Gå til innhold

Unge kvinner og eldre menn....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje KG brukerene utsteder diplom og fin sløyfe :bolledeig:

Som om du ikke allerede har utnevnt deg selv til årets superknuller, med diplom, pokal, og en hyllest skrevet av deg og fremført av et jentekor.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da syns jeg du skal lage lignende innlegg som TS og fortelle hvor fantastisk det er med yngre menn i senga, vi har jo alle ansvar for å generalisere våre erfaringer!

Jepp! Det er jo også litt mer troverdig, når det kommer fra den overraskede parten.

Jeg tror egentlig ikke det har noe med at han er yngre, jeg tror det har noe med at han bruker sansene sine mye og er konsentrert. Tråden kunne like gjerne handlet om at jeg anbefalte sex med skikkelig gode gitarister, fordi de vet hvordan de skal spille på en kvinnes strenger. ;)

Anonymous poster hash: 9da34...8e3

• Liker 1
Skrevet

LOL - lesingen av motparten og timingen er sååå kul. Samme greia her, jeg nyter å se hva jeg kan få til. Men det er vist fælt at jeg har en preferanse.... mht. yngre damer.

Lurer på om mann skal tvinges til pensjonist-knulling for å kunne "dokumentere" noe. Kanskje KG brukerene utsteder diplom og fin sløyfe :bolledeig:

Folk driter i dine preferanser.

• Liker 1
Skrevet

Jepp! Det er jo også litt mer troverdig, når det kommer fra den overraskede parten.

Jeg tror egentlig ikke det har noe med at han er yngre, jeg tror det har noe med at han bruker sansene sine mye og er konsentrert. Tråden kunne like gjerne handlet om at jeg anbefalte sex med skikkelig gode gitarister, fordi de vet hvordan de skal spille på en kvinnes strenger. ;)

Jeg stiller meg bak denne anbefalingen, så da er det to poeng til skikkelig gode gitarister og et poeng til eldre menn (riktignok gitt av en eldre mann).

Jeg skriver eldre mann fordi det er det han selv kaller seg - ikke fordi jeg synes 40 år er gammelt.

• Liker 5
Skrevet

Ja, men det er jo fordi de ofte har større sexlyst og vet hva de vil, ikke fordi de blir så imponerte, selv om det virker sånn. ;)

Når jeg skriver imponere så er det ikke med ballkunst eller sjonglering. Jeg tenker da selvfølgelig på å forføre. Det er kvinner her inne som mener at yngre jenter lar seg lettere forføre, men det er ikke tilfelle.

Skrevet

Jeg har ikke sett innleggene dine hvor du forteller om 38-åringer med 20 år med seksuell erfaring, som var måpende av beundring og sjokk fordi du hjalp dem å "finne deres første ekstreme nytelse", Har jeg gått glipp av noe?

Hvorfor skulle jeg skrive om noe sånt her inne?

Skrevet

Hvorfor skulle jeg skrive om noe sånt her inne?

Av samme grunn som TS?

Jeg har forøvrig ikke påstått at yngre kvinner er lettere å forføre, men at yngre kvinner uten erfaring er lettere å imponere og manipulere.

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Surriball, mod.

Skrevet

Av samme grunn som TS?

Jeg har forøvrig ikke påstått at yngre kvinner er lettere å forføre, men at yngre kvinner uten erfaring er lettere å imponere og manipulere.

Stemmer.

Skrevet

Av samme grunn som TS?

:jepp:

Anonymous poster hash: 79179...82c

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Her kommer hylekoret og angriper person men ikke sak, hehe:P Morsomt hvordan damer bruser med fjøra når det er snakk om menn med yngre jente, hehe. ;) Anbefaler damer å begynne å pule yngre menn. Tror dere også har godt av å få litt forandring, men dessverre må dere ha en mann som skal forsørge dere, noe ikke yngre gutter kan. Jeg for min del forsørger meg selv å går da etter yngre jenter. Livet er herlig. :)

Anonymous poster hash: 1ccec...3f2

Hvilken verden lever du i? Har du ikke fått med deg at kvinner av i dag er selvforsørgende?

Edit: Det har de forresten vært i mange år.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken verden lever du i? Har du ikke fått med deg at kvinner av i dag er selvforsørgende?

Edit: Det har de forresten vært i mange år.

Lever i 2015 snart.;) Hadde det bare vært så bra stilt at alle kvinner forsørget seg selv, så skulle jeg ikke sagt noe. Men dette er langt fra sannheten. Er mange som lever på mennene sine enda desverre. Er noe som ligger i fra gammelt av. Har blitt litt bedre år, men er enda laang vei å gå da.:)

Skrevet

Av samme grunn som TS?

Jeg har vel ikke påstått at du har påstått noe slikt. Hva får deg til å tro at det var deg jeg siktet til?

forresten: (noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor folk trykker like på en kommentar)

Skrevet

Kom til Steinkjer og forfør den 39årige ræva mi.

Se hvor lett det var!

Skrevet

Jeg har vel ikke påstått at du har påstått noe slikt. Hva får deg til å tro at det var deg jeg siktet til?

forresten: (noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor folk trykker like på en kommentar)

Jeg finner ingen kommentarer i denne tråden om at yngre kvinner er lettere å forføre enn eldre, og derfor regnet jeg med at du siktet til de av oss som nevnte maktbalanse i forhold med BDSM.
  • Liker 2
Skrevet

Hehe jeg forstår deg godt. Kjærlighet har ingen alder og jeg støtter alle frivillige forhold uansett aldersforskjell. :)

Skrevet

jøsses, skikkelig flink gutt!! :laugh:

Skrevet

jeg vet ikke jeg altså... men jeg henger meg på lille pus og catherine her.. får liksom inntrykk av at du er en av de liksomdom'ene som det går tretten på dusinet av.

men whatever floats your boat, liksom.

bare pass på å ta vare på disse jentene emosjonelt også.

når du driver på som du gjør, tar du på deg et stort ansvar.

det bør du ta på alvor.

Skrevet

Lever i 2015 snart. ;) Hadde det bare vært så bra stilt at alle kvinner forsørget seg selv, så skulle jeg ikke sagt noe. Men dette er langt fra sannheten. Er mange som lever på mennene sine enda desverre. Er noe som ligger i fra gammelt av. Har blitt litt bedre år, men er enda laang vei å gå da. :)

Mang en mann som ikke er i stand til å forsørge seg selv heller, så generaliser da videre du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...