Silfen Skrevet 6. januar 2015 #141 Skrevet 6. januar 2015 Da er det jo faktisk noe seriøst i veien med deg. 1
Gjest Mythic Skrevet 6. januar 2015 #142 Skrevet 6. januar 2015 Altså jeg blir avvist lenge før det blir noe flørting, jeg blir avvist på hils. Ouch! Da vet jeg neimen ikke. Enten har du dårlig rykte, eller så er du scary på en eller annen måte. Eventuelt så prøver du deg utelukkende på snørrhovne bitches som har ekstremt høy standard. De fleste normale mennesker kan da i det minste føre en samtale med hvem det skal være.
Okapi Skrevet 6. januar 2015 #143 Skrevet 6. januar 2015 Det er svært få som kommer noen vei ved å prøve seg på jenter på byen. Jeg har heller aldri opplevd annet enn avvisning. Får litt inntrykk av at de ganske kjapt rekker å bli drittlei av interesserte menn, og man skal være noen hakk heitere enn gjennomsnittet for å ha noen sjanse der.
Gjest Minesveiper Skrevet 6. januar 2015 #144 Skrevet 6. januar 2015 Det er egentlig ganske vanskelig å gi noe konstruktive råd når man ikke får sett hva du gjør. Spør noen av kompisene dine som drar damer om feedback.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #145 Skrevet 6. januar 2015 Det er svært få som kommer noen vei ved å prøve seg på jenter på byen. Jeg har heller aldri opplevd annet enn avvisning. Får litt inntrykk av at de ganske kjapt rekker å bli drittlei av interesserte menn, og man skal være noen hakk heitere enn gjennomsnittet for å ha noen sjanse der.Dette tror jeg ikke nødvendigvis stemmer. Jeg har fått positiv tilbakemelding og hintende blikk fra jenter selv om jeg neppe er over middels utseendemessig. Det å være blid og ha det gøy, og være litt mindre full enn mange av de andre mennene på utestedet, ser ut til å hjelpe veldig. Anonymous poster hash: c2f78...5e6
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 6. januar 2015 #146 Skrevet 6. januar 2015 Det er svært få som kommer noen vei ved å prøve seg på jenter på byen. Jeg har heller aldri opplevd annet enn avvisning. Det stemmer nok, men kameratene til Summers har tydeligvis draget, så han burde be om litt 'coaching' der. Jeg opererte utelukkende på byen tidligere, men etter at jeg begynte å snakke med kvinner i hverdagen (noe som skremte livet av meg før) synes jeg det er langt enklere og mer effektivt. Så jeg er enig i at byen ikke nødvendigvis er den beste arenaen.
Summers Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #147 Skrevet 8. januar 2015 Har prøvd å få hjelp av venner og bekjente når vi er ute på byen, men det hjelper jo ikke. Eller jeg får jo pratet med jenta litt oftere i stedet for å bli avvist på hei, men det stopper der.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #149 Skrevet 8. januar 2015 Har prøvd å få hjelp av venner og bekjente når vi er ute på byen, men det hjelper jo ikke. Eller jeg får jo pratet med jenta litt oftere i stedet for å bli avvist på hei, men det stopper der. Hvilken type hjelp har du fått da? Har du spurt de om hva de tror årsaken er til at du blir avvist? Har dere lik "stil"? Eller har du noen særegenheter? Har du et gammelt rykte som henger igjen?Anonymous poster hash: 8c77c...537
Gjest Salvesen Skrevet 8. januar 2015 #150 Skrevet 8. januar 2015 (endret) Summers, Gjør som undertegnede og slutt å gå ut på byen på typiske utedager. Så kan De heller ta en pils med en kompis på en tirsdag eller noe. Ingen grunn til å fortsette med "utejaget" dersom De blir deprimert hver gang fordi De ikke får være med på kjødets lek. Finn heller på noe å gjøre hjemme for Dem selv, si De er "opptatt i kveld" og la dem som er i sitt rette element ha den gleden for seg selv. Vi som ikke er det er uansett ikke noe godt selskap i en slik setting. Sitt heller hjemme, les noe, heng på et forum, spill fjersynsspill, begynn med narkotika, spis drittmat foran en film og bli tjukk. Det er mye mer givende når alt kommer til alt. Torsdager, fredager og lørdager tilhører quinder og over gjennomsnittlig attraktive menn. Resten holder seg hjemme på slike dager - dersom de er litt kloke og ei heller selvskadere. Kanskje De til og med skulle komme til å treffe på en litt ensom og mer vennligsinnet quinde en tirsdagskveld - når konkurransen ikke er som verst. De aller ærbødigste hilsener, Cornelius Salvesen Endret 8. januar 2015 av Salvesen 2
boooooo Skrevet 8. januar 2015 #151 Skrevet 8. januar 2015 Tror nok de som får seg lett en er pga. utseende, utstrålingen, selvtillitt og er sikker på seg selv.
Adhara Skrevet 8. januar 2015 #152 Skrevet 8. januar 2015 Ryddet for svar til moderering. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #153 Skrevet 4. desember 2022 Ordnet det seg for deg? Anonymkode: 435e5...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #154 Skrevet 4. desember 2022 Mye tilfeldigheter også Anonymkode: 054b7...212
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #155 Skrevet 4. desember 2022 On 1/8/2015 at 7:09 PM, Guest Salvesen said: Summers, Gjør som undertegnede og slutt å gå ut på byen på typiske utedager. Så kan De heller ta en pils med en kompis på en tirsdag eller noe. Ingen grunn til å fortsette med "utejaget" dersom De blir deprimert hver gang fordi De ikke får være med på kjødets lek. Finn heller på noe å gjøre hjemme for Dem selv, si De er "opptatt i kveld" og la dem som er i sitt rette element ha den gleden for seg selv. Vi som ikke er det er uansett ikke noe godt selskap i en slik setting. Sitt heller hjemme, les noe, heng på et forum, spill fjersynsspill, begynn med narkotika, spis drittmat foran en film og bli tjukk. Det er mye mer givende når alt kommer til alt. Torsdager, fredager og lørdager tilhører quinder og over gjennomsnittlig attraktive menn. Resten holder seg hjemme på slike dager - dersom de er litt kloke og ei heller selvskadere. Kanskje De til og med skulle komme til å treffe på en litt ensom og mer vennligsinnet quinde en tirsdagskveld - når konkurransen ikke er som verst. De aller ærbødigste hilsener, Cornelius Salvesen Godt råd! Er du forresten fortsatt på forumet Salvesen? Anonymkode: 435e5...cc0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #156 Skrevet 4. desember 2022 On 1/6/2015 at 7:44 PM, Guest Ragnar Danneskjöld said: Er du fortsatt på forumet? Anonymkode: 435e5...cc0
GrønnNellik68 Skrevet 4. desember 2022 #157 Skrevet 4. desember 2022 Håper det ordnet seg for ts. Det samme har jeg tenkt ofte i mitt liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå