Summers Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #121 Skrevet 1. januar 2015 Pen nok for hvem? Man er jo aldri pen nok for alle, men det er vel heller ikke poenget? Ja, det er trist og skjønner at du kan få dårlig selvtillit av å bli avvist gang på gang, men det virker jo ikke som disse jentene er noe bra heller slik de oppfører seg. Sier ikke at dette var tilfellet her, men jenter kan avvise gutter for andre grunner enn at de ikke er pene nok. Jeg er sjenert og har avvist fordi jeg blir nervøs. Jeg angrer nesten alltid, så ikke alltid dra den konklusjonen om at du ikke er bra eller pen nok. Klarer ikke helt å se hvorfor du skal slite sånn. Tror du sikter deg etter feil type jenter. Er helt sikker på at det sitter noen jenter rundt i rommet som skulle ønske du tok kontakt med de. Ikke gi opp! Var ikke noe galt med jentene, synes det er helt fair at de ikke vil være med meg. De som avviste meg var jo ute etter menn så dumt å kaste bort tiden på meg om de ikke er interessert. Prøvde meg på både jentene som prøvde seg på nesten alle, men ikke fikk noen og jentene som virket ensomme samtidig som de ikke gadd å gå fra festen.
Jus sanguinis Skrevet 1. januar 2015 #122 Skrevet 1. januar 2015 Og jeg er virkelig helt blank på hva som er galt med meg.At du er en ekstrem-liberalist ringer altså ingen bjeller? 1
Summers Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #123 Skrevet 1. januar 2015 Nå har jeg ikke lest så mange innlegg av deg, men jeg kan si dette på generelt grunnlag: Holdningene dine skinner gjennom. Pausen du tar før du sier noe, hvordan du smiler, hva du sier, hvordan du sier det/ tonefall, kroppspråk. Alle disse elementene er med på å fortelle folk hvem du er og hva du tror på. Selv om du ikke sier rett ut hva du mener, så kan man allikevel plukke opp en del ting. I ditt tilfelle er det mulig damene plukker opp for mange ting som de ikke liker. Kanskje ikke alltid bevisst, men de vil sitte igjen med en dårlig "magefølelse". Dersom jeg skal dømme fra de siste innleggene her, så høres det ut som om du går noe bøyd med kroppen din. Munnen din går bittelitt nedover. Du kan være stiv i kroppen når du går fordi du er stresset. (Er ikke sikkert du merker hvor mye dette stresser deg i hverdagen). Øynene dine vil bære preg av de negative tankene. Det beste du kan gjøre er egentlig å begynne å behandle deg selv bra. Ta deg tid til å roe ned hver dag. Meditasjon, koble av med ei bok. Skru av skjermer og lyder. Eller veldig rolig musikk. Så kan du begynne å prøve å akseptere deg selv og hvordan situasjonen er nå. Det kan være en ganske deprimerende og trist prosess, men når du klarer å legge bort fokuset på alt som går galt eller alt du ikke kan- så kan du endelig begynne å fokusere på hva du kan gjøre. Observer tankejaget ditt rundt dette med forhold. Legg merke til hvordan de former tanker og følelser. Det er hardt arbeid, men i lengden vil du bli en mer avslappet og emosjonelt sterkere person. Anonymous poster hash: eb890...fe9 Takk for tipsene.
Summers Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #124 Skrevet 1. januar 2015 At du er en ekstrem-liberalist ringer altså ingen bjeller? 1) diskuterte ikke politikk på festen 2) Mennene og jentene som holder på med kompisene mine liker å være med meg.
Jus sanguinis Skrevet 1. januar 2015 #125 Skrevet 1. januar 2015 1) Det er likevel en del av din personlighet.2) Men ikke på den måten?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #126 Skrevet 1. januar 2015 "stakkars gutt...."Anonymous poster hash: 10595...03d
Gjest Mythic Skrevet 1. januar 2015 #127 Skrevet 1. januar 2015 Var ikke noe galt med jentene, synes det er helt fair at de ikke vil være med meg. De som avviste meg var jo ute etter menn så dumt å kaste bort tiden på meg om de ikke er interessert. Prøvde meg på både jentene som prøvde seg på nesten alle, men ikke fikk noen og jentene som virket ensomme samtidig som de ikke gadd å gå fra festen. Når du er på fest/byen, prøver du deg på mange jenter i løpet av en kveld? Det er lite jeg finner så avtennende som en mann som har prøvd seg på sju jenter før han prøver seg på meg. Da føler man seg ikke akkurat veldig attraktiv og interessant.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #128 Skrevet 1. januar 2015 Synes det er rart at utseendet skal være avgjørende for om de gidder å snakke med deg. Jeg er ganske normalt utseende, og damene på byen som jakter på en ONS drar jo heller med seg en skikkelig kjekkas enn meg. På fest derimot, har jeg aldri hatt problemer med å holde igang en samtale med noen. Men så pleier jeg ikke å dra igang med sjekkereplikker og liknende heller, men snakker gjerne om deres jobb eller studier. Nå bør man jo helst unngå å snakke jobb, sier mange, men hvis de liker jobben sin er det ofte et greit samtaleemne synes jeg. Så blir det naturlig å snakke om meg og min jobb også, uten at det bare blir "meg, meg, meg". Jeg synes det er ekstra rart at du opplever dette når du sier at dine kompiser og deres venninner liker å snakke med deg. Hva gjør du annerledes i disse situasjonene? Anonymous poster hash: c2f78...5e6
Okapi Skrevet 1. januar 2015 #129 Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hvor er disse festene med så mange single mennesker? Møter bare par hos venner. Endret 1. januar 2015 av Okapi 1
guttemann Skrevet 1. januar 2015 #130 Skrevet 1. januar 2015 Hvor er disse festene med så mange single mennesker? Møter bare par hos venner. Jeg har én venninne med single venninner og bekjente, som dessverre sjelden har fest. Skulle gjerne hatt flere arenaer å treffe nye folk på selv. Det er jo mange single på min aldre, men jeg ser dem så sjelden.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #131 Skrevet 1. januar 2015 Når du er så uheldig, så synes jeg du kan spørre dine kameraters damer om hva du eventuelt gjør galt, eller om du har noen uheldige trekk som du kan forbedre. Iøynefallende trekk, som kroppsholdning, ansiktmimikk, toneleie, klesstil osv. har en del å si. Hvis du ser på f.eks. rollefiguren Torgeir i TV-serien Lilyhammer, så fremstår han for meg som en fyr som absolutt ikke ville hatt draget på damer pga. fremtoningen. Mens i det virkelig liv har denne skuespilleren drag på damer (i hvert fall noen av dem). Han er jo naturligvis en helt annen person i virkeligheten. Så det er ikke utseendet som spiller en rolle der. Anonymous poster hash: 15897...c20
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #132 Skrevet 1. januar 2015 Bedre å være 4 jenter på en mann enn å snakke med meg.... Hva er det han gjør som er så annerledes da? Er han mye høyere? Hvor høy er du? Smiler du mye selv uten at det blir krampaktig? Går du og kverner på at du er avvist i hodet ditt, så blir du garantert avvist. Damene kom for min del, da jeg sluttet og jakte, og fokuserte på å ha det gøy med kompiser isteden. Bare ikke kom inn på tanken, og ikke tenk hvordan de andre greier seg i forhold til deg. Selv om det er fristende å tenke over det så vil det skinne gjennom uten at du tenker over det. Har du prøvd alt dette? Anonymous poster hash: 2dd42...bf5
Gjest Tassen10 Skrevet 1. januar 2015 #133 Skrevet 1. januar 2015 Ok summers.... Ikke for å være stygg eller slem mot deg. Men du må ta deg sammen! Jeg er ikke så ofte her på kg, men jeg har lagt merke til sutringa di her i hele høst. Det er mulig du har ett pokerfjes og klarer å skjule bitterheten din når du er ute blant folk, men antagelig ikke. Det du gjør nå fungerer overhodet ikke. Du virker å være deprimert, og blottet for testosteron. Nå er det nytt år, og gi deg sjøl tida frem til påske med å bli en bedre utgave av deg selv. Tren styrke. En sterk mann er bedre enn en svak mann. Enhver kroppslig forandring gir en psykisk forandring og omvendt. Ta D-vitamin tilskudd. Tenk kun på deg selv de neste månedene. Det du driver med nå kommer ikke til å fungere, så sant du ikke har dritflaks og finner ei som syns synd på deg.
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 1. januar 2015 #134 Skrevet 1. januar 2015 Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. - Albert Einstein 2
Summers Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #135 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg fortsetter sutringen. Brenner faktisk litt i brystet når jeg tenker på hvor dårlig jeg gjør det. To kompiser blir sjekket opp av to utrolig digge og hyggelige jenter, begge hadde avvist meg tidligere på kvelden. Hun ene hadde vært alene nesten hele kvelden, kom bort til henne bare for å være snill(kjente henne ikke, men hun hadde vært på samme vors som meg). Prøver å hilse, men blir oversett, ene kompisen kommer bort til oss og hun hopper selvsagt rett på han. Ok summers.... Ikke for å være stygg eller slem mot deg. Men du må ta deg sammen! Jeg er ikke så ofte her på kg, men jeg har lagt merke til sutringa di her i hele høst. Det er mulig du har ett pokerfjes og klarer å skjule bitterheten din når du er ute blant folk, men antagelig ikke. Det du gjør nå fungerer overhodet ikke. Du virker å være deprimert, og blottet for testosteron. Nå er det nytt år, og gi deg sjøl tida frem til påske med å bli en bedre utgave av deg selv. Tren styrke. En sterk mann er bedre enn en svak mann. Enhver kroppslig forandring gir en psykisk forandring og omvendt. Ta D-vitamin tilskudd. Tenk kun på deg selv de neste månedene. Det du driver med nå kommer ikke til å fungere, så sant du ikke har dritflaks og finner ei som syns synd på deg. Er ikke deprimert, føler meg faktisk utrolig heldig. Hadde jeg vært en veldig bitter person så hadde jeg neppe blitt behandlet så bra som jeg blir. Endret 6. januar 2015 av Summers
Jus sanguinis Skrevet 6. januar 2015 #136 Skrevet 6. januar 2015 Jeg fortsetter sutringen. Brenner faktisk litt i brystet når jeg tenker på hvor dårlig jeg gjør det.Er ikke deprimert, føler meg faktisk utrolig heldig. Hadde jeg vært en veldig bitter person så hadde jeg neppe blitt behandlet så bra som jeg blir.Og likevel er du en liberalist som tror på det personlige ansvar, akkurat som at du fortjener det som deg ville kommet uten velferdsstaten?
Summers Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #137 Skrevet 6. januar 2015 Og likevel er du en liberalist som tror på det personlige ansvar, akkurat som at du fortjener det som deg ville kommet uten velferdsstaten? Ikke likevel, men fordi jeg ser hvor utrolig genereøse folk er så tror jeg at folk hadde fått bedre beskyttelse mot uheldige utfall i livet om vi baserte oss på privat i stedet for offentlig velferd.
Jus sanguinis Skrevet 6. januar 2015 #138 Skrevet 6. januar 2015 Ikke likevel, men fordi jeg ser hvor utrolig genereøse folk er så tror jeg at folk hadde fått bedre beskyttelse mot uheldige utfall i livet om vi baserte oss på privat i stedet for offentlig velferd.Hvordan kan du tro det? Sett opp mot resultatene av privat veldedighet er den offentlige velferdsstaten totalt overlegen. Det finnes ingenting i verden i dag som overgår nordisk velferdsstat hva veldedighet angår. Hvis det virkelig fantes et privat alternativ som var bedre, tror du ikke det ville manifestert seg nå, for eksempel i USA?
Summers Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #139 Skrevet 6. januar 2015 Hvordan kan du tro det? Sett opp mot resultatene av privat veldedighet er den offentlige velferdsstaten totalt overlegen. Det finnes ingenting i verden i dag som overgår nordisk velferdsstat hva veldedighet angår. Hvis det virkelig fantes et privat alternativ som var bedre, tror du ikke det ville manifestert seg nå, for eksempel i USA? Nå ønsker jeg ikke at dette skal bli en politikktråd om du starter en egen tråd så kan vi godt diskutere det der.
Summers Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #140 Skrevet 6. januar 2015 Når du er på fest/byen, prøver du deg på mange jenter i løpet av en kveld? Det er lite jeg finner så avtennende som en mann som har prøvd seg på sju jenter før han prøver seg på meg. Da føler man seg ikke akkurat veldig attraktiv og interessant. Altså jeg blir avvist lenge før det blir noe flørting, jeg blir avvist på hils.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå