Maleficenta Skrevet 13. desember 2014 #181 Skrevet 13. desember 2014 Ville du sagt det hvis det var mor som hadde lagt planer for barnefri, og så må avlyse alt fordi far ikke vil ha samvær den uken likevel? Og det skjer gjentatte ganger? Vi har to livssituasjoner parallelt, når barnet er hjemme hos oss, og når barnet er hos moren. Barnet er ikke en jobb, men det er jo greit om vi er i landet når barnet kommer, uten at det betyr at vi aldri skal unne oss å dra lenger enn til postkassen fordi mor plutselig vil forandre på avtalte tider. Jeg sikter til mora og.
Biloba Skrevet 13. desember 2014 #182 Skrevet 13. desember 2014 Jeg sikter til mora og. Hun legger også planer ut fra om hun har barnefri eller ikke. Og ringer og spør om det er greit å bytte tider om hun hun skal noe annet. Det er ikke kvalmt, det er samarbeid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #183 Skrevet 13. desember 2014 han høres ekstremt svak ut og ikke veldig interessert i sønnen sin dessverre.. Anonymous poster hash: 69fa9...f8b Far er veldig konfliktsky ja. Og har en tendens til å falle for dominante damer med kontrollbehov. MEN, jeg forstår ikke helt at hun ikke ser urimelighetene i kravene sine selv... Anonymous poster hash: 5d07a...2b3
Maleficenta Skrevet 13. desember 2014 #184 Skrevet 13. desember 2014 Hun legger også planer ut fra om hun har barnefri eller ikke. Og ringer og spør om det er greit å bytte tider om hun hun skal noe annet. Det er ikke kvalmt, det er samarbeid. Er ikke samarbeid om hun venter i siste liten. Og hvorfor prioriterer hun å ha fri fra ungene hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #185 Skrevet 14. desember 2014 Far er veldig konfliktsky ja. Og har en tendens til å falle for dominante damer med kontrollbehov. MEN, jeg forstår ikke helt at hun ikke ser urimelighetene i kravene sine selv... Anonymous poster hash: 5d07a...2b3 ja, syns det er ganske sykt å bli sammen med en mann med barn for så å kreve at han 'dumper' barna! Anonymous poster hash: 69fa9...f8b
Biloba Skrevet 14. desember 2014 #186 Skrevet 14. desember 2014 Er ikke samarbeid om hun venter i siste liten. Og hvorfor prioriterer hun å ha fri fra ungene hele tiden? Mor og far her prioriterer stort sett barna hele tiden. Men en stor del av tiden har de ikke tilgang til barnet, fordi tiden er avsatt for den andre siden av barnets familie. Selvfølgelig skal de kunne legge planer da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #187 Skrevet 14. desember 2014 Jeg hater min "bonus"-mor (mer som mareritt-mor) og hva hun har gjort mor min far. Hun har tatt over helt og nektet han å ha spes. kontakt med oss barna som var inne i bildet før hun var det. Nå har de fått unge sammen og det forventes at jeg er glad i min halvsøster og glad på hennes vegne, selv om hun får alt vi andre aldri fikk. En far som var til stede og interessert i oppveksten, som støtter økonomisk og ikke minst med kjærlighet og oppmerksomhet. Jeg hater kjerringer som absolutt må finne seg en gift mann med barn, og bestemme seg for at barna han har fra før ikke er like mye verdt som hennes egne. Egoistiske drittkjerringer. Anonymous poster hash: 58e0d...5aa Fatter ikke hvorfor far alltid slipper unna all bitterheten. Hans barn, hans ansvar. Anonymous poster hash: 3a498...91b 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #188 Skrevet 14. desember 2014 Fatter ikke hvorfor far alltid slipper unna all bitterheten. Hans barn, hans ansvar.Anonymous poster hash: 3a498...91b Fedre som har karet til seg 50/50 bør bevise at de er gode fedre - hvis ikke bør de miste sine rettigheter.Anonymous poster hash: 66879...da2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå