TightRope Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #41 Skrevet 8. desember 2014 Ja, ja -- Du tar en ting ut av kontekst og velger å spinne videre på et eksempel. Greit nok.... Men enig: Ærlighet er alt innen D/S.
Timza Skrevet 8. desember 2014 #42 Skrevet 8. desember 2014 Det er jo en selvfølge, men det skal nok mere til enn bare det. Så fort du finner glede i å glede, så er det steg 1. Resten handler om erfaring samt det å kunne forandre seg etter personene man har seg med. Alle er forskjellige, og jo mer du kan jo lettere kan du finne frem til preferansene hennes samt hennes "knapper".
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #43 Skrevet 8. desember 2014 Det gjør nok ikke det ser du, men vennligst forklar Hva mer skulle han sagt, som er nødvendig for trådens tema? Anonymous poster hash: f007e...d97 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #44 Skrevet 8. desember 2014 Ser det har vert flere tråder om dette oppigjennom, og tenkte jeg skulle belyse det fra "den eldre mannens" side. Fordi det er unektelig et slags tabu over det hele :-) For ca 3 år siden brøt jeg selv tabuet og innledet et forhold til en 18 år yngre kvinne. Vi snakket utrolig masse før vi gjorde noe som helst og hun hadde et utrolig utbytte av å kunne snakke om ting hennes jevnaldrende overhodet ikke hadde svar på. For meg var det utrolig givende å kunne stille som "sparringpartner" på mange av hennes ekstremt intelligente og utfordrende spørsmål. Når så det kom til dagen vi gikk til sengs - var det utrolig å se hvordan en som erfaren kunne trykke på alle knappene hennes - og ærlig talt, hun skjønte ikke hva som traff henne. Jeg husker godt at hun brukte nær 20 minutter på å samle seg første gangen, og jeg var meget fornøyd over å ha kunnet ta henne med på reisen. En ting som overrasket henne - var at jeg ikke "tok" henne før en god stund etter at muligheten var der. Første og andre gangen lot jeg henne få komme gang på gang - uten at jeg gjorde noe selv. Og det var genuin overraskelse i ansiktet hennes du hun spurte: "Hva med deg da"? - Jeg gjorde det klart at jeg hadde allverdens tid, og at hun heller kunne anse det hele som en gave... Det var noe hun aldri hadde opplevd før. Forholdet varte fast i ca 5 mnd. og jeg tok henne innom nær alle aspekter av sexlivet. Vi har ennå våre treff nå og da - og det er like gledelig å treffe henne på eks. en kafe og gjøre henne opphisset med bare små vink. Senere har jeg plukket ut noen til - og samtlige har hatt den samme opplevelsen. Jeg går utelukkende for veldig pene damer - som samtidig har en god dose intelligens. Neste uke skal jeg og min nåværende elskerinne ta for oss en ny yngre dame, og vi har allerede snakket med "nykommeren" om absolutt alt. Med andre ord - jeg vet hva hun liker lenge før det kommer til stykket - og hun har uten blygsel fortalt meg om sine fantasier. Da kan jeg gi henne en opplevelse som er hinsides. Det er noe magisk ved det å kunne være i stand til dette - og jeg finner enslags ekstrem glede i å se at noen finner sin første ekstreme nytselse. Ikke minst - overraskelsen i øynene Deres etterpå..... Litt som at de ikke fatter helt hva som har skjedd :D Det der med å komme gange etter gang har ingenting med sex-partner å gjøre egentlig, det handler om man har den evnen i seg selv. Traff en fyr i sommer som påstod han var guds gave til kvinnen der, og mente han skulle få meg til å kommer 10-12 ganger etter hverandre. Jeg svarte at jeg sjelden kommer mer enn en gang uten pause, men han trodde meg ikke, så han prøvde å bevise det. Jeg kom en gang, sånn passe kjip orgamse egentlig, og han strevde livet av seg for å gi meg en til på rappen, det gikk sikkert 20 min før han klarte det, men da strevde jeg så med å få det til selv at det var en kjip orgasme igjen. Veeeldig skuffet over hele greia egentlig, og han er vel den dårligste sex-partneren jeg har hatt, når han endelig skulle gyve på selv brukte han altfor mye kraft etter min smak, så hele sex-greia var en emmen opplevelse, som jeg angrer på. Det handler mest om sexuell kompatibilitet rett og slett. Så jekk deg ned et par-fem hakk du..... Anonymous poster hash: b02be...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #45 Skrevet 8. desember 2014 Jeg er ganske sikker på at "innsatsen" kan matches av flere..... Ikke noe problem med det. Bare ser at det svært skjelden skjer. Hvor ser du dette? Har du mye sex med ulike menn? For det har jeg, og dette er et slags minimum av hva man kan forvente, når man sikter fra midten av tjueåra og opp. Hvis dette er hva jentene du ligger med forteller, må du for det første trekke fra generell smiger og deretter ta høyde for at du har et snevert utvalg, som igjen tiltrekkes av et spesielt utvalg. (Selv har jeg også et utvalg, og har kysset noen frosker også, men de er aldersmessig relativt jevnt fordelt i aldergruppa 25 til 55.) Anonymous poster hash: f007e...d97 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #46 Skrevet 8. desember 2014 Her kommer hylekoret og angriper person men ikke sak, hehe:P Morsomt hvordan damer bruser med fjøra når det er snakk om menn med yngre jente, hehe. Anbefaler damer å begynne å pule yngre menn. Tror dere også har godt av å få litt forandring, men dessverre må dere ha en mann som skal forsørge dere, noe ikke yngre gutter kan. Jeg for min del forsørger meg selv å går da etter yngre jenter. Livet er herlig. Anonymous poster hash: 1ccec...3f2 Jeg har hatt min tid som Sugar-mama, og det kan alle ha. Hvorfor skal en bruse med fjæra? Alle som har utseende med seg kan gjøre slikt, både kvinner og menn. Anonymous poster hash: c4ecf...71c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #47 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har hatt min tid som Sugar-mama, og det kan alle ha. Hvorfor skal en bruse med fjæra? Alle som har utseende med seg kan gjøre slikt, både kvinner og menn.Anonymous poster hash: c4ecf...71c Hehe så rett så rett! Oppfordrer alle menn og kvinner oppi åra og prøve sex med yngre. De gir deg en ungdommelig gnist, og er ofte mye morsommere enn mange av de triste og trause folkene som har gått gjennom ting i livet, som gjør de sure og bitter. Er i begynnelsen av 30- årene, og livet er hærlig når man tar vare på seg selv, er sporty og energisk.Anonymous poster hash: 1ccec...3f2
Gjest lurven Skrevet 8. desember 2014 #48 Skrevet 8. desember 2014 er nok bare en myte at eldre menn er så mye bedre i senga altså.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #49 Skrevet 8. desember 2014 Sånn for å liste opp mine negative sider: Jeg er overvektig, jeg er tynn i håret, jeg er i ikke spesiellt god form, og jeg er åpenbart noen år eldre en hva som er forventet. Hvor mye betaler du hun du har sex med? Ingen overvektige menn er attraktive, så her lurer du deg selv dessverre. Anonymous poster hash: 5fcb0...b66 2
Cathrine88 Skrevet 8. desember 2014 #50 Skrevet 8. desember 2014 Og ser ikke at den Dominante biten har relevans til tråden om aldersforskjell. Det er ikke slik at en treffer en nittenåring og begynner å denge løs på vedkommende..... HALLO !!! Det er noe creepy med en mann som kun går etter unge, uerfarne jenter (og de er uerfarne hvis de virkelig blir så sjokkerte over at en mann kan fokusere på noe annet enn seg selv i senga) og 'dominerer' dem. Maktbalansen er skjev i utgangspunktet, så jeg forstår ikke hva du er så stolt av, 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #51 Skrevet 8. desember 2014 Det er noe creepy med en mann som kun går etter unge, uerfarne jenter (og de er uerfarne hvis de virkelig blir så sjokkerte over at en mann kan fokusere på noe annet enn seg selv i senga) og 'dominerer' dem. Maktbalansen er skjev i utgangspunktet, så jeg forstår ikke hva du er så stolt av, Dette reagerer jeg også på, og jeg synes egentlig det virker som TS velger yngre damer rett og slett fordi han ikke ville vært i stand til å framstå med den samme autoriteten i et D/s-forhold med en mer jevnaldrende/likeverdig kvinne. Hvis man kun kan dominere noen som i utgangspunktet ikke er likeverdig, er man etter min mening ingen Dom, men en usikker fyr på jakt etter bekreftelse. Sier ikke dermed at det ikke finner yngre jenter som ikke kan være likeverdige, men det virker slett ikke som det er dem TS går etter. Tvert om. Det blir også temmelig cheesy å fremstille det som man har vist dem veien til lyset. Det er (minst) to måter å være Dom på, og her virker det som om TS tilhører den siden hvor han er så opptatt av å være Dom at sub'ens egenart kommer i bakgrunnen, og det hele blir en kavalkade av egoboosting. Ikke mye respekt for den. Hvis det nå faktisk skal være sånn at du finner likeverdige partnere, TS, uttrykker du deg som en kløne. Noe rett har du likevel, jeg måtte vært stein for å hoppe paradis med deg. Anonymous poster hash: fb0c9...9b5 3
Surriball Skrevet 8. desember 2014 #52 Skrevet 8. desember 2014 Ryddet for personangrep. Surriball, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #53 Skrevet 8. desember 2014 Maktbalansen er skjev i utgangspunktet, så jeg forstår ikke hva du er så stolt av, hehe det er hele poenget med BDSM. Den ene skal ha all makt i mens den andre utnyttes. Det er det sånne tenner på. Bare til opplysning. Anonymous poster hash: cf9e0...6a2
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 8. desember 2014 #54 Skrevet 8. desember 2014 (endret) hehe det er hele poenget med BDSM. Den ene skal ha all makt i mens den andre utnyttes. Det er det sånne tenner på. Bare til opplysning. Anonymous poster hash: cf9e0...6a2 Nei. Hun du snakker til har nok skjønt mer enn deg. Bare til opplysning. D/s handler ikke om å utnytte en partner som ikke er likeverdig, det handler i beste fall om at en likeverdig partner lar deg utnytte vedkommende. Maktskjevheten skal komme til syne stede under en session, den skal ikke fortsette å være der etterpå. Dessuten, i sunne D/s-forhold er det sub'en som har den reelle makten, det kan du sikkert lese deg opp på. Endret 8. desember 2014 av Eric of Hlathir 3
Gypsy22 Skrevet 8. desember 2014 #55 Skrevet 8. desember 2014 Har selv en kjæreste som er over 20+ eldre en meg! men slik du skriver TS ...det gir meg frysninger *grøss* Høres ut som du fantaserer om fifty shades eller noe 3
Cathrine88 Skrevet 8. desember 2014 #56 Skrevet 8. desember 2014 hehe det er hele poenget med BDSM. Den ene skal ha all makt i mens den andre utnyttes. Det er det sånne tenner på. Bare til opplysning. Anonymous poster hash: cf9e0...6a2 Du tenker nok på slavedrivere, ikke seksuelt dominante. Jeg kan i teorien velge meg ut en usikker og uerfaren 17-åring og få ham til å følge meg rundt som en hengiven valp, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er dominant eller en gudinne i senga. Det betyr bare at det er enkelt å manipulere mennesker som er svakere og mindre erfaren enn en selv. De fleste seksuelt submissive er heldigvis sterke mennesker som vet nøyaktig hva de vil ha, hvordan de får den dominante partneren deres til å gi det til dem, og hvordan de stopper ham eller henne dersom vedkommende går for langt. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #57 Skrevet 8. desember 2014 Hvis jeg var jente ville jeg antagelig vært redd for alt som har med kjønnssykdommer å gjøre. Mener å ha fått med meg at herpes i underlivet (eller kanskje lenger inn) er hovedårsaken til at kvinner får kreft i livmor (eller noe rundt der). HPV, ikke herpes. En mann kan ikke teste seg for HPV, så du har ingen garanti for at han ikke har det. Men det er ikke noe forskjell mellom eldre og yngre der, vil si det er større risiko med en yngre mann som har lettere for å få mange unge kvinner på en gang. Anonymous poster hash: 6f6ae...9f1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #58 Skrevet 8. desember 2014 Du tenker nok på slavedrivere, ikke seksuelt dominante. Jeg kan i teorien velge meg ut en usikker og uerfaren 17-åring og få ham til å følge meg rundt som en hengiven valp, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er dominant eller en gudinne i senga. Det betyr bare at det er enkelt å manipulere mennesker som er svakere og mindre erfaren enn en selv. De fleste seksuelt submissive er heldigvis sterke mennesker som vet nøyaktig hva de vil ha, hvordan de får den dominante partneren deres til å gi det til dem, og hvordan de stopper ham eller henne dersom vedkommende går for langt. Skulle tro man måtte ha doktorgrad for å ha sex. Hva med å bare nyte å gi/ta istedet, heehehehehe.Anonymous poster hash: 1ccec...3f2
Gjest Strandet Skrevet 8. desember 2014 #59 Skrevet 8. desember 2014 (endret) HPV, ikke herpes. En mann kan ikke teste seg for HPV, så du har ingen garanti for at han ikke har det. Men det er ikke noe forskjell mellom eldre og yngre der, vil si det er større risiko med en yngre mann som har lettere for å få mange unge kvinner på en gang. Anonymous poster hash: 6f6ae...9f1 Du mente vel at herpes skal kalles HPV, ikke sant? Har lurt på om det finnes noen måte for menn å sjekke etter HPV, men jeg tror ikke jeg fant noe overhodet. Er også usikker på om HPV er kun en type virus, eller bare en famile med egenartede virus som slår ut her og der på kroppen. Edit: Åh, jeg trodde herpes og HPV egentlig var samme type virus, men det er kanskje ikke det. <---- dum Endret 8. desember 2014 av Strandet
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 8. desember 2014 #60 Skrevet 8. desember 2014 Skulle tro man måtte ha doktorgrad for å ha sex. Hva med å bare nyte å gi/ta istedet, heehehehehe.Anonymous poster hash: 1ccec...3f2 Ja, eller hva om du holder deg totalt unna ting du ikke skjønner kan ha store negative konsekvenser? Hold deg unna BDSM. Ikke for din del, men for andres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå