Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

Eg synest broka satt fint over baken på deg, eg. Broka posa seg litt, burde du ha knipe litt av ho i beina så det ikkje er så mykje som skrukkar?

Takk. Du mener at jeg burde klippet de slik at de ble trangere i beina? Er ikke det litt vanskelig å få fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Takk. Du mener at jeg burde klippet de slik at de ble trangere i beina? Er ikke det litt vanskelig å få fint?

Om jeg leser Tigress korrekt så er det ikke 'vidden' i buksebena hun tenker på, det er lengden på buksebena.

Bukseben som er for lange, stappet oppi støvletter blir en slik 'skrukkehaug' over støvlettkanten.

Du får helt sikkert en sydame til å sy dem både opp og inn slik at de passer din foretrukne fasong på jeans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg leser Tigress korrekt så er det ikke 'vidden' i buksebena hun tenker på, det er lengden på buksebena.

Bukseben som er for lange, stappet oppi støvletter blir en slik 'skrukkehaug' over støvlettkanten.

Du får helt sikkert en sydame til å sy dem både opp og inn slik at de passer din foretrukne fasong på jeans ;)

Det var det sikkert ja :-) Men de er ikke for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Lille-pus har rett. Om dei ikkje er for lange i beina synest eg du skal gjere ein betre stappejobb om du skal ha dei oppi støvlettar. Evt droppe å ha dei oppi støvlettar om det ikkje går å få pent.

Det var det sikkert ja :-) Men de er ikke for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille-pus har rett. Om dei ikkje er for lange i beina synest eg du skal gjere ein betre stappejobb om du skal ha dei oppi støvlettar. Evt droppe å ha dei oppi støvlettar om det ikkje går å få pent.

Får vel heller droppe hele buksa, blir ei hytte bukse dette tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Får vel heller droppe hele buksa, blir ei hytte bukse dette tror jeg.

Nei ikke trang nok, og den utvidet seg litt i løpet av dagen også.

Å droppe bukser og heller kjøpe en sprayboks jeansfarve høres ut som en utmerket idè :Nikke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes folk er litt strenge her. Jeg synes den nye buksen ser fin ut :)



Anonymous poster hash: 25ccb...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Hvis du ønsker buksa trangere, kjøper du en super slim fit modell med en del stretch. En slik bukse vil sannsynligvis også sitte fint over rumpa uten at du får cameltoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg synes folk er litt strenge her. Jeg synes den nye buksen ser fin ut :)

Anonymous poster hash: 25ccb...85d

Nei, det er motsett, vi som har sett på seier at broka er fin, men TS må ha ho enda trongare. Dt er der målingsboksen til Lille-pus kjem inn i bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er motsett, vi som har sett på seier at broka er fin, men TS må ha ho enda trongare. Dt er der målingsboksen til Lille-pus kjem inn i bildet...

Den buksa er ikke pinetrang.Hun får på seg en størrelse mindre uten at det ser ut som den er malt på.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er motsett, vi som har sett på seier at broka er fin, men TS må ha ho enda trongare. Dt er der målingsboksen til Lille-pus kjem inn i bildet...

Å droppe bukser og heller kjøpe en sprayboks jeansfarve høres ut som en utmerket idè :Nikke:

Dere er jo morsomme også da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den buksa er ikke pinetrang.Hun får på seg en størrelse mindre uten at det ser ut som den er malt på.

Anonymous poster hash: 867c5...d61

Hun får trippel stump av den fordi den allerede er for trang bak....om hun presser seg inn i enda en størrelse mindre for hun kvadruppel stump.

Anonymous poster hash: 01696...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får trippel stump av den fordi den allerede er for trang bak....om hun presser seg inn i enda en størrelse mindre for hun kvadruppel stump.

Anonymous poster hash: 01696...f34

Så ille var den vel ikke. I dag har jeg på meg ei brasiliansk bukse jeg kjøpte på nettet for et par år siden. Den gir meg i hvertfall ikke trippelstump ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ille var den vel ikke. I dag har jeg på meg ei brasiliansk bukse jeg kjøpte på nettet for et par år siden. Den gir meg i hvertfall ikke trippelstump ;-)

Jo, så ille var den faktisk og når du nevner en brasiliansk du kjøpte på nettet for et par pr siden så får jeg bange anelser i utgangspunktet.

Tror du skal høre litt på datteren din jeg. En 40-åring kan fint finne en flott jeans som ikke er trashy. Og ei på den alderen, med tenåringsbarn, skal ikke kle seg trashy heller!

Anonymous poster hash: f3731...bba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner virkelig ikke at det kan være så vanskelig å finne en jeans som sitter stramt uten å gi camel toe og dobbelt rumpe. Og skjønner virkelig ikke hvordan man kan synrs det er fint, hverken som 40 åring, 20 åring eller tenåring....

Anonymous poster hash: cd84b...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...