Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke alle jenter som kan det.

Hvordan er du med jentene rundt deg da? Tar du kontakt med de?

Selvsagt avvist av alle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt avvist av alle.

Det var et seriøst spørsmål.

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Dude!

Du fortsetter å sutre og klage! Tror du at du kommer noen vei med det? Tror du at en kvinne her inne vil sende deg PM og bli sammen med deg ut av sympati? Skjønner at det er kjipt, men du kommer ingen vei med denne holdningen.

Det virker som om kameratene dine har draget. Hva med å slutte å prøve selv og heller studere hva de gjør for en periode? Og så etterligne det? Eller si rett ut til kameratene dine det du sier her og ærlig be om råd. Eventuelt om du har en venninne. Be om en ærlig tilbakemelding.

Si at du har lyst å bli en mer spennende og dynamisk mann og gjerne vil høre hva du kan forbedre.

Skrevet

Det var et seriøst spørsmål.

seriøst svar også!

Gjest made4u
Skrevet

Her var mange meningsløse og dårlige svar, jeg er sjokkert over hvor overanalyserende mange av de dårlige svarene er når sannheten er så enkel.

Du er ikke attraktiv nok til at damene vil ha deg, da må det nødvendigvis gå trått på sjekkemarkedet hvor du opplever at damene heller finner seg en annen, hadde du vært et vakrere syn så hadde du fått jentene.

Skrevet

seriøst svar også!

Så hvorfor klager du hvis du avviser alle jenter som prøver å ta kontakt med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Så la gutten sutre og klage da! Helvete....dere damer gjør jo knapt annet selv, enten det er i media, på privaten eller her. Dere har til og med skrapt på bena en hel politisk ideologi utelukkende basert på sutring og medlidenhet med dere selv, så får dere også tåle litt sutring fra en ensom fyr på et nettforum. Det er beinhardt der ute for mange menn hvis eneste ønske er å bli satt pris på som et sensuelt vesen. Æsj, jeg spyr av dere hele gjengen.

Anonymous poster hash: 1c255...3cb
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lei for at du hadde en kjip nyttårsaften, summers. Hadde en lusen en, jeg og.

Skrevet

Så hvorfor klager du hvis du avviser alle jenter som prøver å ta kontakt med deg?

Jeg blir avvist, jeg avviser ikke.

Skrevet (endret)

Så la gutten sutre og klage da! Helvete....dere damer gjør jo knapt annet selv, enten det er i media, på privaten eller her. Dere har til og med skrapt på bena en hel politisk ideologi utelukkende basert på sutring og medlidenhet med dere selv, så får dere også tåle litt sutring fra en ensom fyr på et nettforum. Det er beinhardt der ute for mange menn hvis eneste ønske er å bli satt pris på som et sensuelt vesen. Æsj, jeg spyr av dere hele gjengen.

Herregud skjerp deg! Menn klager like mye som kvinner. Det er faktisk flere av oss her inne som prøver å hjelpe. Kom med noe konstruktivt selv da eller spre gallen din et annet sted.

Endret av Sofia123
Skrevet

Jeg blir avvist, jeg avviser ikke.

Jeg leste feil. Beklager. Hvordan avvist mener du? Svarer de ikke?? I så fall er jo dette uhøflige kvinnemennesker du skal være glad du slapp å bli kjent med.

Skrevet

Jeg leste feil. Beklager. Hvordan avvist mener du? Svarer de ikke?? I så fall er jo dette uhøflige kvinnemennesker du skal være glad du slapp å bli kjent med.

De svarer selvsagt, men korte svar for så å gå til noen andre som ikke engang trenger å gidde å snakke med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud skjerp deg! Menn klager like mye som kvinner. Det er faktisk flere av oss her inne som prøver å hjelpe. Kom med noe konstruktivt selv da eller spre gallen din et annet sted.

Det er noen få av dere, ja. Og kudos til deg for det.

• Liker 1
Skrevet

Her var mange meningsløse og dårlige svar, jeg er sjokkert over hvor overanalyserende mange av de dårlige svarene er når sannheten er så enkel.

Du er ikke attraktiv nok til at damene vil ha deg, da må det nødvendigvis gå trått på sjekkemarkedet hvor du opplever at damene heller finner seg en annen, hadde du vært et vakrere syn så hadde du fått jentene.

Ja, om ikke forhold så hadde i hvert fall jentene snakket med meg om jeg var penere.

Skrevet

De svarer selvsagt, men korte svar for så å gå til noen andre som ikke engang trenger å gidde å snakke med dem.

Det høres ut som noen veldig uhøflig jenter. Virker som du gjør som mange jenter som går etter bad boys, dere går etter helt feil type mennesker. Disse er ikke noe å samle på!

Skrevet

Det høres ut som noen veldig uhøflig jenter. Virker som du gjør som mange jenter som går etter bad boys, dere går etter helt feil type mennesker. Disse er ikke noe å samle på!

Nei, var ingen badboys på festen, var middels pene og utrolig hyggelige menn. Forstår godt at jentene ville ha dem, men litt kjipt når flere av jentene prøvde seg på nesten alle og avviste meg.

Skrevet

Nei, var ingen badboys på festen, var middels pene og utrolig hyggelige menn. Forstår godt at jentene ville ha dem, men litt kjipt når flere av jentene prøvde seg på nesten alle og avviste meg.

Men det betyr ikke at de jentene var noe. Du har veldig dårlig selvtillit! Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men jeg nekter å tro du er noe takras. Er ikke du også utrolig hyggelig? Du må slutte å tro så fælt om deg selv.

Skrevet

Men det betyr ikke at de jentene var noe. Du har veldig dårlig selvtillit! Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men jeg nekter å tro du er noe takras. Er ikke du også utrolig hyggelig? Du må slutte å tro så fælt om deg selv.

Ser ikke ut som et takkras, men tydeligvis er jeg ikke pen nok. Jeg ser selvsagt på meg selv som hyggelig, men mennene jeg var med er folk jeg tenkte "utrolig hyggelige folk", det gjør man ikke med alle man møter og nesten aldri med en hel gjeng.

Tenker ikke fælt om meg selv, men er jo trist når ting er som de er. Og man får selvsagt dårlig selvtillit når man blir avvist gang på gang.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke ut som et takkras, men tydeligvis er jeg ikke pen nok. Jeg ser selvsagt på meg selv som hyggelig, men mennene jeg var med er folk jeg tenkte "utrolig hyggelige folk", det gjør man ikke med alle man møter og nesten aldri med en hel gjeng.

Tenker ikke fælt om meg selv, men er jo trist når ting er som de er. Og man får selvsagt dårlig selvtillit når man blir avvist gang på gang.

Pen nok for hvem? Man er jo aldri pen nok for alle, men det er vel heller ikke poenget?

Ja, det er trist og skjønner at du kan få dårlig selvtillit av å bli avvist gang på gang, men det virker jo ikke som disse jentene er noe bra heller slik de oppfører seg. Sier ikke at dette var tilfellet her, men jenter kan avvise gutter for andre grunner enn at de ikke er pene nok. Jeg er sjenert og har avvist fordi jeg blir nervøs. Jeg angrer nesten alltid, så ikke alltid dra den konklusjonen om at du ikke er bra eller pen nok.

Klarer ikke helt å se hvorfor du skal slite sånn. Tror du sikter deg etter feil type jenter. Er helt sikker på at det sitter noen jenter rundt i rommet som skulle ønske du tok kontakt med de. Ikke gi opp!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke i virkeligheten som på KG,har noen filtre.

Nå har jeg ikke lest så mange innlegg av deg, men jeg kan si dette på generelt grunnlag: Holdningene dine skinner gjennom. Pausen du tar før du sier noe, hvordan du smiler, hva du sier, hvordan du sier det/ tonefall, kroppspråk. Alle disse elementene er med på å fortelle folk hvem du er og hva du tror på. Selv om du ikke sier rett ut hva du mener, så kan man allikevel plukke opp en del ting. I ditt tilfelle er det mulig damene plukker opp for mange ting som de ikke liker. Kanskje ikke alltid bevisst, men de vil sitte igjen med en dårlig "magefølelse".

Dersom jeg skal dømme fra de siste innleggene her, så høres det ut som om du går noe bøyd med kroppen din. Munnen din går bittelitt nedover. Du kan være stiv i kroppen når du går fordi du er stresset. (Er ikke sikkert du merker hvor mye dette stresser deg i hverdagen). Øynene dine vil bære preg av de negative tankene.

Det beste du kan gjøre er egentlig å begynne å behandle deg selv bra. Ta deg tid til å roe ned hver dag. Meditasjon, koble av med ei bok. Skru av skjermer og lyder. Eller veldig rolig musikk.

Så kan du begynne å prøve å akseptere deg selv og hvordan situasjonen er nå. Det kan være en ganske deprimerende og trist prosess, men når du klarer å legge bort fokuset på alt som går galt eller alt du ikke kan- så kan du endelig begynne å fokusere på hva du kan gjøre.

Observer tankejaget ditt rundt dette med forhold. Legg merke til hvordan de former tanker og følelser.

Det er hardt arbeid, men i lengden vil du bli en mer avslappet og emosjonelt sterkere person.

Anonymous poster hash: eb890...fe9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...