AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 Vel, hvis målet ditt er å skaffe damer så faller du litt ut. Se foreksempel på de største playerne i verden, både i filmer og reality. Hvis vi tar James Bond foreksempel, så ser vi klart hvorfor han ikke har noe problem med å skaffe seg jenter. Og et av hintene her er at han faktisk ikke prøver å skaffe seg jenter. Han er bestemt og gjør ting på sin måte. Istedenfor at han deltar i deres liv, så er det de som må følge han. Du må slutte å fokusere på å skaffe deg jenter, det må ikke være målet ditt. Kun en liten godbit på veien liksom. Jeg har vært i samme posisjon som deg, men på et punkt sa jeg "fuck it" og flyttet til London. Der startet jeg en karierre, fikk nye venner og hobbyer. Jeg fokuserer ikke på damer noe lengre. Nå må de fokusere på meg istedet. Start et nytt liv, er mitt råd til deg. Et fritt liv hvor du følger kun dine egne drømmer.Anonymous poster hash: 7c4fb...514
Teddybjørn Skrevet 29. november 2014 #22 Skrevet 29. november 2014 Vel, hvis målet ditt er å skaffe damer så faller du litt ut. Se foreksempel på de største playerne i verden, både i filmer og reality. Hvis vi tar James Bond foreksempel, så ser vi klart hvorfor han ikke har noe problem med å skaffe seg jenter. Og et av hintene her er at han faktisk ikke prøver å skaffe seg jenter. Han er bestemt og gjør ting på sin måte. Istedenfor at han deltar i deres liv, så er det de som må følge han. Du må slutte å fokusere på å skaffe deg jenter, det må ikke være målet ditt. Kun en liten godbit på veien liksom. Jeg har vært i samme posisjon som deg, men på et punkt sa jeg "fuck it" og flyttet til London. Der startet jeg en karierre, fikk nye venner og hobbyer. Jeg fokuserer ikke på damer noe lengre. Nå må de fokusere på meg istedet. Start et nytt liv, er mitt råd til deg. Et fritt liv hvor du følger kun dine egne drømmer.Anonymous poster hash: 7c4fb...514 Det er litt juks da, britiske damer er mye mer utadvendte og sosiale. Det er smittbart og man trenger ikke å 'jobbe' for å ha det gøy sammen med de. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 Det er litt juks da, britiske damer er mye mer utadvendte og sosiale. Det er smittbart og man trenger ikke å 'jobbe' for å ha det gøy sammen med de. Swedish vs British night club: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=24850 Flytt til Sverige istedet. Anonymous poster hash: 25a35...e5b 1
Heart Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 For mange består datinggamet av en samling tåpelige og ofte særs ulogiske ritualer, Jeg tror kanskje disse "dating-reglene" og måten alt skal gjøres på, er utformet av folk som har en bestemt personlighetstype. Kanskje hovedsaklig ekstroverte, utforskende personer som trives med å eksponere seg selv og liker spenningen ved å spille en rolle? De som ikke faller spesielt for noe av dette, vil sannsynligvis si seg enig i at det hele virker tåpelig og ulogisk, og kanskje til og med tilgjort og uærlig. Problemet er at disse uoffisielle reglene for hvordan vi skal bli kjent med hverandre er blitt spredt utover hele det vestlige samfunnet gjennom filmer og bøker (og diskusjonsfora), og til slutt tror vi alle at det må være slik, enten vi nå liker det eller ikke. Til og med de som ikke klarer å følge reglene selv, forventer kanskje at den andre parten skal gjøre det. Og hele systemet virker så gjennomsyret av skuespill og dobbeltkommunikasjon at det er nesten umulig å vite hva den andre egentlig mener; bare se på alle trådene her inne der noen spør om hvordan sånn-og-sånn oppførsel eller et bestemt utsagn bør "tolkes". (For min egen del kunne jeg f.eks. aldri tenke meg å late som om jeg var uinteressert hvis jeg var interessert, bare for å spille kostbar eller ikke virke "desperat", eller behandle noen litt dårlig for å "ta kontrollen" i en relasjon. Jeg holder helder ikke telling med hvem sin "tur" det måtte være å ta kontakt, eller hvor mange dager det har gått siden hvem ringte hvem. Jeg er bare ikke slik. Hvis man virkelig må forholde seg til alt dette for å få kontakt med noen, så må jeg nok melde pass.) 2
Leonaen Skrevet 29. november 2014 #25 Skrevet 29. november 2014 Men snu litt på det. Hvis du treffer en søt jente, hvorfor vil du ikke gå videre med hun? Hva er det hun ikke har som trengs for at du blir super intr? Hvorfor er det slik at noen går videre, mens andre ikke. Kanskje du er dårlig på å vise hvem du er? Kanskje du ikke viser hele deg? Snu litt på ting, og spør deg selv om hva som skal til.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Nei, det er ikke gøy i det hele tatt. Og jeg er virkelig helt blank på hva som er galt med meg. Altså forstår jeg ikke er førstevalget til alle, men ikke hvorfor det står så dårlig stilt som det gjør. Hvis du er så umoden og kvinnehatende IRL som du framstår her, skjønner jeg godt at du ikke har draget. Sorry, men sånn er det bare. Anonymous poster hash: e4560...670 8
Summers Skrevet 29. november 2014 Forfatter #27 Skrevet 29. november 2014 Tja. Er du irl som du er her inne? I så fall ligger jo svaret der. Dersom den du er her inne ikke er en som skinner gjennom irl, så vet ikke jeg. Jeg er ikke i virkeligheten som på KG,har noen filtre. 1
Silfen Skrevet 29. november 2014 #28 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke i virkeligheten som på KG,har noen filtre. Hehe, godt å høre.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #29 Skrevet 29. november 2014 Jeg er ikke i virkeligheten som på KG,har noen filtre. Filter er greit å ha, men ens virkelige jeg kommer jo fram etter hvert, uansett. Og du har tidligere sagt at du er kompis med og går ut med folk i 20-åra, og du er rundt 40 selv. Det er jo litt spesielt. Da tenker jeg at jenter tidlig i 20-åra synes du er for gammel, og damene i 30-40 åra synes du er uaktuell fordi du er umoden. Bare min teori. Anonymous poster hash: e4560...670 10
majagirl Skrevet 30. november 2014 #30 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor ikke bare hente en fra Russland eller Ukraina?
sjonkelrolf Skrevet 30. november 2014 #31 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor ikke bare hente en fra Russland eller Ukraina? Nei takk, det kunne jeg aldri gjort. Og jeg spyr nesten av de gamle grisene som setter seg på fly til Thailand eller Filippinene. Da forblir jeg heller singel ut livet. Har da verdighet og stolthet.
Summers Skrevet 30. november 2014 Forfatter #32 Skrevet 30. november 2014 Hvorfor ikke bare hente en fra Russland eller Ukraina? Uten at jeg skal utelukke noe så er det jo en del negative ting: Kulturforskjell, det er ikke veldig praktisk å dra til russland hver gang man skal date(hvor mange må man date og hvor mange dater til man finner kjærligheten)?, man blir uglesett og det handler ikke bare om å få en kjæreste, men å ikke få til noe "alle" andre greier.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #33 Skrevet 30. november 2014 Uten at jeg skal utelukke noe så er det jo en del negative ting: Kulturforskjell, det er ikke veldig praktisk å dra til russland hver gang man skal date(hvor mange må man date og hvor mange dater til man finner kjærligheten)?, man blir uglesett og det handler ikke bare om å få en kjæreste, men å ikke få til noe "alle" andre greier. Er profil bilde ditt av deg? Anonymous poster hash: 5483b...5b8
Summers Skrevet 30. november 2014 Forfatter #34 Skrevet 30. november 2014 Er profil bilde ditt av deg? Anonymous poster hash: 5483b...5b8 Nei, det er av: http://no.wikipedia.org/wiki/Per_Imerslund
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #35 Skrevet 30. november 2014 Jobber du? Bor du for deg selv?Anonymous poster hash: b2e4b...7e9
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Jobber du? Bor du for deg selv?Anonymous poster hash: b2e4b...7e9 Det er der du setter standarden?Anonymous poster hash: 311e2...d98 2
Teddybjørn Skrevet 30. november 2014 #37 Skrevet 30. november 2014 (endret) Nei takk, det kunne jeg aldri gjort. Og jeg spyr nesten av de gamle grisene som setter seg på fly til Thailand eller Filippinene. Da forblir jeg heller singel ut livet. Har da verdighet og stolthet. Trenger ikke være gammel gris eller desperat for å sette pris på en partner med en helt annen kultur og livssyn enn seg selv. Hvis man bryr seg litt mindre om hva andre synes så er det også mye lettere å finne egen lykke. Å være fordomsfull og trangsynt er heller ikke noe pluss uansett hvem du sikter deg inn på. Endret 30. november 2014 av Teddybjørn 1
Leonaen Skrevet 30. november 2014 #38 Skrevet 30. november 2014 Trenger ikke være gammel gris eller desperat for å sette pris på en partner med en helt annen kultur og livssyn enn seg selv. Hvis man bryr seg litt mindre om hva andre synes så er det også mye lettere å finne egen lykke. Å være fordomsfull og trangsynt er heller ikke noe pluss uansett hvem du sikter deg inn på. 😘😘
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #39 Skrevet 30. november 2014 Jeg vet ikke så mye om TS, men noen skriver kvinnehatende her? Det er dessverre slik at utseende teller en del, men så er det jo også helt gjennomsnittlige og mindre kjekke menn som også får damer. Så det skal være mulig. Det er sikkert best å ikke fokusere på damer, men heller på interesser/venner/jobb. Hvis du er oppslukt av noe og trives med det du gjør, fremstår du mer interessant. Anonymous poster hash: 15897...c20
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #40 Skrevet 30. november 2014 Hvis det er slik som noen skrev her at du henger med 20-åringer mens du er 40 selv, så kan noen oppfatte det som litt patetisk. Anonymous poster hash: 15897...c20 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå