til et poeng). Jeg er gift med en 16 år eldre mann, og han har ikke tatt meg med på noen "seksuell revolusjon" eller hva søren man skal kalle det. :snurt: Jeg føler meg snytt! Kanskje jeg skal printe ut HI og vise til mannen min og si "SE! Det er SLIK dere eldre menn skal være i senga! Skjerp deg!" :regler: Så skal jeg legge meg i senga og vente på den seksuelle revolusjon.

:ironi:

Seriøst TS, hva er det du vil frem til? Hva har alderen med saken å gjøre? Må kvinnen være mye yngre enn deg for at du skal gjøre noe tilsvarende som du beskriver i HI? I så fall tror jeg ikke det har noe med alder generelt å gjøre, men mer en sær greie hos deg.

• Liker 2
Skrevet

Ser det har vert flere tråder om dette oppigjennom, og tenkte jeg skulle belyse det fra "den eldre mannens" side. Fordi det er unektelig et slags tabu over det hele :-)

For ca 3 år siden brøt jeg selv tabuet og innledet et forhold til en 18 år yngre kvinne. Vi snakket utrolig masse før vi gjorde noe som helst og hun hadde et utrolig utbytte av å kunne snakke om ting hennes jevnaldrende overhodet ikke hadde svar på. For meg var det utrolig givende å kunne stille som "sparringpartner" på mange av hennes ekstremt intelligente og utfordrende spørsmål.

Når så det kom til dagen vi gikk til sengs - var det utrolig å se hvordan en som erfaren kunne trykke på alle knappene hennes - og ærlig talt, hun skjønte ikke hva som traff henne. Jeg husker godt at hun brukte nær 20 minutter på å samle seg første gangen, og jeg var meget fornøyd over å ha kunnet ta henne med på reisen. En ting som overrasket henne - var at jeg ikke "tok" henne før en god stund etter at muligheten var der.

Første og andre gangen lot jeg henne få komme gang på gang - uten at jeg gjorde noe selv. Og det var genuin overraskelse i ansiktet hennes du hun spurte: "Hva med deg da"? - Jeg gjorde det klart at jeg hadde allverdens tid, og at hun heller kunne anse det hele som en gave... Det var noe hun aldri hadde opplevd før.

Forholdet varte fast i ca 5 mnd. og jeg tok henne innom nær alle aspekter av sexlivet. Vi har ennå våre treff nå og da - og det er like gledelig å treffe henne på eks. en kafe og gjøre henne opphisset med bare små vink.

Senere har jeg plukket ut noen til - og samtlige har hatt den samme opplevelsen. Jeg går utelukkende for veldig pene damer - som samtidig har en god dose intelligens. Neste uke skal jeg og min nåværende elskerinne ta for oss en ny yngre dame, og vi har allerede snakket med "nykommeren" om absolutt alt. Med andre ord - jeg vet hva hun liker lenge før det kommer til stykket - og hun har uten blygsel fortalt meg om sine fantasier. Da kan jeg gi henne en opplevelse som er hinsides.

Det er noe magisk ved det å kunne være i stand til dette - og jeg finner enslags ekstrem glede i å se at noen finner sin første ekstreme nytselse. Ikke minst - overraskelsen i øynene Deres etterpå..... Litt som at de ikke fatter helt hva som har skjedd :D

Det her har bare skjedd i din fantasi. Ler og ler.

• Liker 1
Skrevet

Kom til Steinkjer og forfør den 39årige ræva mi.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det er jo fordi de ofte har større sexlyst og vet hva de vil, ikke fordi de blir så imponerte, selv om det virker sånn. ;)

Anonymous poster hash: 9da34...8e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett innleggene dine hvor du forteller om 38-åringer med 20 år med seksuell erfaring, som var måpende av beundring og sjokk fordi du hjalp dem å "finne deres første ekstreme nytelse", Har jeg gått glipp av noe?

• Liker 5
Skrevet

Hmpf. Skjønner ikke hva alder har med TS sin historie å gjøre (og det er TS selv som prøver å gjøre alderen til et poeng). Jeg er gift med en 16 år eldre mann, og han har ikke tatt meg med på noen "seksuell revolusjon" eller hva søren man skal kalle det. :snurt: Jeg føler meg snytt! Kanskje jeg skal printe ut HI og vise til mannen min og si "SE! Det er SLIK dere eldre menn skal være i senga! Skjerp deg!" :regler: Så skal jeg legge meg i senga og vente på den seksuelle revolusjon.

:ironi:

Seriøst TS, hva er det du vil frem til? Hva har alderen med saken å gjøre? Må kvinnen være mye yngre enn deg for at du skal gjøre noe tilsvarende som du beskriver i HI? I så fall tror jeg ikke det har noe med alder generelt å gjøre, men mer en sær greie hos deg.

Jeg derimot, har en mann som er 4-5 år yngre enn meg og som har tatt meg med på en seksuell revolusjon. Jeg trodde at jeg var helt fantastisk i senga fordi jeg var aktiv, tok initiativ, slik at de jeg hadde vært til sengs med, ble rimelig satt ut og jeg følte ofte at jeg ble sett på som en guru. Jeg var likevel alltid fornøyd med mine partnere.

Så traff jeg altså min kjære, som med sin tilstedeværelse i det han driver på med, bruk av sanser og konsentrasjon, får meg til å vri meg i nytelse så jeg ikke klarer å foreta meg særlig mye, før jeg har nådd den første orgasmen. - På dette stadiet har han ganske ofte bare kjælt med brystene mine og forsiktig fingerbruk, men siden han har usedvanlig god timing og følger med på mine reaksjoner, så kan han altså få meg til det punktet svært lett.

I begynnelsen av forholdet fikk jeg nesten litt mindreverdighetskomplekser, men nå har jeg blitt vant med tanken på at det finnes sexguder. Jeg har også lært at han nyter mye av å se på at jeg nyter at dette tenner ham ofte mer enn en blowjob. - Mildt sagt forbausende oppdagelse.

Skrevet

LOL - lesingen av motparten og timingen er sååå kul. Samme greia her, jeg nyter å se hva jeg kan få til. Men det er vist fælt at jeg har en preferanse.... mht. yngre damer.

Lurer på om mann skal tvinges til pensjonist-knulling for å kunne "dokumentere" noe. Kanskje KG brukerene utsteder diplom og fin sløyfe :bolledeig:

Skrevet

Jeg derimot, har en mann som er 4-5 år yngre enn meg og som har tatt meg med på en seksuell revolusjon. Jeg trodde at jeg var helt fantastisk i senga fordi jeg var aktiv, tok initiativ, slik at de jeg hadde vært til sengs med, ble rimelig satt ut og jeg følte ofte at jeg ble sett på som en guru. Jeg var likevel alltid fornøyd med mine partnere.

Så traff jeg altså min kjære, som med sin tilstedeværelse i det han driver på med, bruk av sanser og konsentrasjon, får meg til å vri meg i nytelse så jeg ikke klarer å foreta meg særlig mye, før jeg har nådd den første orgasmen. - På dette stadiet har han ganske ofte bare kjælt med brystene mine og forsiktig fingerbruk, men siden han har usedvanlig god timing og følger med på mine reaksjoner, så kan han altså få meg til det punktet svært lett.

I begynnelsen av forholdet fikk jeg nesten litt mindreverdighetskomplekser, men nå har jeg blitt vant med tanken på at det finnes sexguder. Jeg har også lært at han nyter mye av å se på at jeg nyter at dette tenner ham ofte mer enn en blowjob. - Mildt sagt forbausende oppdagelse.

Da syns jeg du skal lage lignende innlegg som TS og fortelle hvor fantastisk det er med yngre menn i senga, vi har jo alle ansvar for å generalisere våre erfaringer!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...