Silfen Skrevet 25. desember 2014 #61 Skrevet 25. desember 2014 Det er alltid folk som er "verre" som får det til, men tenkt på at partneren deres ofte er "verre" også?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #62 Skrevet 25. desember 2014 Summers - du lider nok av det samme flere andre gjør. Man er såpass svidd i kanten at man mister troa helt, og ergo lukker seg helt for nye bekjentskaper som kan føre til et forhold. Eller så er man så oppsatt på at man ikke har sjangs hos noen, så man ser ikke mulighetene. Jeg er i hvert fall der ett eller annet sted, og har vel gitt opp selv. Helt til jeg ble sjekket opp av en mann som virkelig la inn en insats. Men når jeg ga etter, så stakk han Hujjajippi... ennå mer svidd i kantene. Anonymous poster hash: 02504...7eb
Summers Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #63 Skrevet 25. desember 2014 Det er alltid folk som er "verre" som får det til, men tenkt på at partneren deres ofte er "verre" også? Ja, men jeg får ikke dem engang. Summers - du lider nok av det samme flere andre gjør. Man er såpass svidd i kanten at man mister troa helt, og ergo lukker seg helt for nye bekjentskaper som kan føre til et forhold. Eller så er man så oppsatt på at man ikke har sjangs hos noen, så man ser ikke mulighetene. Ja det gjør noe med psyken når man aldri får det til. Jeg er i hvert fall der ett eller annet sted, og har vel gitt opp selv. Helt til jeg ble sjekket opp av en mann som virkelig la inn en insats. Men når jeg ga etter, så stakk han Hujjajippi... ennå mer svidd i kantene. Nei, det skal ikke være lett:-)Anonymous poster hash: 02504...7eb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2014 #64 Skrevet 25. desember 2014 Det er dritvanskelig ergo er det best å gi faen ja. Si føkk it til hele greia og leve sitt eget liv og tenke på seg selv. Og om det tilfeldigvis skal bompe noen innom, så får det være en ekstra bonus. Det er slik jeg tenker nå i hvert fall. Jeg er forresten en dame på din alder. Er ikke redd for å ikke møte noen flørter eller til og med forelske meg igjen. Det vil skje. Men jeg legger ikke så mye i dette lengre, da jeg vet jeg ikke kommer til å ende opp med en mann for resten av mitt liv. Det har ikke skjedd til nå, så hvorfor skal det skje nå? Så da får jeg heller håpe på en og annen korttidsromanse i ny og ne. De varer gjerne i tre måneder, så da er det det som blir målet om jeg treffer en ok fyr - å ha det gøy sammen i de tre månedene det ant vil vare Anonymous poster hash: 02504...7eb 1
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 25. desember 2014 #65 Skrevet 25. desember 2014 Har ikke draget på de jeg ikke prøver å få heller. Nei, men sa jeg at nøkkelen til å få damer er å ikke prøve seg? Det er det nemlig ikke. Poenget er at om man prøver hardt å bli likt, så har man en feilslått innstilling som er ganske ulik den en attraktiv mann har. Har du overhodet ingen anelse om hva problemet ditt er? Om du ikke er der du vil være i livet, er det faktisk veldig viktig at du er ærlig med deg selv og tar deg et ærlig titt i speilet. Billedlig talt, altså. En av de beste tingene du kunne gjort er nok å slette kontoen her inne og slutte å bruke så mye tid her. Skap deg et interessant liv for din egen del. Finn noe som er større en kvinner. Bli flink i noe. Ta litt risiko. Rett og slett bli en bedre og en større mann. 1
Summers Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #66 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Det er dritvanskelig ergo er det best å gi faen ja. Si føkk it til hele greia og leve sitt eget liv og tenke på seg selv. Og om det tilfeldigvis skal bompe noen innom, så får det være en ekstra bonus. Det er slik jeg tenker nå i hvert fall. Jeg er forresten en dame på din alder. Er ikke redd for å ikke møte noen flørter eller til og med forelske meg igjen. Det vil skje. Men jeg legger ikke så mye i dette lengre, da jeg vet jeg ikke kommer til å ende opp med en mann for resten av mitt liv. Det har ikke skjedd til nå, så hvorfor skal det skje nå? Så da får jeg heller håpe på en og annen korttidsromanse i ny og ne. De varer gjerne i tre måneder, så da er det det som blir målet om jeg treffer en ok fyr - å ha det gøy sammen i de tre månedene det ant vil vare Anonymous poster hash: 02504...7eb 3 måneder hadde vært konge. Nei, men sa jeg at nøkkelen til å få damer er å ikke prøve seg? Det er det nemlig ikke. Poenget er at om man prøver hardt å bli likt, så har man en feilslått innstilling som er ganske ulik den en attraktiv mann har. Har du overhodet ingen anelse om hva problemet ditt er? Om du ikke er der du vil være i livet, er det faktisk veldig viktig at du er ærlig med deg selv og tar deg et ærlig titt i speilet. Billedlig talt, altså. En av de beste tingene du kunne gjort er nok å slette kontoen her inne og slutte å bruke så mye tid her. Skap deg et interessant liv for din egen del. Finn noe som er større en kvinner. Bli flink i noe. Ta litt risiko. Rett og slett bli en bedre og en større mann. Jeg forstår jo hvorfor jeg ikke er verdens mest attraktive mann, det jeg ikke forstår er hvorfor jeg er blant verdens minst attraktive menn. Sorry, du blir ikke kvitt meg fra KG så lett. Har ingen ønsker eller evner til å ha et spennende liv. Endret 25. desember 2014 av Summers
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 25. desember 2014 #67 Skrevet 25. desember 2014 Jeg forstår jo hvorfor jeg ikke er verdens mest attraktive mann, det jeg ikke forstår er hvorfor jeg er blant verdens minst attraktive menn. Sorry, du blir ikke kvitt meg fra KG så lett. Har ingen ønsker eller evner til å ha et spennende liv. Verdens mest attraktive mann er uansett en abstraksjon, men det er ingenting som hindrer deg i å ha en holdning hvor du oppfører deg som om du er verdens mest attraktive mann. Spørsmål: 1. Er du villig til å gjøre noen endringer for å ordne denne delen av livet ditt eller tenker du at det bare skal ordne seg med tid og stunder? Er det mer interessant å klage enn å faktisk gjøre noe? 2. Om ja, har du gjort noen grep den siste tiden? Eller har du noen tanker om hvilke grep du kan gjøre? Du stiller mange spørsmål her inne. En god del av de synes jeg er merkelige og jeg ser ikke helt hvordan de skal hjelpe deg og din utvikling. Her er et spørsmål du kan stille til deg selv: Hvordan kan jeg bli en mer dynamisk, spennende og attraktiv mann for kvinner? Du trenger ikke om å begynne med ekstremsport (selv om jeg anbefaler det), men du får garantert mer avkastning i livet ved å bruke mindre tid på nettforum.
gjest 321 Skrevet 25. desember 2014 #68 Skrevet 25. desember 2014 Først må du jo kartlegge hva og hvor det går galt. 1. er du i det hele tatt rundt jenter? 2. Hvis du er rundt jenter, hvordan er du med jenter? Er det enkelt for deg å ta kontakt med nye jenter? Havner du ofte i friendzone? Har du ofte one night stand? osv. Kommer du deg på date? i så fall når går det skeis, etter første date...andre date..? Er umulig å gi deg råd når du ikke forteller hvor ting går galt. Det hjelper ikke å si: "Ingen er interessert i meg". Vi vet jo ikke om du i det hele tatt treffer jenter, kanskje du bare sitter på rommet ditt for alt jeg vet. (satt på spissen..)
Summers Skrevet 25. desember 2014 Forfatter #69 Skrevet 25. desember 2014 Jeg er ikke villig til å få et spennende liv, jeg ønsker bare samme respons som andre ikke-spennende folk får. Møter jenter regelmessig, drar ut på byen en gang i uka. Men jentene er ikke interessert i meg.
Gjest Strandet Skrevet 25. desember 2014 #70 Skrevet 25. desember 2014 (endret) Håper du bytter avatar. Han ser litt furten ut. * Heh, tja er kanskje meningen det. Endret 25. desember 2014 av Strandet
Justia Skrevet 26. desember 2014 #71 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Hvis bildet ditt er av deg så kan jeg ikke skjønne at du skal ha problemer med det i hvert fall... Edit: Etter å ha lest hele tråden ser jeg at det ikke er deg. Kan du fortelle litt om dg selv? Hvem du er, hvordan livet ditt er, hvordan du ser ut, og hvordan du oppfører deg overfor jenter? Eventuelt også hva du ser etter i en jente? Da vil det være mye lettere å komme med noen pointers Endret 26. desember 2014 av Justia
gjest 321 Skrevet 26. desember 2014 #72 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Jeg er ikke villig til å få et spennende liv, jeg ønsker bare samme respons som andre ikke-spennende folk får. Møter jenter regelmessig, drar ut på byen en gang i uka. Men jentene er ikke interessert i meg. Da er du jo ikke helt fucked. Du er da i alle fall med jenter, hvilket mange gutter ikke er. Utifra hva du har skrevet her, så virker du oppegående nok til å tenke deg til hva som eventuelt er problemet selv. Jeg aner ikke hvordan du er ute på byen rundt jenter. Tar du i det hele tatt tar kontakt med dem? Hvordan tar du kontakt med dem? Klynger deg til en kompisgjeng? Er avvisende i kroppsspråket, ser sur eller arrogant ut? Hvis du ikke er klar over eget kroppsspråk, kan du jo høre med kompisene dine, hvis noen av de er oppegående. Er greit å vite hvordan man framstår. Noen framstår som svært vanskelig å ta kontakt med ettersom de nesten ser sinna ut. I tillegg kan det jo hende at byen ikke er rette arenaen for deg. Kanskje du bør prøve å bli kjent med jenter andre steder, studierelaterte ting, sport, frivillig arbeid, blablabla for eksempel. Endret 26. desember 2014 av gjest 321
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 26. desember 2014 #73 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Jeg tror kanskje dere kan spare dere innsatsen. Det kan virke som Summers er mest interessert i å sutre uten å gjøre noen forandringer i livet sitt. Endret 27. desember 2014 av Ragnar Danneskjöld 2
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2014 #74 Skrevet 26. desember 2014 Hvorfor skal noen av oss ha så dårlig draget på det motsatte kjønn mens andre ikke trenger å løfte en finger? Er bare sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #75 Skrevet 26. desember 2014 Sånn er verden, noen "minst", noen er "mest". Tydeligvis har du vært litt uheldig og havnet på "minst"-siden. Det betyr at du må jobbe mye hardere enn andre. Men det ser ikke ut at du er villig til å gjøre noen endringer. Dessverre blir du ikke mer atraktiv for damer ved å sitte og sutre på KG. Anonymous poster hash: c53cc...00d
Summers Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #76 Skrevet 26. desember 2014 Sånn er verden, noen "minst", noen er "mest". Tydeligvis har du vært litt uheldig og havnet på "minst"-siden. Det betyr at du må jobbe mye hardere enn andre. Men det ser ikke ut at du er villig til å gjøre noen endringer. Dessverre blir du ikke mer atraktiv for damer ved å sitte og sutre på KG. Anonymous poster hash: c53cc...00d Utrolig surt at denne ene tråden skal ødelegge sjansene mine på KG-babes.
Summers Skrevet 26. desember 2014 Forfatter #77 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Da er du jo ikke helt fucked. Du er da i alle fall med jenter, hvilket mange gutter ikke er. Utifra hva du har skrevet her, så virker du oppegående nok til å tenke deg til hva som eventuelt er problemet selv. Jeg aner ikke hvordan du er ute på byen rundt jenter. Tar du i det hele tatt tar kontakt med dem? Hvordan tar du kontakt med dem? Klynger deg til en kompisgjeng? Er avvisende i kroppsspråket, ser sur eller arrogant ut? Hvis du ikke er klar over eget kroppsspråk, kan du jo høre med kompisene dine, hvis noen av de er oppegående. Er greit å vite hvordan man framstår. Noen framstår som svært vanskelig å ta kontakt med ettersom de nesten ser sinna ut. I tillegg kan det jo hende at byen ikke er rette arenaen for deg. Kanskje du bør prøve å bli kjent med jenter andre steder, studierelaterte ting, sport, frivillig arbeid, blablabla for eksempel. Byen er der jeg har best sjans så den har jeg ikke tenkt til å kutte ut eller erstatte med noe. Øker sjanene mine desto høyere promille på meg og jenta og desto mindre vi kjenner hverandre fra før(litt skummelt det der). Byturer er også en av få sosiale ting jeg synes er gøy. Snakker alltid med jenter på byen, men i de aller fleste tilfeller ender de opp med kompisene mine i stedet for meg. Kan du fortelle litt om dg selv? Hvem du er, hvordan livet ditt er, hvordan du ser ut, og hvordan du oppfører deg overfor jenter? Eventuelt også hva du ser etter i en jente? Da vil det være mye lettere å komme med noen pointers Endret 26. desember 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #78 Skrevet 26. desember 2014 Utrolig surt at denne ene tråden skal ødelegge sjansene mine på KG-babes. Tror ikke du skal være bekymret for det. Det sørget nok de andre trådene du deltar i for. Anonymous poster hash: e4560...670 1
gjest 321 Skrevet 26. desember 2014 #79 Skrevet 26. desember 2014 Byen er der jeg har best sjans så den har jeg ikke tenkt til å kutte ut eller erstatte med noe. Øker sjanene mine desto høyere promille på meg og jenta og desto mindre vi kjenner hverandre fra før(litt skummelt det der). Byturer er også en av få sosiale ting jeg synes er gøy. Snakker alltid med jenter på byen, men i de aller fleste tilfeller ender de opp med kompisene mine i stedet for meg. Mente ikke at du skulle kutte ut den arenaen. Bare at du i tillegg burde sjekke ut andre arenaer. Hvis de alltid ender opp med kompisene dine etter å ha snakket med deg så er du en jævlig god ufrivillig wingman haha.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #80 Skrevet 26. desember 2014 Byen er der jeg har best sjans så den har jeg ikke tenkt til å kutte ut eller erstatte med noe. Øker sjanene mine desto høyere promille på meg og jenta og desto mindre vi kjenner hverandre fra før(litt skummelt det der). Byturer er også en av få sosiale ting jeg synes er gøy. Snakker alltid med jenter på byen, men i de aller fleste tilfeller ender de opp med kompisene mine i stedet for meg. Tja, mulig du er litt jentete av deg, siden damene liker å snakke med deg men ender opp med kompisenen dine. Du henger mye på her på KG og. Der er jo nesten det samme som å være med i en strikkeklubb. Sannsynligvis ser kvinner i deg en venninnne og ikke en potensiell date. Anonymous poster hash: c53cc...00d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå