Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Den var ikke noe fin på....

Uansett så er det vel ikke rumpa som er problemet med buksene dine, men den gigantiske kameltåa du får når du drar de trange buksene så langt opp. Det er virkelig ikke pent når kjønnsleppene blir dratt fra hverandre og skviset inntil sånn at man ser hvordan underlivet ditt er skapt..

Vi hadde en vikar engang på jobb som gikk akkurat sånn med buksene, og det var virkelig ikke et vakkert syn. Ble snakket endel bak ryggen hennes om den kameltåa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke folk sier det til deg ansikt til ansikt......

Nevnte du ikke at tenåringsdatteren din har sagt at hun ikke har sansen for buksene dine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er den trashy kameltåa mi. Jeg har ikke fått noen negative kommentarer på denne buksa noensinne.

attachicon.giffkbrasiil.jpg

Hvis du ikke har fått noen kommentarer så er det fordi folk er høflige! Ikke fordi det er fint og kledelig og at buksa sitter flott på deg :ler:.

Anonymous poster hash: f3731...bba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her er den trashy kameltåa mi. Jeg har ikke fått noen negative kommentarer på denne buksa noensinne.

fkbrasiil.jpg

Innmari glad for at min mamma ikke kler seg slik, forsåvidt glad for at ingen av mine venninner kler seg slik heller...

Anonymous poster hash: cd84b...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når jeg får kommentarer om at jeg ser fin ut i dag, eller den buksa passer deg bra så er det fordi de egentlig mener noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke folk sier det til deg ansikt til ansikt......

Nevnte du ikke at tenåringsdatteren din har sagt at hun ikke har sansen for buksene dine?

Det kan kanskje være, men hvorfor får jeg positive kommentarer?

Dattera mi liker ikke klesstilen min i det hele tatt, men den liker hun ikke uansett hva jeg går i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Hvorfor skal du absolutt dele kjønnsleppene dine med hele verden? Halvparten av verdens befolkning har dem også, men de har vett til å skjule dem. Eier du ikke selvrespekt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari glad for at min mamma ikke kler seg slik, forsåvidt glad for at ingen av mine venninner kler seg slik heller...

Anonymous poster hash: cd84b...6ef

Hvorfor det? Jeg forstår ikke helt hva som er galt i å vise litt former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Jeg forstår ikke helt hva som er galt i å vise litt former.

Vil ikke akkurat si camel toe og dobbelt rumpe er en fin måte å vise frem formene sine på... Det ernok av andre måter å vise frem sine kvinnelige former på uten å gjøre det på den måten der.

Nesten litt skummelt at du virkelig ikkeser det selv, og i hvertfall ikke etter så mange ærlige tilbakemeldinger du har fått i denne tråden.

Anonymous poster hash: cd84b...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du absolutt dele kjønnsleppene dine med hele verden? Halvparten av verdens befolkning har dem også, men de har vett til å skjule dem. Eier du ikke selvrespekt?

Har jeg ikke selvrespekt fordi jeg viser litt kameltå? Det var vel å ta det litt langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje være, men hvorfor får jeg positive kommentarer?

Dattera mi liker ikke klesstilen min i det hele tatt, men den liker hun ikke uansett hva jeg går i.

Jeg skjønner godt datteren din hvis du går kledd i sånne bukser som dette, og f.eks den blusen du hadde på deg som du la ut bilde av i kropps-tråden. Den var meget avslørende og du hadde ingenting under, og deler av brystvorta tittet frem. Du la jo også ut bilde av en meget trashy og utfordrende kjole som du lurte på å bruke på julebord. En kjole med utringing til langt nedpå magen og som var like kort som en topp.... Noe sier meg at du har en utfordrende stil der du viser for mye av kroppen din.

Har selv en tenåringsdatter, og hun ville ha nektet å gått ved siden av meg hadde jeg kledd meg sånn..

Du kan kle deg pent og sexy uten at det bikker over i slutty og trashy.

Og du, man kan gjerne kle seg for å vise former! Former er å vise midje, hofter, en pen byste ved å fremheve det med klær (uten å vise brystvorter og utringing til navlen). Men, å kle seg sånn at kjønnsleppene vises er ikke å vise former. Det er i vise private deler som er ment for mannen din.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Har jeg ikke selvrespekt fordi jeg viser litt kameltå? Det var vel å ta det litt langt?

Jeg synes ikke det. Den eneste grunnen jeg kan komme på til at noen skulle ønske å vise frem fitta si gjennom klærne er at de ønsker å vise den frem til menn og håpe på å bli lagt merke til. Det er heller ikke behagelig å gå rundt med sømmen opp imellom kjønnsleppene. Men jeg er vel sikkert bare rar jeg som ønsker, og klarer, å bli lagt merke til for andre ting enn fasongen på underlivet mitt gjennom klærne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan vel konkludere med at dere damene her inne liker ikke kameltå mens mennene liker det.



Anonymous poster hash: 867c5...d61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det. Den eneste grunnen jeg kan komme på til at noen skulle ønske å vise frem fitta si gjennom klærne er at de ønsker å vise den frem til menn og håpe på å bli lagt merke til. Det er heller ikke behagelig å gå rundt med sømmen opp imellom kjønnsleppene. Men jeg er vel sikkert bare rar jeg som ønsker, og klarer, å bli lagt merke til for andre ting enn fasongen på underlivet mitt gjennom klærne.

Ja jeg liker å bli lagt merke til selvsagt, og jeg synes ikke det er ubehagelig, det er noe jeg har vent meg til over mange år. Jeg sier jo ikke at du er rar fordi du mener noe annet enn det jeg gjør.

Når dere sier at jeg er trashy hva legger dere i det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Ja jeg liker å bli lagt merke til selvsagt, og jeg synes ikke det er ubehagelig, det er noe jeg har vent meg til over mange år. Jeg sier jo ikke at du er rar fordi du mener noe annet enn det jeg gjør.

Når dere sier at jeg er trashy hva legger dere i det da?

Jeg sliter med å forstå hvorfor du føler at dette er måten å bli lagt merke til på? Ut ifra bilder du har lagt ut så har du jo en ung og sprek kropp fra før av. Kan ikke forstå at du ville hatt noe problem med å få positiv oppmerksomhet uansett hvor godt påkledd du var. Forskjellen er vel bare den typen oppmerksomhet du får (litt mer respekt hvis du kler deg annerledes) og fra hvilke menn du får den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sliter med å forstå hvorfor du føler at dette er måten å bli lagt merke til på? Ut ifra bilder du har lagt ut så har du jo en ung og sprek kropp fra før av. Kan ikke forstå at du ville hatt noe problem med å få positiv oppmerksomhet uansett hvor godt påkledd du var. Forskjellen er vel bare den typen oppmerksomhet du får (litt mer respekt hvis du kler deg annerledes) og fra hvilke menn du får den.

Kanskje fordi det er sånn jeg alltid har fått oppmerksomhet på. Ja jeg spiller gjerne litt på sex. Det har jeg gjort siden ungdomsskolen, og jeg liker faktisk den oppmerksomheten jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...