Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Mulig det er som du sier ' at det er fordi du er blond',men hvor mange ganger skal det være nødvendig å si at bukser med den slitte vasken ikke ser særlig ok ut på voksne folk annet enn når buksene er slitt slik ved naturlig bruk (og har blitt hyttejeans).

Et tips er at du prøver en modell som har "mid rise", mao. er middels høy i livet.

Da vil du få fremhevet overgangen mellom et smalt liv og en flott rumpe. Med lavt liv kommer denne overgangen absolutt ikke frem.

Så; Mørk vask og mid rise.

Ut og finn disse, frue ! :regler:

Edit: Siden jeg er mitt vennlige hjørne akkurat nå så lenker jeg opp et par jeg tror vil være i din smak, men som er mørke og med mid rise.

- og da virket ikke lenkevalget så du må få hele strengen:

http://www.harrods.com/product/mid-rise-skinny-jeans/armani-jeans/000000000004080517?cat1=bc-armani-jeans&cat2=bc-armani-jeans-women&cat3=bc-armani-jeans-jeans

Oi nå fikk jeg nesten følelsen av at mora mi var her. Så streng du er da.

Skal se om jeg finner noen mørkere, men mid-rise. Ikke sikker på den. Blir ikke det opp til navelen det?

Edit: Jeg mente dette humoristisk da. Ikke det at du var så streng sånn sett.

Endret av FruKG
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes fsktisk de siste buksene dine var veldig fine og kledelige til deg :) du er bare 41 år, er ikke så farlig å ikke ha 100% ensfargede jeans.

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes fsktisk de siste buksene dine var veldig fine og kledelige til deg :) du er bare 41 år, er ikke så farlig å ikke ha 100% ensfargede jeans.

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

Takk. Jeg har ikke kjøpt de enda, bare prøvd. Må jo si at det føles som om jeg er 61 år med noen av de kommentarene jeg har fått :trist: Burka neste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå fikk jeg nesten følelsen av at mora mi var her. Så streng du er da.

Skal se om jeg finner noen mørkere, men mid-rise. Ikke sikker på den. Blir ikke det opp til navelen det?

Nei.

Jeg skal være brutalt ærlig med deg - den eneste av jeansene du har vist bilder av som har vært i nærheten av å være flatterende på deg er den siste fra Levi's. Alt annet har sittet ekstremt lite bra og fremhevet alt på feil måte.

Du er 40, ikke 14. Du kan ikke kle deg som en 14-åring lengre, og jeg skjønner godt at datteren din blir ille berørt av å se på måten du kler deg på. Det hadde jeg også blitt dersom du var moren min.

En slim-fit jeans som er forholdsvis rett i fasongen og halvhøy på livet hadde nok kledd deg godt. Unngå for all del alt som er beregnet på brasilianske former, for de formene har ikke du og dermed så sitter det helt feil over både rumpe og lår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg har ikke kjøpt de enda, bare prøvd. Må jo si at det føles som om jeg er 61 år med noen av de kommentarene jeg har fått :trist: Burka neste :ler:

Ja skjønner det, du har fått en del krasse svar! Yndlingbuksene mine er fra levis, husker ikke helt hva de heter, men er slimfit, så kan man velge for de som er helt uten former, moderate former og med mye former. Jeg har de med moderate, low rise, og de sitter som støpt :) De er mørkeblå, men syntes de ser mye bedre ut enn de lille-pus postet over. Ikke noe personlig til henne, hun har veldig fin stil ellers, men akkurat de buksene syntes jeg var ganske kjerring :)

Men som sagt, syntes også de du prøvde på over her var veldig fine på :)

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Tror jeg har forstått at dere ikke liker kameltå mi :icon_lol:

Men det jeg ikke helt forstår er hvorfor det ikke er greit at jeg går i stringbikini. Hvorfor skal jeg være desperat av den grunn? Jeg er faktisk veldig fornøyd med kroppen min og jeg ser mye yngre kvinner enn meg som viser seg frem i stringbikinier. Har de "lov" fordi de er i 20-30 årene? Jeg er jo blond så det kan være at jeg er litt treg. Ha tålmodighet med meg :fnise:

For å si det sånn, til og med Madonna hadde ikke slippe unna med stringbikini. Dette er noe som tilhører 80 tallet og unge jenter som ikke vet bedre. INGEN burde ikle seg dette på noe annet sted enn en privat strand. Når du som 40 åring bruker stringbikini så virker du som en etterleving fra 80 tallet som nekter å innse at de ikke er 20, å det sier jeg ikke for å være slem. Det er så utrolig mange sexye bikinier å velge mellom så det er det minste problemet i verden å bytte den ut med noe annet som er mere anstendig og passende for en voksen dame.

Anonymous poster hash: 01696...f34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute i ei butikk i går for å prøve noen Levis bukser som jeg ble anbefalt.

Men selv i størrelse 24 er jeg usikker på om jeg liker de. Det føltes også veldig rart at det ikke var trangt i skrittet.

attachicon.giffkshopp.jpgattachicon.giffkshopp2.jpg

Jeg synes definitivt at denne sitter finest på deg so far, selv om det ennå er antydning av cameltoe der. Jeg tror kanskje at cameltoen din vises her på denne buksen fordi du har så små hofter at en så lav passform er feil for kroppsformen din. Du burde også gå for en mere ensfarget bukse uten slitte partier siden du er voksen.

Anonymous poster hash: 01696...f34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja skjønner det, du har fått en del krasse svar! Yndlingbuksene mine er fra levis, husker ikke helt hva de heter, men er slimfit, så kan man velge for de som er helt uten former, moderate former og med mye former. Jeg har de med moderate, low rise, og de sitter som støpt :) De er mørkeblå, men syntes de ser mye bedre ut enn de lille-pus postet over. Ikke noe personlig til henne, hun har veldig fin stil ellers, men akkurat de buksene syntes jeg var ganske kjerring :)

Men som sagt, syntes også de du prøvde på over her var veldig fine på :)

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

Armani Jeansene var bare tatt som et eksempel på et par mørke jeans som sitter tett på kroppen, har et halvhøyt liv som virkelig fremhever en smal livlinje, og som passer noen rumper, ikke alle.

Tok Armani fordi jeg kan innstå for kvaliteten på dem og kjenner dem grundig og godt.

Og selvsagt ser de fleste par jeans faktisk mye penere ut på et menneske med litt former enn på en modell som har som oppgave å passe til det meste.

Valgt modelle er så slimfit at du ikke får nedi et skohorn om du så skulle ønske.

Selv velger jeg med rette ben, da jeg med slimfit ben og low rise ser mest ut som en kroneis (høye hofteben, pinetrange bukseben og en bukselinning som slutter just på kroppenes bredeste punkt er ikke kledelig for 5 flate øre, det er kroneisfasong).

Og, lyse eller 'vaskede' jeans på vinteren er bare 'no go' i min verden.

Andre velger annerledes ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Jeg er ikke helt enig i at du er for gammel til utvaska jeans. Kanskje jeg får et annet syn på det når jeg selv er på din alder, da jeg enda er i tyveårene, men jeg hadde ikke reagert på en 40-åring med din kropp i de levis-buksene. Det må jo bli kjedelig å kun ha mørkeblå jeans. Selv liker jeg å ha en samling av både både baggy og trange jeans i alle slags typer vask.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg ville også gått for høgare liv, TS, du har jo flott kropp - litt høgare liv og du vil få synt midja di også, og det trur eg du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også stemmer for Levisbuksene du prøvde!

Når det gjelder string og påkledning på stranden, så foretrekker jeg før å se en slaskete 50-årig hengeræv i string, enn kvinner som bader i kjoler/shorts/t-skjorte fordi de tror det skjuler så mye. Det klistrer seg jo til kroppen når det blir vått uansett...

Cellulittene og hengeræven min er like synlig i en mer dekkende underdel som i en string.

Jeg synes ikke Speedo er så himla flatterende på menn heller og kan godt fnise litt i skjul av dem, men jeg beundrer allikevel at de tør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du vil få helt andre svar fra menn enn du får i denne tråden. Damene her inne misliker at du liker å vise deg fram. Siden du liker at menn ser på deg med kåtskap i blikket synes jeg du bare skal fortsette å gå i de buksene du foretrekker. Jeg var flau over moren min da jeg var fjorten også og hun hadde ikke kameltå.



Anonymous poster hash: 867c5...d61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja skjønner det, du har fått en del krasse svar! Yndlingbuksene mine er fra levis, husker ikke helt hva de heter, men er slimfit, så kan man velge for de som er helt uten former, moderate former og med mye former. Jeg har de med moderate, low rise, og de sitter som støpt :) De er mørkeblå, men syntes de ser mye bedre ut enn de lille-pus postet over. Ikke noe personlig til henne, hun har veldig fin stil ellers, men akkurat de buksene syntes jeg var ganske kjerring :)

Men som sagt, syntes også de du prøvde på over her var veldig fine på :)

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

Det er nok fordi du ikke helt klarer se jeansene for seg, men ser modellen slik hun fremstår med alt tilbehør.

Og hva i herrens navn er 'kjerring' med mørke, ekstremt slimfit jeans? :klo:

- eller er det bare et 'dritt begrep' som brukes om alt den enkelte selv ikke liker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, du vil få helt andre svar fra menn enn du får i denne tråden. Damene her inne misliker at du liker å vise deg fram. Siden du liker at menn ser på deg med kåtskap i blikket synes jeg du bare skal fortsette å gå i de buksene du foretrekker. Jeg var flau over moren min da jeg var fjorten også og hun hadde ikke kameltå.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

Tja.. det kommer nok helt an på hvilken type menn en ønsker blikk fra. Jeg kan med sikkerhet si at min mann ville sett på en kvinne med klesstil lik Ts sin med medlidenhet i blikket. Men damer med en litt dempet, men sexy og mer classy klesstil, kan han finne på å kikke etter. Viktig at du får med deg, Ts, at det er ingen her som sier at du er et ludder, trashy eller horete (her tror jeg du misforstår), men at klesstilen din kan føre til at folk tar feil av deg, og det vil du vel ikke? Det er klesstilen din som er trashy, ikke du. Kle deg sånn at du ikke misforstås. Kun ment som et godt råd, og håper du tar det slik :)

Anonymous poster hash: 7c254...633

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med sikkerhet si at min mann ville sett på en kvinne med klesstil lik Ts sin med medlidenhet i blikket.

Anonymous poster hash: 7c254...633

Såpass? Han høres ut som en arrogant dust.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt mark av alle reglene som prekes i denne tråden, du SKAL ditt og du MÅ datt. Til og med farge på buksa skal begrenses til mørkeblå.

Kgdama, du er irriterende prkåt, men har en heit kropp som jeg skjønner at du liker å vise frem. Og så lenge du dropper den kameltåa syns jeg du kan tillate deg å kle deg som du vil! Virker som det er en god del jantelov innblandet i denne tråden, og ikke bare velmente motetips spør du meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såpass? Han høres ut som en arrogant dust.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

Nei, faktisk så er han hverken arrogant eller dust :) Heller en type som føler med folk.

Anonymous poster hash: 7c254...633

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi du ikke helt klarer se jeansene for seg, men ser modellen slik hun fremstår med alt tilbehør.

Og hva i herrens navn er 'kjerring' med mørke, ekstremt slimfit jeans? :klo:

- eller er det bare et 'dritt begrep' som brukes om alt den enkelte selv ikke liker?

Du har allerede svart meg på det, som sagt ingenting personlig, så ser ikke hvorfor du skal bli så truffet at du må svare flere ganger! Og jeg så ikke bare jeansen for seg selv :)

Syntes snittet på de ikke var noe fint, og sømmene så også rare ut, og jeg fikk rett og slett kjerringvibber av, spesielt rundt livet, hvordan buksen var laget. Syntes også at bukser med den formen der gjør rumpa veldig lang og flat.

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg får helt mark av alle reglene som prekes i denne tråden, du SKAL ditt og du MÅ datt. Til og med farge på buksa skal begrenses til mørkeblå.

Kgdama, du er irriterende prkåt, men har en heit kropp som jeg skjønner at du liker å vise frem. Og så lenge du dropper den kameltåa syns jeg du kan tillate deg å kle deg som du vil! Virker som det er en god del jantelov innblandet i denne tråden, og ikke bare velmente motetips spør du meg.

Det var voldsomt til tirade da.

Mørke jeans er fra min side en anbefaling, ikke en lov, ikke et pålegg om at ingen skal noengang få lov til osv. osv.

Det er såpass enkelt som at med den fasongen TS har, og med en ganske liten kropp (Levi's waist 24") så vil rumpen hennes synes på en bedre måte når den kles i ensfarvede, mørke jeans enn i et 'lappeteppe' av vaskede nyanser.

Hun bør prøve, og se hvordan det ser ut, - og det er et velment tips (som kanskje flere også vil oppdage at stemmer dersom de prøver).

Ikke vet vel noen av oss om hun har mulighetene til å bruke jeans når hun er på jobb eller hva hun jobber som, - men et par mørke er akseptert de aller fleste steder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede svart meg på det, som sagt ingenting personlig, så ser ikke hvorfor du skal bli så truffet at du må svare flere ganger! Og jeg så ikke bare jeansen for seg selv :)

Syntes snittet på de ikke var noe fint, og sømmene så også rare ut, og jeg fikk rett og slett kjerringvibber av, spesielt rundt livet, hvordan buksen var laget. Syntes også at bukser med den formen der gjør rumpa veldig lang og flat.

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

Det må jeg si meg helt enig med deg i.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...