J_9 Skrevet 30. november 2014 #41 Skrevet 30. november 2014 Av egen erfaring så kom kjærligheten da jeg sluttet å søke etter den.. Hadde samme problem som deg i flere år, til jeg ga opp, så kom drømmeprinsen min! Et annet tips er å kanskje begynne å søke andre plasser enn før, trenger ikke å være utenlands, men forskjellige vennegjenger/steder/uteplasser der du bor?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #42 Skrevet 30. november 2014 Eller hvis du åpenlyst sikler på de yngste jentene så legger damer merke til det, uansett om du tror det eller ei. Anonymous poster hash: 125cb...882 1
gjest 321 Skrevet 1. desember 2014 #43 Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Etter min erfaring kan det virke som om hver gang jeg slutter og bry meg, oppfører meg likegyldig i forhold til det motsatte kjønn, og egentlig bare koser meg i mitt eget liv - da kommer de plutselig løpende, og er superinteressert hele gjengen. Men med en gang jeg begynner å bry meg og vil ha et forhold, da går det dårligere. haha. Såeh, kanskje du bare skal tenke som overskriften din: "Fuck it.." Bare slutte å bry deg, slutte å lete, og være likegyldig og heller fokusere på ditt eget liv og prøve å være glad på egenhånd?
Summers Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #44 Skrevet 1. desember 2014 Etter min erfaring kan det virke som om hver gang jeg slutter og bry meg, oppfører meg likegyldig i forhold til det motsatte kjønn, og egentlig bare koser meg i mitt eget liv - da kommer de plutselig løpende, og er superinteressert hele gjengen. Men med en gang jeg begynner å bry meg og vil ha et forhold, da går det dårligere. haha. Såeh, kanskje du bare skal tenke som overskriften din: "Fuck it.." Bare slutte å bry deg, slutte å lete, og være likegyldig og heller fokusere på ditt eget liv og prøve å være glad på egenhånd? Men det er ikke sånn for meg at jenter kommer løpende og er superinteressert. Det skjer ikke i det hele tatt. Nei, dette er ikke gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #45 Skrevet 1. desember 2014 Veldig enkelt kan områdene attraktiviteten blir bedømt etter deles inn i 3 grupper. 1. Utseende 2. Sosiale ferdigheter 3. Livsstil/Levemåte. Alle tre områdene kan jobbes med. Anonymous poster hash: 8e950...acd 1
gjest 321 Skrevet 1. desember 2014 #46 Skrevet 1. desember 2014 Men det er ikke sånn for meg at jenter kommer løpende og er superinteressert. Det skjer ikke i det hele tatt. Nei, dette er ikke gøy. Har du prøvd å opptre likegyldig da? Og kun fokusere på å ha det bra i ditt eget liv, med deg selv. Men hva er egentlig problemet? At det aldri er noen jenter som blir interessert i deg? At du aldri kommer deg på date? At du ikke blir sjekket opp? Eller at du kommer deg på date, men at det stopper der? Hvor er det ting går galt? hah.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #47 Skrevet 1. desember 2014 Men det er ikke sånn for meg at jenter kommer løpende og er superinteressert. Det skjer ikke i det hele tatt. Nei, dette er ikke gøy. Høres litt ut som om du ikke jobber for det. Hvorfor i all verden tror du at jenter skal komme løpende? Du må endre litt på holdningene dine, høres det ut som. Tror du at kvinner skylder deg interesse? Hvor er det ting går galt? hah. Dette lurer jeg også på! Anonymous poster hash: 341a7...cfd 2
Summers Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #48 Skrevet 4. desember 2014 Kult når alle på jobben får det til og snakker om kjærestene/datene i lunchpausen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #49 Skrevet 5. desember 2014 Kult når alle på jobben får det til og snakker om kjærestene/datene i lunchpausen. Hva om du prøver kjærligheten i et annen land? Jeg skal reise etter jul på jakt etter lykken Anonymous poster hash: bbe32...654
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #50 Skrevet 5. desember 2014 Kult når alle på jobben får det til og snakker om kjærestene/datene i lunchpausen. Er vel god sjangse for at disse overdriver litt. Men seriøst, har du prøvd å henge med folk på din egen alder? Dvs, sånn +- 5-6 år? Om du er 40 så må du enten 1) Ha mye penger/tjene godt 2) Være en meget kjekk kar utseendemessig eller 3) Være rågod på ett eller annet for å få deg dame under 30. Men, det er jo bare mitt inntrykk av ting. Jeg kan jo ta feil. Anonymous poster hash: 0337b...d71
Guybrush Skrevet 5. desember 2014 #51 Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Hvorfor skal noen slite sånn med å bli flinke i fotball mens andre ikke trenger å løfte en finger? Newflash - vi er alle forskjellige. Tenk så kjip verden hadde vært om alle hadde samme personlighet, samme interesser, samme intelligens, samme utseende osv. 2
Summers Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #52 Skrevet 5. desember 2014 Forstår ikke hvorfor folk er så opphengt i den ene tråden hvor jeg spurte om hvordan en gammel gris kunne ligge med unge pene jenter. Det var bare noe jeg lurte på. Hadde jeg vært nesten 50 og kun gått etter jenter på 20 så hadde jeg jo forstått hvorfor jeg ikke får ting til. Så blåst er jeg faktisk ikke. 1
Sofia123 Skrevet 5. desember 2014 #53 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Forstår ikke hvorfor folk er så opphengt i den ene tråden hvor jeg spurte om hvordan en gammel gris kunne ligge med unge pene jenter. Det var bare noe jeg lurte på. Hadde jeg vært nesten 50 og kun gått etter jenter på 20 så hadde jeg jo forstått hvorfor jeg ikke får ting til. Så blåst er jeg faktisk ikke. Hvem er du ute etter da? Det er jo mange her som spør deg om spørsmål og prøver å hjelpe deg uten at du svarer de. Da må de jo anta at det du har skrevet før fortsatt gjelder. Du trenger ikke være nesten 50 år for å være en gris. Hvilken kvinne er det du jakter på? Er det ei på 20 år mens du er 40 år er det jo ikke rart det er vanskelig. Fortell om hvor høyt du sikter, så er det lettere å svare deg. Endret 5. desember 2014 av Sofia123 1
Gjest Strandet Skrevet 5. desember 2014 #54 Skrevet 5. desember 2014 Vet med meg selv at jeg kunne nok godt ha hatt et ideelt forhold til ei som var mellom 50 og ned til seksuell lavalder. :D Dessverre for meg, så er jeg sentimental og ikke helt desperat, og jeg fisker ikke etter noen å bli glad i. Hvis TS er som meg med tanke på å være sentimental og reservert, da vet jeg ikke hva som vil hjelpe annet enn å forsøke benytte sjangsen til å prøve sjarmere dem man omsider blir tiltrukket av. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #55 Skrevet 5. desember 2014 Nei, det er ikke gøy i det hele tatt. Og jeg er virkelig helt blank på hva som er galt med meg. Altså forstår jeg ikke er førstevalget til alle, men ikke hvorfor det står så dårlig stilt som det gjør. Kan du kunsten å flørte da? Hvis du ikke kan flørte og sjarmere litt..så vil det stå stille,enten du er den hunken eller en vanlig ordinær mann utseendemessig.Selv hunker må jobbe for å snike seg innpå byttet ...he he Selv pene damer-må flørte-med den hun liker-for å vekke interesse. FLØRT FLØRT FLØRT! Det er tingen : ) Anonymous poster hash: 267cc...6ad
Summers Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #56 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Finnes det noen diagnoser for folk som ikke klarer å få jenter interessert? Endret 25. desember 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #57 Skrevet 25. desember 2014 Finnes det noen diagnoser for folk som ikke klarer å få jenter interessert? Du lider nok av mangel på sosial intelligens. Anonymous poster hash: 9ad2f...f23 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 25. desember 2014 #58 Skrevet 25. desember 2014 Finnes det noen diagnoser for folk som ikke klarer å få jenter interessert? Denne setningen avslører veldig mye. En jente vil aldri bli interessert i deg om du prøver å få henne interessert. Jenter, i hvert fall attraktive jenter med valgmuligheter, ønsker å møte en attraktiv mann som ikke er redd henne, ikke tar henne helt på alvor og ikke blir overbevist med en gang. Er man desperat, vil ingen av disse tingene være mulig. Å være desperat er fundamentalt uattraktivt. I tillegg gjør desperasjon at du gjerne tar henne alvorlig (i frykt for å si noe feil) og at du er overbevist alt før du kjenner henne. Så, hva tenker du om dette? 1
Silfen Skrevet 25. desember 2014 #59 Skrevet 25. desember 2014 Legg ut bilde, summers, så skal vi vurdere deg. Vi vet jo allerede at personligheten er på tur. Men kanksje du kan spille på looks. 6
Summers Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #60 Skrevet 25. desember 2014 Du lider nok av mangel på sosial intelligens.Anonymous poster hash: 9ad2f...f23 Ja, men jeg er ikke sikker på om det er det som er grunnen. Synes det er folk som er verre enn meg som får det til. Denne setningen avslører veldig mye. En jente vil aldri bli interessert i deg om du prøver å få henne interessert. Jenter, i hvert fall attraktive jenter med valgmuligheter, ønsker å møte en attraktiv mann som ikke er redd henne, ikke tar henne helt på alvor og ikke blir overbevist med en gang. Er man desperat, vil ingen av disse tingene være mulig. Å være desperat er fundamentalt uattraktivt. I tillegg gjør desperasjon at du gjerne tar henne alvorlig (i frykt for å si noe feil) og at du er overbevist alt før du kjenner henne. Så, hva tenker du om dette? Har ikke draget på de jeg ikke prøver å få heller. Legg ut bilde, summers, så skal vi vurdere deg. Vi vet jo allerede at personligheten er på tur. Men kanksje du kan spille på looks. Tør jeg ikke, men ser helt vanlig ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå