Gå til innhold

Unge kvinner og eldre menn....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser det har vert flere tråder om dette oppigjennom, og tenkte jeg skulle belyse det fra "den eldre mannens" side. Fordi det er unektelig et slags tabu over det hele :-)

For ca 3 år siden brøt jeg selv tabuet og innledet et forhold til en 18 år yngre kvinne. Vi snakket utrolig masse før vi gjorde noe som helst og hun hadde et utrolig utbytte av å kunne snakke om ting hennes jevnaldrende overhodet ikke hadde svar på. For meg var det utrolig givende å kunne stille som "sparringpartner" på mange av hennes ekstremt intelligente og utfordrende spørsmål.

Når så det kom til dagen vi gikk til sengs - var det utrolig å se hvordan en som erfaren kunne trykke på alle knappene hennes - og ærlig talt, hun skjønte ikke hva som traff henne. Jeg husker godt at hun brukte nær 20 minutter på å samle seg første gangen, og jeg var meget fornøyd over å ha kunnet ta henne med på reisen. En ting som overrasket henne - var at jeg ikke "tok" henne før en god stund etter at muligheten var der.

Første og andre gangen lot jeg henne få komme gang på gang - uten at jeg gjorde noe selv. Og det var genuin overraskelse i ansiktet hennes du hun spurte: "Hva med deg da"? - Jeg gjorde det klart at jeg hadde allverdens tid, og at hun heller kunne anse det hele som en gave... Det var noe hun aldri hadde opplevd før.

Forholdet varte fast i ca 5 mnd. og jeg tok henne innom nær alle aspekter av sexlivet. Vi har ennå våre treff nå og da - og det er like gledelig å treffe henne på eks. en kafe og gjøre henne opphisset med bare små vink.

Senere har jeg plukket ut noen til - og samtlige har hatt den samme opplevelsen. Jeg går utelukkende for veldig pene damer - som samtidig har en god dose intelligens. Neste uke skal jeg og min nåværende elskerinne ta for oss en ny yngre dame, og vi har allerede snakket med "nykommeren" om absolutt alt. Med andre ord - jeg vet hva hun liker lenge før det kommer til stykket - og hun har uten blygsel fortalt meg om sine fantasier. Da kan jeg gi henne en opplevelse som er hinsides.

Det er noe magisk ved det å kunne være i stand til dette - og jeg finner enslags ekstrem glede i å se at noen finner sin første ekstreme nytselse. Ikke minst - overraskelsen i øynene Deres etterpå..... Litt som at de ikke fatter helt hva som har skjedd :D

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistet bakkekontakten du, der du fremsitiller deg selv som en kjærlighetsgud og gave for godt yngre jenter. Hva med litt selvinnsikt?

Skrevet

Mulig det..... jeg var forberedt på at ikke alle ville stå å applaudere. Men det virker :D

Og du, selvinnsikt har jeg i rikelige baner. Uten den, ville dette aldri skjedd :-)

• Liker 3
Skrevet

Mulig det..... jeg var forberedt på at ikke alle ville stå å applaudere. Men det virker :D

Og du, selvinnsikt har jeg i rikelige baner. Uten den, ville dette aldri skjedd :-)

Hvorfor får jeg følelsen av at du registrerte deg på kg bare for å dele denne historien?

• Liker 22
Skrevet

Er dette noe du har stjelt fra Cupido evt. Vi Menn?

Skrevet

Hmmmm...... Jeg har fulgt med som anonym bruker en tid. Men Dere skal få spekulere fritt i motivene. Det er jo temmelig normalt at en debatt flyter ut i spekulasjoner etc. Og jeg visste som jeg tidligere har skrevet at det ikke nødvendigvis ville bli "stående applaus".

La oss nå bare anta at jeg er en "gammel gris" (på forøvrig 42 år) - og så kan vi gå tilbake til tema. :danse:

Skrevet

Hva er tema? Du skriver at du har bra sex med yngre damer.. Javel? Sier meg ingenting. Virker mer som oppspinn slik du skriver.

• Liker 3
Skrevet

Vel. Jeg er ung kvinne og har datet noen eldre menn.

Jeg er selvsagt langt mer selektiv med godt voksne menn enn med yngre. De skal skille seg ut for at aldersforskjellen er "verdt det". Det er sjelden jeg treffer en mann som både har alle de personlige egenskapene jeg ser etter, samt ser veldig bra ut for alderen og er i god form.

Jeg treffer en nå som er ALT dette, men han er unik på mange måter.

Jeg liker deres selskap langt bedre enn yngre menn - de er jo (som regel) bedre samtalepartnere, mer erfarne, bereist, intelligente. Når det gjelder samtale med kvinner, er de som regel mer komfortable og ikke like "skvetne" slik en del yngre menn kan bli rundt pene jenter.

Men som de andre synes jeg det du skriver virker litt overdrevent og tullete. God sex kommer av en rekke faktorer - de viktigste er erfaring og seksuell kompatibilitet. Etter det kommer generell teknikk og erfaring, men her handler det også om å ha fylt et slags "minimumskrav" - en mann blir ikke bedre i senga bare fordi han er eldre.

De fleste attraktive menn over 40 er også gift. Jeg er ikke interessert i gifte menn, så de jeg har truffet er enten skilt eller aldri gift. Sistnevnte har ofte et slags tilknytningsproblem, de som er skilt har ofte hatt et lengre ekteskap med samme kvinne. Deres erfaring fra de siste årene er jo da også avhengig av hvordan hun var i senga. Det er mange kvinner som faker, mange som ikke er opptatt av sex, mange som ikke gidder. Om han har tilbragt de siste 15 årene med å ha sex med en potetsekk, har han jo ikke veldig verdifull erfaring.

Akkurat som at jenta du hadde sex med helt tydelig hadde veldig lite/dårlig erfaring fra tidligere, er det mange menn som har det tross sin alder.

Hvis vi ekskluderer de med veldig lite erfaring (blant unge menn dater jeg sjelden under 27 uansett) så er de individuelle forskjellene viktigere enn de relatert til alder. Den beste sexen jeg har hatt er med han jeg treffer nå, men det handler mer om personlig kompatibilitet enn hans alder. Han har mye seksuell energi og en slags "råhet" ved seg, og slik var han som yngre også.

Så selv for de av oss som faktsk ER interessert i eldre menn, så fremstår innlegget ditt noe overdrevet og underlig.

Anonymous poster hash: 3e734...a8e
  • Liker 8
Skrevet

Her kommer hylekoret og angriper person men ikke sak, hehe:P Morsomt hvordan damer bruser med fjøra når det er snakk om menn med yngre jente, hehe.;) Anbefaler damer å begynne å pule yngre menn. Tror dere også har godt av å få litt forandring, men dessverre må dere ha en mann som skal forsørge dere, noe ikke yngre gutter kan. Jeg for min del forsørger meg selv å går da etter yngre jenter. Livet er herlig.:)

Anonymous poster hash: 1ccec...3f2

• Liker 1
Skrevet

Hmmmm...... Jeg har fulgt med som anonym bruker en tid. Men Dere skal få spekulere fritt i motivene. Det er jo temmelig normalt at en debatt flyter ut i spekulasjoner etc. Og jeg visste som jeg tidligere har skrevet at det ikke nødvendigvis ville bli "stående applaus".

La oss nå bare anta at jeg er en "gammel gris" (på forøvrig 42 år) - og så kan vi gå tilbake til tema. :danse:

Hva er tema? Prøver du å legge opp til debatt eller skrive dagbok?

• Liker 12
Skrevet

Hva er tema? Prøver du å legge opp til debatt eller skrive dagbok?

Signerer dette, veldig uklart hvem du forventer svar fra og på hva.

Jeg ga mitt svar fra mitt perspektiv (der jeg er enig med andre at dette virker veldig overdrevet). Men vet ikke helt hva slags "svar" vi egentlig skal frem til her.

• Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet

Hvis jeg var jente ville jeg antagelig vært redd for alt som har med kjønnssykdommer å gjøre. Mener å ha fått med meg at herpes i underlivet (eller kanskje lenger inn) er hovedårsaken til at kvinner får kreft i livmor (eller noe rundt der).

• Liker 1
Skrevet

42 år er vel ikke "eldre"? Det er vel heller rundt 70 og over.

Anonymous poster hash: cf9e0...6a2
Skrevet

Jeg er spent på hva TS kan fortelle oss om hvordan man kan bli en bedre elsker og hva han gjør for å sende disse damene til himmels eller om han bare er full av prat.

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg var jente ville jeg antagelig vært redd for alt som har med kjønnssykdommer å gjøre. Mener å ha fått med meg at herpes i underlivet (eller kanskje lenger inn) er hovedårsaken til at kvinner får kreft i livmor (eller noe rundt der).

Fordi eldre menn har oftere sykdommer enn yngre? Eller du kan ikke teste deg i forkant eller bruke kondom?

Dette er bare et argument mot sex generelt.

Skrevet (endret)

Vel.... igjen la oss bare akseptere at innlegget virker "overdrevet og underlig". Jeg vet fra andre debatter at mitt ordvalg og skrivemåte har denne effekten

Den yngre kvinnen som svarer er inne på det. Vi står nemlig i "hver vår ende" av denne skalaen. Hun påpeker at det er endel faktorer som må til for å gjøre "det verdt det" - og fra min side er det samme sak. Det holder ikke at damen er "yngre" - hun må ha det lille ekstra som går på intelligens og muligheten for å være en intressant partner utenom den tiden vi havner i halmen.

Hvorfor er dette egentlig et så stort tabu ??? Aldersforskjellen altså. Jeg følte veldig på dette selv første gangen og var revet mellom tvil og lysten til å ta for meg mer. Dette var også en av grunnene til at jeg ikke forventet noen respons i form av at "først deg - så meg". Men når det først var gjort, ble det i seg selv en glede. Som sagt trigger responsen meg veldig - og det ligger nok en slags "maktfølelse" av å kunne vise noen veien og åpne opp et par nye ideer for dem.

PS !!! Jeg var før dette i et langvarig ekteskap - og er særdeles nøye mht. muligheten for sykdom. Mine partnere MÅ teste seg - og det samme gjør jeg. (PS Og Fastlegen sperrer forøvrig opp øynene og kommer med en reprimande hver gang. Men aldri uten et visst glimt i øyet)

Beklager til dem som føler at jeg går for langt...... men det var nøyaktig slik det var og føltes. Enten får dere velge å tro det, eller se på innlegget som science-fiction. :fnise:

Endret av TightRope
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ser det har vert flere tråder om dette oppigjennom, og tenkte jeg skulle belyse det fra "den eldre mannens" side. Fordi det er unektelig et slags tabu over det hele :-)

For ca 3 år siden brøt jeg selv tabuet og innledet et forhold til en 18 år yngre kvinne. Vi snakket utrolig masse før vi gjorde noe som helst og hun hadde et utrolig utbytte av å kunne snakke om ting hennes jevnaldrende overhodet ikke hadde svar på. For meg var det utrolig givende å kunne stille som "sparringpartner" på mange av hennes ekstremt intelligente og utfordrende spørsmål.

- snip-

Hva er det som skal være så revolusjonerende med at du var 39 år og hadde sex med en komplett uerfaren 21 åring?

Det skjer hver dag det.

• Liker 6
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

Fordi eldre menn har oftere sykdommer enn yngre? Eller du kan ikke teste deg i forkant eller bruke kondom?

Dette er bare et argument mot sex generelt.

Nei altså jeg bare forsøkte gi uttrykk for hva jeg ville ha tenkt hvis jeg var jente. Det var ikke ment å være noe argument mot sex generelt.

Jeg skjønner jo at skal det være mening i å være aktsom, så må en jo passe på all kontakt med andre sånn seksuelt. Veit jo ikke hvordan jenter tenker, men vil tro at noen kanskje er likegyldige, slik at en med fordel nok kan være mer skeptisk mot det å bare tulle med relativt eldre menn, enn med jevnaldrende.

Det var verken et argument eller et poeng jeg ønsket å komme med tidligere. My bad.

Endret av Strandet
Skrevet

Vel.... igjen la oss bare akseptere at innlegget virker "overdrevet og underlig". Jeg vet fra andre debatter at mitt ordvalg og skrivemåte har denne effekten

Venter fortsatt på tips og råd!

• Liker 1
Skrevet

Den yngre kvinnen som svarer er inne på det. Vi står nemlig i "hver vår ende" av denne skalaen. Hun påpeker at det er endel faktorer som må til for å gjøre "det verdt det" - og fra min side er det samme sak. Det holder ikke at damen er "yngre" - hun må ha det lille ekstra som går på intelligens og muligheten for å være en intressant partner utenom den tiden vi havner i halmen.

Hvorfor er dette egentlig et så stort tabu ??? Aldersforskjellen altså. Jeg følte veldig på dette selv første gangen og var revet mellom tvil og lysten til å ta for meg mer. Dette var også en av grunnene til at jeg ikke forventet noen respons i form av at "først deg - så meg". Men når det først var gjort, ble det i seg selv en glede. Som sagt trigger responsen meg veldig - og det ligger nok en slags "maktfølelse" av å kunne vise noen veien og åpne opp et par nye ideer for dem.

Beklager til dem som føler at jeg går for langt...... men det var nøyaktig slik det var og føltes. Enten får dere velge å tro det, eller se på innlegget som science-fiction. :fnise:

Vel jeg kan godt se at det er et slags tabu, akkurat hvorfor er vel ulike grunner.

Jeg tror når andre ser det utenfra kommer det veldig an på om de "er enige" i det eller ikke. F.eks. fyren jeg treffer nå er kjekk og i ekstremt god form - han er tidligere profesjonell innen alpint og i bedre form enn noen yngre mann jeg har truffet. Folk ser ikke rart på oss sammen, selv om han er 45 og jeg 24. Mange unge kvinner synes han er kjekk og så lenge de "forstår" tiltrekningen har de ikke noe imot det.

Men jeg har opplevd at når jeg har datet noen som ikke er klassisk kjekke, så har det kommet visse blikk fra andre - mest kvinner. Andre jenter jeg kjenner har opplevd det samme, at kvinner måler dem opp og ned med blikket om de er i selskap med en eldre mann.

Folk er selvrettferdige på den måten. Ser du en ung jente du oppfatter som pen med en mann du ikke oppfatter som kjekk, så er det noe galt. Han er en gammel gris, hun har daddy issues eller er en golddigger. Hvis du SELV ikke ville datet fyren, er det noe galt med henne. Mao. er det underforstått at andre er like utseendefokusert som en selv. Jeg synes det sier mer om personen som kritiserer enn den som blir kritisert.

Uansett ville jeg ikke lagt noe vekt på det. Hva er viktigst - at du og den du treffer har det bra, eller hva fremmede måtte mene?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...