Gå til innhold

Jeans til en 40 åring


Gjest FruKG

Anbefalte innlegg

De snakker om dette bilde av meg.

Vet du din datter har rett, du ser skikkelig harry og trashy ut på det bildet. Skjønner godt at hun er flau over deg, om det er sånn du går.

Silikonpuppene synes også aaltfor mye.

Anonymous poster hash: 5a774...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buksa var fin bak, men satt ikke så fin foran..

Har du prøvd mange forskjellige modeller og opplever camel toe i alle?

Takk. Ja jeg har forsøkt forskjellige modeller. Får cameltoe i de jeg liker, ikke når de er baggy selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med KG dama. Det så smertefullt ut. Hadde jeg hatt ei bukse som satt så trangt foran, med sømmen langt inni skrittet på den måten, da hadde jeg garantert fått smerter og irritasjon i området, evt soppinfeksjon. Kan ikke være sunt.

Man kan diskutere om det er pent eller ikke. Personlig synes jeg det ser rart ut (og litt harry), men smaken er som baken :)

Så mye som dette gidder i hvertfall ikke jeg å lide for "skjønnheten". Tror på å overlate litt til fantasien også.

Endret av Nordis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er smertefullt å ha en buksesøm dratt opp langt oppi kjønnsleppene.

Jeg synes ikke det er smertefullt å ha buksa slik nei. Da hadde jeg jo ikke gått med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

medium rise bukser, med litt stretch i gir oftest penest passform, og for all del unngå camel toe!



Anonymous poster hash: e105f...722
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med KG dama. Det så smertefullt ut. Hadde jeg hatt ei bukse som satt så trangt foran, med sømmen langt inni skrittet på den måten, da hadde jeg garantert fått smerter og irritasjon i området, evt soppinfeksjon. Kan ikke være sunt.

Man kan diskutere om det pent eller ikke. Personlig synes jeg det ser rart ut (og litt harry), men smaken er som baken :)

Så mye som dette gidder i hvertfall ikke jeg å lide for "skjønnheten". Tror på å overlate litt til fantasien også.

Forstår at der synes jeg er harry og trashy :( Men jeg liker å gå slik ja, og det er langt fra smertefullt heller tvert i mot. Jeg har aldri fått noen irritasjon eller infeksjoner på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at der synes jeg er harry og trashy :( Men jeg liker å gå slik ja, og det er langt fra smertefullt heller tvert i mot. Jeg har aldri fått noen irritasjon eller infeksjoner på grunn av det.

Jeg mener ikke at du er harry og trashy. Men i mine øyne er det å dra buksa opp slik litt harry. Men hva man mener er harry er jo individuelt, så jeg synes ikke du skal henge deg opp i hva andre synes om det. Kanskje synes noen at min måte å bære ei bukse på er harry - hva vet vel jeg? Men jeg bærer vel buksa mi som jeg vil, akkurat som du :) Ikke bry deg om hva datteren din sier heller. Ulike generasjoner har ofte ulike meninger om hva som er fint. Sånn har det jo alltid vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du virkelig ikke selv at kjønnsleppene dine tyter ut? Men hvis det ikke gjør deg noe så spiller det ikke noen rolle hva vi syns.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du virkelig ikke selv at kjønnsleppene dine tyter ut? Men hvis det ikke gjør deg noe så spiller det ikke noen rolle hva vi syns.

Jeg ser jo at buksa sitter stramt i skrittet, men at leppene tyter ut var vel å ta i?

Jo jeg vil jo vite hva dere synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme om levisbuksene... de satt virkelig ikke fint foran, og kjønnsleppene dine er presset ut til hver side.

Har ei tenåringsdatter selv, og jeg tror hun og ville ha dødd litt på seg hadde jeg gått sånn.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De snakker om dette bilde av meg.

oioi, unnskyld meg, men det var ille.

For meg ser det ut som de burde være trangere og i tykt stoff. Mange jeans har tynt, slimsete stoff som ikke holder noe på plass (men som sikkert er veldig behagelige. Akkurat som tights :P )

Om de er nummeret mindre greier du ikke dra dem langt opp i slufso uansett hvor hardt du prøver...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har feil type bukse. Du bruker en halv-lav bukse og trekker den opp til en highwaist. Deretter drar du til beltet i midjen. Derfor er den altfor langt oppe, i rumpa og foran. Dessverre, dette er ikke kledelig. Jeg vil si trashy og litt "horete". Beklager, men tror mange vil mene det samme. Spesielt fordi du er en voksen dame.



Anonymous poster hash: 49c6e...b9c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig det største problemet er at du drar buksa for langt opp...

All verdens passform vil ikke hjelpe om man drar buksa opp så langt man klarer.

Hvis du opplever at buksa blir for løs i rumpa, kan det kanskje hjelpe å kjøpe jeans med mer stretch i?

Endret av Lillesiren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...