AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #21 Skrevet 8. desember 2014 du lurer på hvorfor det er et tabu, og så skriver du et innlegg som dette? DU er jo grunnen til tabuet. du er for øvrig jævlig ekkel. hilsen en ung jente Anonymous poster hash: a0af2...8d5 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #22 Skrevet 8. desember 2014 Folk er selvrettferdige på den måten. Ser du en ung jente du oppfatter som pen med en mann du ikke oppfatter som kjekk, så er det noe galt. Han er en gammel gris, hun har daddy issues eller er en golddigger. Hvis du SELV ikke ville datet fyren, er det noe galt med henne. Mao. er det underforstått at andre er like utseendefokusert som en selv. Jeg synes det sier mer om personen som kritiserer enn den som blir kritisert. Anonymous poster hash: 3e734...a8e Det var god observasjon, refleksjon og filosofering synes jeg! Anonymous poster hash: cf9e0...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #23 Skrevet 8. desember 2014 Tabu? Finns vel knapt ei jente som ikke har prøvd en eldre mann når hun var ung, singel og utforskende. Finns vel knapt en mann som ikke drømmer om det. Og hva så? De færreste av disse forbindelsene ender med forhold, men noen gjør det også, alle kjenner da noen par der alderforskjellen er ganske stor, og flere offentlige/kjendisforhold er jo slike. Og hva er tabuet? Fint for deg at du har fått deg ei ungjente. Fint for henne at hun likte det. Og så da? Hvorfor skal jeg mene noe om dette? Hadde meg med "gamle" (= 17 år eldre) menn selv jeg, fra 19-til 25-års alderen, var ikke akkurat vanskelig å dem på kroken. Sexen var så som så, noe bra, noe dårlig, akkurat som med jevnaldrende. Oppvartningen var som regel bedre, og selvtillitten min fikk seg en boost. Tabu og hylekor, det er når det gjelder 14-17-åringer, og eldre menn som mener de har så mye å gi til akkurat denne gruppen. Anonymous poster hash: 49812...c98 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #24 Skrevet 8. desember 2014 Tabu? Finns vel knapt ei jente som ikke har prøvd en eldre mann når hun var ung, singel og utforskende. Finns vel knapt en mann som ikke drømmer om det. Og hva så? De færreste av disse forbindelsene ender med forhold, men noen gjør det også, alle kjenner da noen par der alderforskjellen er ganske stor, og flere offentlige/kjendisforhold er jo slike. Og hva er tabuet? Fint for deg at du har fått deg ei ungjente. Fint for henne at hun likte det. Og så da? Hvorfor skal jeg mene noe om dette? Anonymous poster hash: 49812...c98 Du trenger ikke mene noe om det, poenget til TS er bare at mange HAR en mening, til tross for hvor ofte det forekommer. Jeg leser mange steder kommentarer om at en ung jente kun kan se etter penger eller en farsfigur i en eldre mann, og det kommer ofte utsagn om at menn som er tiltrukket av yngre kvinner er gamle griser eller har en midtlivskrise. Så sent som igår leste jeg dette på KG, der en kvinne på 26 var samboer med en mann litt over 40, og andre kvinner sådde tvil om forholdet og hvorvidt det var basert på noe genuint - som om de kjente disse menneskene bedre enn de kjente seg selv. Kjempefint om du ikke har noen mening om det, poenget var vel bare at skrekkelig mange HAR en formening om slike ting. Anonymous poster hash: 3e734...a8e 2
TightRope Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #25 Skrevet 8. desember 2014 Her ser mann..... Den yngre damen har en velreflektert holdning - greier å redegjøre for pros & cons - mens en annen bare skriver "Du er jævlig ekkel" - Ikke tvil om hvem jeg ville ført en samtale med. Jeg digger det uansett..... og det er artig å se at noen mener jeg skal måtte komme med tips og råd for å sannsynliggjøre at "dette er rett og verifiserbart". Tull..... Jeg kan derimot si at de kvinner jeg har hatt ikke er utseende fokusert. Samtlige sier det har med personlighet å gjøre. Det at jeg er 110% confident i en fremmed situasjon for dem - har vert unisont grunnen til at de har gjort det. Også for dem har det vert en terskel å overstige. Sånn for å liste opp mine negative sider: Jeg er overvektig, jeg er tynn i håret, jeg er i ikke spesiellt god form, og jeg er åpenbart noen år eldre en hva som er forventet. Jeg er derimot ekstremt sikker på hva jeg kan og ikke (Ja - jeg vet at det og kan leses som fanden leser bibelen).
pressplay Skrevet 8. desember 2014 #26 Skrevet 8. desember 2014 Her ser mann..... Den yngre damen har en velreflektert holdning - greier å redegjøre for pros & cons - mens en annen bare skriver "Du er jævlig ekkel" - Ikke tvil om hvem jeg ville ført en samtale med. Jeg digger det uansett..... og det er artig å se at noen mener jeg skal måtte komme med tips og råd for å sannsynliggjøre at "dette er rett og verifiserbart". Tull..... Jeg kan derimot si at de kvinner jeg har hatt ikke er utseende fokusert. Samtlige sier det har med personlighet å gjøre. Det at jeg er 110% confident i en fremmed situasjon for dem - har vert unisont grunnen til at de har gjort det. Også for dem har det vert en terskel å overstige. Sånn for å liste opp mine negative sider: Jeg er overvektig, jeg er tynn i håret, jeg er i ikke spesiellt god form, og jeg er åpenbart noen år eldre en hva som er forventet. Jeg er derimot ekstremt sikker på hva jeg kan og ikke (Ja - jeg vet at det og kan leses som fanden leser bibelen). Du MÅ ikke komme med tips, men vi tar gjerne i mot siden du i dag er med på å dele din visdom ang. aldersforskjell.
TightRope Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #27 Skrevet 8. desember 2014 Du MÅ ikke komme med tips, men vi tar gjerne i mot siden du i dag er med på å dele din visdom ang. aldersforskjell. Jeg tror heller på at det er verdt å lese The Game eller andre som går på dette med å være "sjekkeartist" om en skal ta del i kunnskap som går på akkurat sjekkebiten. Jeg for min del har aldri operert på denne måten. Og jeg har i så måte aldri satt meg ned og laget / analysert om jeg har et slags system i måten jeg er på. Et par faktum (Please - igjen vær snill å forsøk å ignorere min rett på sak holdning) 1 - Jeg treffer et stort antall kvinner gjennom jobben min. Jeg får i så måte anledning til å vurdere et stor antall kvinner før jeg velger meg ut noen. 2. Jeg vurdere aldri å bruke alkohol eller annet - fordi jeg vil ikke at Deres eller mine sanser skal sløves. Da foretrekker jeg en edru person som sier klart nei. (Noe som forøvrig aldri har skjedd) 3. Jeg er veltalende og kan i utgangspunktet overtale en stein til å hoppe Paradis. Men jeg forsøker aldri å overtale noen til noe som helst. Tvert i mot kan jeg finne på å si noe som gjerne ikke taler til min fordel for å se reaksjonen på det. Eksempelvis: Jeg er Dominant og er tilknytt BDSM miljøet. Dette sperrer øynene opp på endel. 4. Jeg har aldri hastverk. Og damene vet om at jeg har andre damer. De kan også spørre meg om hva som helst - og jeg svarer rett frem, også de ganger et ærlig svar ikke "gagner" meg.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #28 Skrevet 8. desember 2014 Her kommer hylekoret og angriper person men ikke sak, hehe:P Morsomt hvordan damer bruser med fjøra når det er snakk om menn med yngre jente, hehe. Anbefaler damer å begynne å pule yngre menn. Tror dere også har godt av å få litt forandring, men dessverre må dere ha en mann som skal forsørge dere, noe ikke yngre gutter kan. Jeg for min del forsørger meg selv å går da etter yngre jenter. Livet er herlig. Anonymous poster hash: 1ccec...3f2 Av de som har svart før innlegget ditt er to menn og to kvinner. Ellers i tråden er det også likelig fordelt mellom menn og kvinner som svarer. Og reaksjonene til de aller fleste av begge kjønn er ganske lik - ingen applaus til ts. Anonymous poster hash: 245a5...b13 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #29 Skrevet 8. desember 2014 Ja da gamlefar, lov å drømme.Anonymous poster hash: 83e85...10a 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #30 Skrevet 8. desember 2014 Hva er tabuet? Det har vel siden tidenes morgen vært ganske vanlig med eldre menn og ung kvinne? Hva er det som er revolusjonerende? Anonymous poster hash: 1a853...d7d 3
Timza Skrevet 8. desember 2014 #31 Skrevet 8. desember 2014 Jeg er spent på hva TS kan fortelle oss om hvordan man kan bli en bedre elsker og hva han gjør for å sende disse damene til himmels eller om han bare er full av prat. Er det ikke åpenbart? Fokuser på hennes nytelse, og du kommer langt bare der.
TightRope Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #32 Skrevet 8. desember 2014 Er det ikke åpenbart? Fokuser på hennes nytelse, og du kommer langt bare der. He, he Timza - Du har blinket innertier
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2014 #33 Skrevet 8. desember 2014 Jeg tror heller på at det er verdt å lese The Game eller andre som går på dette med å være "sjekkeartist" om en skal ta del i kunnskap som går på akkurat sjekkebiten. Jeg for min del har aldri operert på denne måten. Og jeg har i så måte aldri satt meg ned og laget / analysert om jeg har et slags system i måten jeg er på. Et par faktum (Please - igjen vær snill å forsøk å ignorere min rett på sak holdning) 1 - Jeg treffer et stort antall kvinner gjennom jobben min. Jeg får i så måte anledning til å vurdere et stor antall kvinner før jeg velger meg ut noen. 2. Jeg vurdere aldri å bruke alkohol eller annet - fordi jeg vil ikke at Deres eller mine sanser skal sløves. Da foretrekker jeg en edru person som sier klart nei. (Noe som forøvrig aldri har skjedd) 3. Jeg er veltalende og kan i utgangspunktet overtale en stein til å hoppe Paradis. Men jeg forsøker aldri å overtale noen til noe som helst. Tvert i mot kan jeg finne på å si noe som gjerne ikke taler til min fordel for å se reaksjonen på det. Eksempelvis: Jeg er Dominant og er tilknytt BDSM miljøet. Dette sperrer øynene opp på endel. 4. Jeg har aldri hastverk. Og damene vet om at jeg har andre damer. De kan også spørre meg om hva som helst - og jeg svarer rett frem, også de ganger et ærlig svar ikke "gagner" meg. Joda, folk tror nå så mye rart om seg selv. Interessant at en såpass voksen kar ikke er i stand til å presisere nærmere hvilken del av det store samlebegrepet han mener seg å tilhøre. 2
Timza Skrevet 8. desember 2014 #34 Skrevet 8. desember 2014 Joda, folk tror nå så mye rart om seg selv. Interessant at en såpass voksen kar ikke er i stand til å presisere nærmere hvilken del av det store samlebegrepet han mener seg å tilhøre. Hvorfor gå rett i angrep fremfor å bare spørre? Avataren samt nicket hans burde jo også gi en liten pekepin på hva han foretrekker og tilhører.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #35 Skrevet 8. desember 2014 Jeg kan derimot si at de kvinner jeg har hatt ikke er utseende fokusert. Samtlige sier det har med personlighet å gjøre. Mens du går utelukkende for "veldig pene" damer? Ikke spesielt sjarmerende, og kanskje litt hyklersk også. At dette er et tabu er bare på KG, og gjelder også her hovedsaklig yngre jenter (under tjue). Jeg liker også eldre menn, og de gangene vi viser oss offentlig er det ingen som reagerer på det. Jeg har derimot vært i andre konstellasjoner, som faktisk får folk til å sperre øynene opp, og som er langt mer "tabu". Du er jo heller ikke en "eldre mann", menn i aldergruppa di er ofte nyskilte og klumsete, og når de går etter yngre jenter virker det som de er ute etter noen som er lette å imponere. For innsatsen din, slik du selv beskriver den er ikke mer enn de fleste gutter på 25+ greier å yte. Anonymous poster hash: f007e...d97 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #36 Skrevet 8. desember 2014 Interessant at en såpass voksen kar ikke er i stand til å presisere nærmere hvilken del av det store samlebegrepet han mener seg å tilhøre. Det sier vel mer om deg, dersom du sliter med å forstå hvor landet ligger, når han kaller seg dominant og plasserer det i BDSM-landskapet. Anonymous poster hash: f007e...d97
TightRope Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #37 Skrevet 8. desember 2014 Mens du går utelukkende for "veldig pene" damer? Ikke spesielt sjarmerende, og kanskje litt hyklersk også. At dette er et tabu er bare på KG, og gjelder også her hovedsaklig yngre jenter (under tjue). Jeg liker også eldre menn, og de gangene vi viser oss offentlig er det ingen som reagerer på det. Jeg har derimot vært i andre konstellasjoner, som faktisk får folk til å sperre øynene opp, og som er langt mer "tabu". Du er jo heller ikke en "eldre mann", menn i aldergruppa di er ofte nyskilte og klumsete, og når de går etter yngre jenter virker det som de er ute etter noen som er lette å imponere. For innsatsen din, slik du selv beskriver den er ikke mer enn de fleste gutter på 25+ greier å yte. Anonymous poster hash: f007e...d97 Jo - det er kanskje hyklersk - men dette er ikke en sport som jeg bedriver i hvert eneste ledige øyeblikk. Jeg er ganske sikker på at "innsatsen" kan matches av flere..... Ikke noe problem med det. Bare ser at det svært skjelden skjer. Vedr. BDSM Greia..... det er tatt ut av kontekst og har forsåvidt ikke relevans til tråden. Jeg bare skriver "ting jeg kan finne på å si"..... Jeg kan utmerket godt si "Jeg er homo..." uten at det har rot i virkeligheten. Hensikten var å se reaksjonen til "motparten". Og ser ikke at den Dominante biten har relevans til tråden om aldersforskjell. Det er ikke slik at en treffer en nittenåring og begynner å denge løs på vedkommende..... HALLO !!!
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2014 #38 Skrevet 8. desember 2014 Det sier vel mer om deg, dersom du sliter med å forstå hvor landet ligger, når han kaller seg dominant og plasserer det i BDSM-landskapet. Anonymous poster hash: f007e...d97 Det gjør nok ikke det ser du, men vennligst forklar 1
pressplay Skrevet 8. desember 2014 #39 Skrevet 8. desember 2014 Er det ikke åpenbart? Fokuser på hennes nytelse, og du kommer langt bare der. Det er jo en selvfølge, men det skal nok mere til enn bare det.
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2014 #40 Skrevet 8. desember 2014 Jo - det er kanskje hyklersk - men dette er ikke en sport som jeg bedriver i hvert eneste ledige øyeblikk. Jeg er ganske sikker på at "innsatsen" kan matches av flere..... Ikke noe problem med det. Bare ser at det svært skjelden skjer. Vedr. BDSM Greia..... det er tatt ut av kontekst og har forsåvidt ikke relevans til tråden. Jeg bare skriver "ting jeg kan finne på å si"..... Jeg kan utmerket godt si "Jeg er homo..." uten at det har rot i virkeligheten. Hensikten var å se reaksjonen til "motparten". Og ser ikke at den Dominante biten har relevans til tråden om aldersforskjell. Det er ikke slik at en treffer en nittenåring og begynner å denge løs på vedkommende..... HALLO !!! Løgnere har aldri vært spesielt tiltalende, og spesielt innen dom/sub leken. Det er game over, og det er også denne tråden for min del nå. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå