Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns dere/(endel/noen) menn cameltoe er sexy? Really :klo:?

For min del faller det i samme kategori som ubarbert bikinilinje, men whatever floats your boats...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinilinjen min er da helt barbert. En litt merkelig sammenligning. Høres ut som om dere synes jeg er skitten fordi jeg viser litt former i skrittet. Sagger dere når dere går med shorts også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinilinjen min er da helt barbert. En litt merkelig sammenligning. Høres ut som om dere synes jeg er skitten fordi jeg viser litt former i skrittet. Sagger dere når dere går med shorts også?

Info til deg: Det finnes en mellomting mellom sagging og kameltå. De aller fleste fikser det helt greit.

Anonymous poster hash: 49c6e...b9c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Info til deg: Det finnes en mellomting mellom sagging og kameltå. De aller fleste fikser det helt greit.

Anonymous poster hash: 49c6e...b9c

Det vet jeg også, det var satt på spissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinilinjen min er da helt barbert. En litt merkelig sammenligning. Høres ut som om dere synes jeg er skitten fordi jeg viser litt former i skrittet. Sagger dere når dere går med shorts også?

Nei men jeg lar ikke alle få se hvordan jeg ser ut oppi slufsa.

Anonymous poster hash: 4b111...fbb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men jeg lar ikke alle få se hvordan jeg ser ut oppi slufsa.

Anonymous poster hash: 4b111...fbb

Enig. Det er i grunn forbeholdt meg selv. Og mannen min. Holder det.

Anonymous poster hash: 7c254...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bikinilinjen min er da helt barbert. En litt merkelig sammenligning. Høres ut som om dere synes jeg er skitten fordi jeg viser litt former i skrittet. Sagger dere når dere går med shorts også?

Selvsagt gjør vi ikke det.

Forskjellen er vel så enkel som at de fleste evner finne jeans som faktisk passer oss, lar oss vise 'hekken' på flottest mulige vis og uten å samtidig vise detaljene i underlivet ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg lar ikke alle få se hvordan jeg ser ut oppi slufsa.

Anonymous poster hash: 4b111...fbb

Det gjør ikke jeg heller når jeg går med bukse da. At leppene mine er litt synlig ja.

Miniskjørt eller korte shorts uten noe under er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd den nye buksa på jobben og fått noen kommentarer om den? Evt. hos mann og datter?

Tenkte å ha den på meg i morgen på jobb. Min datter synes den var "grei". Vet ikke helt om den sitter så bra på rumpa og den kunne godt vært trangere i skrittet. Min mann var fornøyd, han tok noen bilder av meg så det er jo et godt tegn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av den nye buksa mi. Hva synes dere?

attachicon.giffkcitizen.jpg

Sitter fint bak. Kunne kanskje hatt en større størrelse. Hvordan ser den ut foran?

Anonymous poster hash: 01696...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det koker ned til et spørsmål om hvor mange som liker at man viser ct i jeans, evt om du skal ta hensyn til at din datter ikke gjør det. Om du er 40 er ikke så viktig.

Svaret må vel være, som mange har skrevet, at hvis du i motsetning til flertallet kvinner synes det er fint å vise ct og liker at menn ser på den, velger du jeans som er trange nok til å vise rumpeballer + ct. Vel og merke dersom du også synes det er viktigere at buksa er trang enn at datteren har motforestillinger.

Hvis det ikke er avgjørende å vise ct selv om du liker det, bruker du litt tid til prøving av ulike modeller rundtomkring, så finner du kanskje en bukse som ikke gjør det. Men det er lite sannsynlig, i og med at du vil ha en trang bukse som deler rumpa så mye. Da deler sømmen også foran, med ct som resultat. Smaken er som baken, kan du si.

Anonymous poster hash: 49923...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fint bak. Kunne kanskje hatt en større størrelse. Hvordan ser den ut foran?

Anonymous poster hash: 01696...f34

Takk. Jeg er ikke helt sikker, jeg synes buksa er litt for løs nedover beina.

Den gir meg cameltoe også så jeg tror ikke jeg legger ut bilde av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke hatt så små lommer så langt oppå rumpa, føler det gir en viss låvedøreffekt. Er heller ikke noe fan av høyt liv, og mener som en annen skrev lengre oppi her at en str mindre og ikke dra den så langt opp i alt kanskje kunne sett bedre ut!

Anonymous poster hash: 035ac...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest broka satt fint over baken på deg, eg. Broka posa seg litt, burde du ha knipe litt av ho i beina så det ikkje er så mykje som skrukkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...